Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Mafs 2023

Ik zie net dat Mafs al begint deze week!


Nicole heeft ook mee gedaan met Lang leve de liefde. Je ziet wel vaker dezelfde mensen terug komen bij programma's over daten op tv. Dat was ook bij B&B vol liefde. Ik vraag me dan af of deze mensen zo erg op zoek zijn naar liefde of dat ze gewoon graag op tv komen.

watertoren schreef op 12-01-2023 om 15:03:

Nicole heeft ook mee gedaan met Lang leve de liefde. Je ziet wel vaker dezelfde mensen terug komen bij programma's over daten op tv. Dat was ook bij B&B vol liefde. Ik vraag me dan af of deze mensen zo erg op zoek zijn naar liefde of dat ze gewoon graag op tv komen.

Oh echt ? Is het in scene gezet ???

Roos55 schreef op 12-01-2023 om 15:35:

[..]

Oh echt ? Is het in scene gezet ???

Nou, dat denk ik eerlijk gezegd niet.

Brabeau schreef op 12-01-2023 om 13:54:

[..]

Van het jasje of giletje? Ik zie het zo niet meer voor me maar de onderste knoop van het jasje hoort volgens mij altijd open.

Dat hoort open, maar in dit geval kon het volgens mij ook niet dicht

Ik vind Richelle overkomen als een breekbaar popje, zeker toen ik ook hoorde dat ze al heel wat jaren een life-coach heeft die haar bij zowat álles begeleidt. Wel mooi om te zien dat ze zichzelf echt openstelt, maar ben heel benieuwd hoe dit gaat verlopen.

De mannen vind ik echt leuk om te zien, zijn wel aan elkaar gewaagd denk ik.

Maarten en Nicole: ik vind hen beiden niet leuk. Hij vindt zichzelf helemaal geweldig en god’s gift to women en zij heeft ook een bepaalde zelfverzekerdheid die niet écht is, moeilijk te benoemen. Proberen elkaar steeds te overtroeven, bah, ik vind het geen leuke mensen. 😇

Dat pak van Wichian zat inderdaad veel te strak. Zonde, want ik vond de kleur en het pak an sich wel mooi bij hem!
Richelle en Maarten zijn wat saai, maar dat is volgens mij wel hoe ze beide zijn. Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen!
Nicole en Martijn vind ik beide niet echt leuk. Het lijkt alsof ze allebei continu een strijd voeren wie het best zijn best doet ofzo. Wie het leukst is tegen de ander. En dan dan gezeur over het autorijden en daarna dat Nicole bleef door gaan over die ochtend. Martijn had al zijn excuses aangeboden en gevraagd of ze het konden laten rusten. Dan zegt ze daarop ja, en begint er weer over. Dodelijk vermoeiend.
Wilfred en François zie ik wel goed komen! Die zijn gezellig samen, lijken het goed te kunnen vinden. Ik weet alleen nog niet helemaal of het echt liefde is, vooral vanuit François.

Op twitter begrijpen ze de strijd van Martijn en Nicole om het autorijden niet... een bob is toch makkelijk 😆 

Kersje schreef op 12-01-2023 om 16:31:

Ik vind Richelle overkomen als een breekbaar popje, zeker toen ik ook hoorde dat ze al heel wat jaren een life-coach heeft die haar bij zowat álles begeleidt. Wel mooi om te zien dat ze zichzelf echt openstelt, maar ben heel benieuwd hoe dit gaat verlopen.

Inderdaad, die coach was wel bijzonder. Kreeg er een beetje ‘Love on the spectrum’-vibes van.

Ik heb net op videoland de nieuwe aflevering gezien. 

