Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Mafs 2023

Ik zie net dat Mafs al begint deze week!


Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat in het voorstukje van Mafs te zien was dat het niet goed ging tussen Nicole en Martijn.

Was weer een leuke aflevering, wat een mooi stel zijn Richelle en Maarten zo op het eerste gezicht past dat wel bij elkaar. 30 en 32 jaar en ze hebben hun leven goed voor elkaar.

Francois en Wilfred, dat lijkt een goede match en de aantrekkingskracht is zeker aanwezig. Vond de speech van die broer lief, fijn om in zo'n warme familie binnen te komen.

Drama koppel Maarten en Nicole, ik vond de opmerking van Maarten dat het leuk was maar dat hij het verder nog niet wist.... genoeg om te weten dat de twijfel al toeslaat.
Dat kusje op haar voorhoofd en eroverheen stappen?   Verheug me al op volgende week.... 

Mocht het klikken tussen Maarten en Nicole dan kan het nog wel eens een probleem worden waar ze gaan wonen. Ze hebben allebei een heel mooi huis waar ze denk ik allebei niet graag uit willen gaan. 

watertoren schreef op 06-01-2023 om 09:28:

Mocht het klikken tussen Maarten en Nicole dan kan het nog wel eens een probleem worden waar ze gaan wonen. Ze hebben allebei een heel mooi huis waar ze denk ik allebei niet graag uit willen gaan.

Dat probleem komt bij veel stellen voor, iemand kan ook gehecht zijn aan de woonplaats of door werk gebonden zijn aan... 

watertoren schreef op 06-01-2023 om 09:28:

Mocht het klikken tussen Maarten en Nicole dan kan het nog wel eens een probleem worden waar ze gaan wonen. Ze hebben allebei een heel mooi huis waar ze denk ik allebei niet graag uit willen gaan.

Dat zeiden wij gisteren ook al tegen elkaar. Hij wil denk ik toch in Twente blijven, maar haar huis vind ik echt prachtig en zou ik nooit verlaten als ik haar was. Ben benieuwd!

Zelfs zonder huis is het echt wel een grote stap om te verhuizen voor iemand. Het is geen kleine afstand. En volgens mij hebben ze beiden altijd in hun woonplaats gewoond of daar dichtbij.

Madamecannibale schreef op 06-01-2023 om 14:04:

Zelfs zonder huis is het echt wel een grote stap om te verhuizen voor iemand. Het is geen kleine afstand. En volgens mij hebben ze beiden altijd in hun woonplaats gewoond of daar dichtbij.

Mijn ervaring is dat dit zich vanzelf wel uitwijst op basis van gevoel.


Ik riep vroeger dat ik NOOIT uit mijn woonplaats zou verhuizen. Ik kreeg een vriend en deze woonde 100 km verderop, kwam dus bij mij wonen, want geen denken aan dat ik zou verhuizen.

Jaren later ging deze relatie stuk (want hij kon niet aarden in dit deel van NL) en kreeg ik maanden later een nieuwe relatie met iemand uit de buurt van mijn ex en heb ik nooit een seconde getwijfeld zijn kant op te verhuizen (hij had nl een eigen zaak en kind uit eerdere relatie).

Als het gevoel goed zit en je hebt al wat relatieervaring, wil je daar best wel eea voor ‘opgeven’ is dus mijn conclusie 😉


In het geval van Maarten en Nicole vind ik wel dat het voor hem een stuk lastiger is te verhuizen, want hij heeft kinderen. Zou het best heel raar vinden als ze daar geen rekening mee hebben gehouden bij het matchen trouwens. Of zij Nicole dus hebben gevraagd, tijdens de selectie, of zij eventueel zou willen verhuizen voor een partner.

BlairW schreef op 06-01-2023 om 13:29:[..]Dat zeiden wij gisteren ook al tegen elkaar. Hij wil denk ik toch in Twente blijven, maar haar huis vind ik echt prachtig en zou ik nooit verlaten als ik haar was. Ben benieuwd!

Ow wacht, je hebt het over Martijn en Nicole. Ik doelde op Maarten en Richelle.

ik ga er vanuit dat een eventuele "verhuizing voor de liefde" besproken is bij het matchen. En zo niet, dan zijn ze experts echt dom geweest.

Zo, ik ben weer bij! Drie uitzendingen in één week was flink doorkijken zeg  

Heel leuk om te zien dat de vonken er al vanaf vlogen bij François en Wilfred! Hopelijk nemen ze de tijd en lopen ze niet te hard van stapel. 

Maarten en Richelle, dat weet ik nog niet zo. Op papier passen ze misschien perfect bij elkaar - maar ik blijf me afvragen of hij echt toe is aan een relatie of dat hij (of z’n moeder) gewoon vindt dat het hoort. Die moeder ook trouwens! ‘Even kijken of hij z’n koffer goed ingepakt heeft’  Verder wel lief bedoeld allemaal, maar mèn, hij is 32! 

Brabeau schreef op 08-01-2023 om 18:08:

ik ga er vanuit dat een eventuele "verhuizing voor de liefde" besproken is bij het matchen. En zo niet, dan zijn ze experts echt dom geweest.

Ja precies, net als een lange-afstandsrelatie. Wilfred reageerde ook heel nuchter op het feit dat z’n bruidegom ver weg woonde, dus dat zal ongetwijfeld besproken zijn. 

-Nienke- schreef op 08-01-2023 om 22:25:

Zo, ik ben weer bij! Drie uitzendingen in één week was flink doorkijken zeg

Heel leuk om te zien dat de vonken er al vanaf vlogen bij François en Wilfred! Hopelijk nemen ze de tijd en lopen ze niet te hard van stapel.

Maarten en Richelle, dat weet ik nog niet zo. Op papier passen ze misschien perfect bij elkaar - maar ik blijf me afvragen of hij echt toe is aan een relatie of dat hij (of z’n moeder) gewoon vindt dat het hoort. Die moeder ook trouwens! ‘Even kijken of hij z’n koffer goed ingepakt heeft’ Verder wel lief bedoeld allemaal, maar mèn, hij is 32!

Dat zag er sowieso gescript uit 

Brabeau schreef op 09-01-2023 om 09:16:

[..]

Dat zag er sowieso gescript uit

Inderdaad, die vrouw zat heel ongemakkelijk in die koffer te rommelen.

Ligt het aan mij, maar ik vind dat die trouwpakken van de mannen allemaal zo slecht passen. Die mouwen zitten allemaal opgestroopt, geen gezicht. Ze worden blijkbaar niet aangepast.
Het leukste koppel vind in François en Wilfred.

Beterlaat2021! schreef op 12-01-2023 om 10:21:

Ligt het aan mij, maar ik vind dat die trouwpakken van de mannen allemaal zo slecht passen. Die mouwen zitten allemaal opgestroopt, geen gezicht. Ze worden blijkbaar niet aangepast.
Het leukste koppel vind in François en Wilfred.

Vind ik ook, het pak van Wichian zat veel te strak, het onderste knoopje open was volgens mij noodzaak

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.