Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Mafs 2023

Ik zie net dat Mafs al begint deze week!


Richelle en Maarten, vind ik een mooi koppel of ze een match zijn? Het spat er nog niet vanaf maar ze zijn denk ik ook daar het type niet voor, niets mis mee om rustig te beginnen.

Francois en Wilfred leuk om te zien hoe ze met elkaar omgaan, 2 lieve, leuke mannen.

Martijn en Nicole, het knettert maar op de verkeerde manier Ik vond Martijn zijn best doen, tafel bij het zwembad ontbijt geregeld en weer naar binnen ivm de wespen. Nicole daarentegen start bijna elke zin met ik wil... Verder zijn hun gesprekken niet echt gezellig, het voelt alsof ze elkaar continu uitdagen en dat gaat irriteren. Dit is geen match en behalve een scheiding koersen ze waarschijnlijk ook af, in een flinke knauw in de vriendengroep.

Ik vind Martijn een foute man .
Brr

Roos55 schreef op 12-01-2023 om 11:09:

Ik vind Martijn een foute man .
Brr

Ik vind ze allebei niet leuk

Yumi schreef op 05-01-2023 om 22:38:

Was weer een leuke aflevering, wat een mooi stel zijn Richelle en Maarten zo op het eerste gezicht past dat wel bij elkaar. 30 en 32 jaar en ze hebben hun leven goed voor elkaar.

Met dat stel heb ik eigenlijk niet zoveel (saai/braaf). Maar ik haakte eigenlijk al af wbt 'leuk', toen Richelle alvast kennismaakte met Maarten z'n broer en toen later tegen haar vader zei, dat je iig kon zien dat het een nette familie was. Pffffff. Ze had het daarvoor ook al over dat ze hoopte op een 'gewone Hollandse man'. Maar goed, dat van de nette familie vindt ik echt ergerlijk.

W.b.t. Michiel: Het is duidelijk dat hij totaal niet tegen kritiek kan, ook niet als gebbetje of plagerijtje. Nee, wordt niks met hun.

bieb1963 schreef op 12-01-2023 om 11:11:

[..]

Met dat stel heb ik eigenlijk niet zoveel (saai/braaf). Maar ik haakte eigenlijk al af wbt 'leuk', toen Richelle alvast kennismaakte met Maarten z'n broer en toen later tegen haar vader zei, dat je iig kon zien dat het een nette familie was. Pffffff. Ze had het daarvoor ook al over dat ze hoopte op een 'gewone Hollandse man'. Maar goed, dat van de nette familie vindt ik echt ergerlijk.

W.b.t. Michiel: Het is duidelijk dat hij totaal niet tegen kritiek kan, ook niet als gebbetje of plagerijtje. Nee, wordt niks met hun.

Ik vind ze een mooi stel om te zien, qua uiterlijk vind ik het een match. Verder zijn ze inderdaad braaf en dat van die nette familie had ze snel gezien, alsof je tijdens de kennismaking van 'n broer of zus meteen weet hoe de rest van de familie is... 

Ik vind de jasjes van de pakken tegenwoordig zo kort. 

@ Bieb 1963 :  wie is Michiel?     😲   Bedoel je Martijn? 



Eerste%20Married%20at%20First%20Sight.jpg?itok=f6PhcFm9&offsetX=142&offsetY=0&cropWidth=1633&cropHeight=919&width=1024&height=576&impolicy=dynamic

Dit zijn Nicole en Martijn.

Beterlaat2021! schreef op 12-01-2023 om 12:18:

@ Bieb 1963 : wie is Michiel? 😲 Bedoel je Martijn?

uh ja, sorry.... 

Roos55 schreef op 12-01-2023 om 11:09:

Ik vind Martijn een foute man .
Brr

Waarom Roos55? Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt maar ik kan mijn vinger er niet op leggen. Ik vind haar ook wat bits met "ik wil dit, ik wil dat" En ze kan het grappig bedoeld hebben maar 'stel je niet aan' als iemand het zwembad koud vindt, is geen humor.

Yumi schreef op 12-01-2023 om 10:42:

[..]

Vind ik ook, het pak van Wichian zat veel te strak, het onderste knoopje open was volgens mij noodzaak

Van het jasje of giletje? Ik zie het zo niet meer voor me maar de onderste knoop van het jasje hoort volgens mij altijd open.

Ik vind Martijn en Nicole ook niet zo leuk maar om nou te zeggen "ik voel me gekleineerd en je wijst me de hele tijd terecht" en zij dit vervolgens niet snapt en je dan geen voorbeelden kan of wil geven en zij het maar moet doen met "dit is mijn gevoel". Hoe kan zij rekening met je houden als je geen uitleg geeft als ze het niet helemaal snapt?

Overigens vond ik hem juist kleinerend en irritant doen tegen haar maar goed 🤔

Yumi schreef op 12-01-2023 om 11:29:

[..]

Ik vind ze een mooi stel om te zien, qua uiterlijk vind ik het een match. Verder zijn ze inderdaad braaf en dat van die nette familie had ze snel gezien, alsof je tijdens de kennismaking van 'n broer of zus meteen weet hoe de rest van de familie is...

Ik snapte haar indruk opzich wel, ik had zelf ook die gedachten meteen toen ik Maarten zag (die komt uit een nette familie). Ik ben heel benieuwd naar hun relatie, voor mijn gevoel kan dit echt alle kanten op gaan en hoewel zij er misschien op het eerste gezicht wat "saaitjes" uit zien samen, denk ik dat zij echt een verrassing kunnen gaan worden. Ik zie dit net zo goed een fantastisch romantisch verhaal worden maar ook juist geweldige tv waarbij ze elkaar totaal niet vinden en dikke ruzie krijgen 😂 al hoop ik op het eerste natuurlijk

Richelle en Maarten: ik ben benieuwd of ze wel hub eigen plek kunnen/willen opgeven waar ze zo hard voor gewerkt hebben. 

Nicole en Martijn: zij is rijinstructeur en hij vindt dat ze niet kan autorijden. Zal hij een arts ook vertellen wat hij/zij moet doen omdat hij een ziekenhuisserie gekeken heeft??! Wat een haantje zeg. 

Lexus schreef op 12-01-2023 om 12:26:

[..]

Waarom Roos55? Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt maar ik kan mijn vinger er niet op leggen. Ik vind haar ook wat bits met "ik wil dit, ik wil dat" En ze kan het grappig bedoeld hebben maar 'stel je niet aan' als iemand het zwembad koud vindt, is geen humor.

Eerst bij de zwembadrand wat bespreken 

En er dan met camera niet meer op terug willen komen .En wat hij haar dan verwijt .

Kan ze toch niks mee .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.