Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Mafs 2023

Ik zie net dat Mafs al begint deze week!


Hoe vinden jullie het tot nu toe. Ik vind het altijd pas echt leuk worden als alle stellen getrouwd zijn en op vakantie gaan.

Ik vind Nicole er wel veel ouder uit zien dan 46.

watertoren schreef op 03-01-2023 om 22:02:

Ik vind Nicole er wel veel ouder uit zien dan 46.

Ja dat vond ik ook. Beetje een kroegtijger geweest denk ik.

Zouden er weer namen en/of foto's in de OP mogen? 😃

Ik kijk ook! Ik vraag me echt af of Martijn en Nicole een match zijn. Ik vind haar inderdaad niet zo ‘hip en happening’ als waar hij volgens mij op hoopt. 

-Nienke- schreef op 03-01-2023 om 23:02:

Ik kijk ook! Ik vraag me echt af of Martijn en Nicole een match zijn. Ik vind haar inderdaad niet zo ‘hip en happening’ als waar hij volgens mij op hoopt.

Ze hebben wel hetzelfde kliekje vrienden. Soort hang naar jeugdig zijn met veel uitgaan, drinken (en wie weet wat nog meer), stapvakanties op Ibiza. Wat dat betreft komen ze wel overeen.

Wat een afschuwelijke schoenen heeft Martijn trouwens aan onder dat trouwpak!  Jammer van het mooie pak. 

Ik vind Nicole er ook ouder uit zien en ik denk dat dit het drama koppel van het seizoen is Dat de vriendengroep van Nicole en Martijn elkaar kennen en zijn ex.....dat kan bijna niet goed gaan  
Hopelijk blijft dat haar van Martijn zitten, want daar is die man de halve dag mee in de weer geweest

Benieuwd naar de reacties morgen als er een drankje inzit, op het feest 🍾🥂

-Nienke- schreef op 03-01-2023 om 23:06:

Wat een afschuwelijke schoenen heeft Martijn trouwens aan onder dat trouwpak! Jammer van het mooie pak.

Was inderdaad geen gezicht. Maar vond het pak ook niet echt iets doen voor hem qua kleur. En ik ben niet van de knoopjes los bij je trouwpak. Te nonchalant.

Is dit trouwens een topic met of zonder spoilers? Ik kijk gewoon op tv namelijk.

BlairW schreef op 04-01-2023 om 07:50:

[..]

Was inderdaad geen gezicht. Maar vond het pak ook niet echt iets doen voor hem qua kleur. En ik ben niet van de knoopjes los bij je trouwpak. Te nonchalant.

Is dit trouwens een topic met of zonder spoilers? Ik kijk gewoon op tv namelijk.

Ik had het idee dat de kleding sowieso wat meer budgetproof was dan andere jaren. Ben benieuwd of dat bij andere koppels ook zo is of dat het toevallig hun smaak is om wat "simpeler" te gaan.

Nicole doet mij heel erg denken aan Natasja van b&b vol liefde. Gezicht en manier van praten ofzo.

Verder kijk ik ook vooral uit naar de vakanties.

Spoken schreef op 04-01-2023 om 21:03:

Nicole doet mij heel erg denken aan Natasja van b&b vol liefde. Gezicht en manier van praten ofzo.

Verder kijk ik ook vooral uit naar de vakanties.

Ja nu je het zegt. Inderdaad die manier van praten is hetzelfde. Snel en bepaalde stopwoordjes.

Wilfred hoopt op 37 graden en een hartslag Vond zijn kleding super, in de kraag van zijn colbert I’m a good catch en ipv een corsage draagt hij een vishaak    
ben benieuwd of hij een match is met Francois. Zag wel wat overeenkomsten maar ook uitbundig en behoudend, misschien vullen ze elkaar goed aan.

Martijn en Nicole, ook al leek het vanavond goed te gaan... mijn gevoel zegt dit gaat enorm botsen

-Nienke- schreef op 03-01-2023 om 23:02:

Ik kijk ook! Ik vraag me echt af of Martijn en Nicole een match zijn. Ik vind haar inderdaad niet zo ‘hip en happening’ als waar hij volgens mij op hoopt.

Dit kwam in de aflevering van woensdag wel meer naar voren vond ik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.