Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Mafs 2023

Ik zie net dat Mafs al begint deze week!


Ik vind het vooral heel jammer bij Patricia en Stephan, dat was voor mijn gevoel echt een goed stel!
Bij Richelle zag ik al die tijd al een afstand, terwijl hij net een jonge hond was.
Bij Loes en Wichian was het ook wel duidelijk,  maar ik denk dat Loes het toch wel graag had gewild maar dat het er gewoon niet was.

Van de mannen vind ik het ook zonde,  ze leken goed bij elkaar te passen zo vanaf buitenaf.

Naamgenootje schreef op 10-03-2023 om 13:19:

Ik vind het vooral heel jammer bij Patricia en Stephan, dat was voor mijn gevoel echt een goed stel!
Bij Richelle zag ik al die tijd al een afstand, terwijl hij net een jonge hond was.
Bij Loes en Wichian was het ook wel duidelijk, maar ik denk dat Loes het toch wel graag had gewild maar dat het er gewoon niet was.

Van de mannen vind ik het ook zonde, ze leken goed bij elkaar te passen zo vanaf buitenaf.

Vwb P&S vind ik het ook echt heel jammer, want zoals ik al eerder hier schreef, deed Patricia ook echt serieus haar best het meer tijd te geven. Dat miste ik wel bij Loes, die was in mijn ogen al veel eerder afgehaakt met al haar ‘rare’ excuses. 

Die mannen, ja, ook heel jammer, want ik vond beiden wel realistisch en open richting elkaar. Het was ook best duidelijk dat Francois, ondanks hij de aantrekkingskracht miste, het toch moeilijk vond het contact abrupt te verbreken. 

Kersje schreef op 10-03-2023 om 13:02:

[..]

Juist dit valt ook niet te voorspellen/onderzoeken. Er is een chemie of niet, zo zie ik het! Wat voor de 1 qua uiterlijk aantrekkelijk is, is het voor een ander juist helemaal niet. Mooie speling vd natuur 😉

Ik dacht wel gelijk bij Loes, Paula en Patricia van die gaan hun mannen uiterlijk niet leuk vinden wat ik ook helemaal begrijp. Het verschil was naar mijn mening te groot. Ik denk dat deze vrouwen voorheen mooiere mannen hebben gehad. 

watertoren schreef op 10-03-2023 om 16:06:

[..]

Ik dacht wel gelijk bij Loes, Paula en Patricia van die gaan hun mannen uiterlijk niet leuk vinden wat ik ook helemaal begrijp. Het verschil was naar mijn mening te groot. Ik denk dat deze vrouwen voorheen mooiere mannen hebben gehad.

Maar dan ga je volledig uit van jezelf en jouw eigen voorkeuren. Niemand anders kan namelijk bepalen of ‘het verschil’ te groot was. Welk verschil en waarin? En wat is een ‘mooiere’ man? Echt niemand anders kan dat voor een ander bepalen, zelf de beste wetenschappers niet (en nee, dan bedoel ik niet de experts van MAFS). 

ik denk ook dat dat iets heel persoonlijks is. Als ik kijk naar Stephan denk ik niet dat ik erop zou vallen maar ik vind hem wel een heel leuke uitstraling hebben. Ook van Remco kan ik me best voorstellen dat er een dame is die hem aantrekkelijk vindt en op hem af zou stappen.

Echt credits naar Patricia! Ik denk dat ik in nog geen eerder seizoen een deelnemer heb gezien die zo open en oprecht het experiment in ging terwijl haar man niet haar type was. Bij bijna iedereen zie je dan dat het binnen een dag al klaar is, hoe hard ze ook hun best doen daarna.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.