-knip, spoiler

Mijn hemel, wat is Nicole een zeikwijf zeg! ik vind Martijn ook niet alles, maar hij heeft wel gelijk. Ze vraagt continu om voorbeelden, dan geeft hij die (en die opmerking van haar zonnebrand vond ik net als hij ook zo pinnig) en is het meteen niet waar volgens haar. Ik snap dus wel dat hij geen voorbeelden wil geven, want ze gaat toch meteen vol in de verdediging en herkent zich totaal niet in wat hij zegt. Nou, ik herken precies wat hij bedoeld. 
Martijn blijft heel netjes en rustig. Ook in het voorstukjes voor morgen weer, hij komt aanlopen en zegt “goedemorgen”. Nicole er meteen weer overheen met een “nou, goede….”. Pfff, ik zou ook opstappen als ik met haar op vakantie zou moeten. Ben nu wel benieuwd naar die aflevering van Lang leven de liefde met haar. Zou ze daar net zo irritant zijn geweest?

Hm ik vind Nicole wel een 'tante' en ik vond ook voordat ze kwestie hadden haar best bits uit de hoek komen, niet per se heel sympathiek. Maar ik vind Martijn dan weer een absoluut vreemde communicator die de touwtjes in handen probeert te houden via word salad en sluiproutes maar geen enkel moment zijn gevoel of emotie laat zien. En met woorden de ander te slim af wil zijn of wil afkappen. En... altijd de confrontatie aangaat als ze toevallig net niet 'wired' zijn (zwembad, auto) En ik ben ook nog niet vergeten dat hij een rij-instructeur nb gaat mansplainen over haar rijkunsten. Nee absoluut geen match dus. 
En de 'deskundige' op hat laatst irriteert me ook, met zijn 'ze zijn dit wel aangegaan, dus moeten het netjes afmaken' oid. ja anders is hij voor niets ingevlogen natuurlijk

BlairW schreef op 17-01-2023 om 22:06:

Mijn hemel, wat is Nicole een zeikwijf zeg! ik vind Martijn ook niet alles, maar hij heeft wel gelijk. Ze vraagt continu om voorbeelden, dan geeft hij die (en die opmerking van haar zonnebrand vond ik net als hij ook zo pinnig) en is het meteen niet waar volgens haar. Ik snap dus wel dat hij geen voorbeelden wil geven, want ze gaat toch meteen vol in de verdediging en herkent zich totaal niet in wat hij zegt. Nou, ik herken precies wat hij bedoeld.
Martijn blijft heel netjes en rustig. Ook in het voorstukjes voor morgen weer, hij komt aanlopen en zegt “goedemorgen”. Nicole er meteen weer overheen met een “nou, goede….”. Pfff, ik zou ook opstappen als ik met haar op vakantie zou moeten. Ben nu wel benieuwd naar die aflevering van Lang leven de liefde met haar. Zou ze daar net zo irritant zijn geweest?

Ik vind ze allebei niet leuk, maar Nicole irriteert me echt. Eerder maakte ik hier al de opmerking dat bij haar elke zin begint met ik wil, vanavond zei Martijn dat het teveel ik, ik, ik was Dat van die zonnebrand is een goed voorbeeld BlairW. In die auto naar de lunch... je hebt besloten opnieuw te beginnen en ja hoor dat doet ze, door meteen opmerkingen te maken als je bent gezakt en over zijn manier van kijken. Als toppunt trekt ze, op de terugweg aan de handrem zodat je met de auto in de berm staat. Je schrikt je toch rot, zoiets doe je toch niet? 

De aflevering van lang leven de liefde kan je hier terugzien. 
Lang Leve de Liefde: Seizoen 4 Aflevering 68 gemist? Bekijk hier de hele uitzending - kijk.nl

Ow dank je! Die ga ik vanavond eens bekijken 😁

Ik vind Martijn een stiekemerd, buiten de camera uit je dak gaan , schreeuwen enzo, maar met camera de heilige begripvolle gevoelsmatige boon uithangen. Hij beschuldigd haar van iets zonder uitleg, logisch dat ze daar over doorgaat en ze heeft gelijk dat hij juist niet zijn gevoel uit.  De 2 voorbeelden die hij noemt zijn nog te kinderachtig voor woorden geval dreinende kleuter. Het zal Martijn wel tegenvallen dat deze vrouw niet meteen  in katzwijm valt voor hem.

zij zegt dat hij heeft geschreeuwd. Ze kan natuurlijk net zo goed achterbaks zijn, dat weet je niet. Het is niet gefilmd of in ieder geval niet uitgezonden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.