Nieuws en actueel
Daglichtlamp
09-11-2024 om 11:50
Jodenhaat in Nederland
Laten we hier verder praten over de verschrikkelijke gebeurtenissen in Amsterdam, de oorzaken, de gevolgen.
felija
17-05-2026 om 11:40
rionyriony schreef op 17-05-2026 om 08:08:
Dank voor het compliment (denk ik)
maar ik heb dat helemaal zelf opgesteld aan de hand van verschillende documenten en gezond verstand, en geen enkel moment AI geconsulteerd daartoe.
(En nu zit Emel koortsachtig te denken: wat zal ik vervolgens diskwalificeren want alles wat niet links is is niet waar, immers.)
Aan de hand van verschillende documenten en gezond verstand? Right.... Wat verwacht je nu? Dan men jouw gezonde verstand en niet nader genoemde documenten voor zoete koek slikt? Omdat jij zegt dat het waar is?
Denksport
17-05-2026 om 12:14
Handschoenvrouw schreef op 17-05-2026 om 09:37:
[..]
Voor de feitelijke vestiging van de Joodse staat Israël op dat terrein was de Nakba natuurlijk ook nodig, anders hadden er hoofdzakelijk Arabieren in het toenmalige Israël gewoond.
Als de bewering van de NOS onjuist is dan is deze dat ook. Maar dat weet jij natuurlijk wel.
Handschoenvrouw
17-05-2026 om 12:40
Denksport schreef op 17-05-2026 om 12:14:
[..]
Als de bewering van de NOS onjuist is dan is deze dat ook. Maar dat weet jij natuurlijk wel.
Maar wat ik schrijf klopt toch? Je kunt wel heel stellig doen of ik gek ben, maar met een Arabische meerderheid op het grondgebied is een Joodse staat Israël feitelijk niet mogelijk, alleen een gedeelde staat.
maar ik heb dat helemaal zelf opgesteld aan de hand van verschillende documenten en gezond verstand, en geen enkel moment AI geconsulteerd daartoe.