Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

De reclame van Trade Republic waarin Brad Pitt moeilijk kijkt terwijl de voiceover vertelt wat ze doen.

De tv reclame van de Mac Donalds, wat een draak van een reclame

Grindelwald schreef op 27-06-2026 om 12:37:

[..]

Mijn lichaam scrubben. Gewoon lekker ontspannen onder de douche staan. Mijzelf scheren. Uitgebreid mijn haar wassen en daarna crèmespoeling in laten trekken. Kan dan zo 10 minuten verder zijn. Dit doe ik niet elke dag. Meestal binnen 5 minuten klaar.

Ja dat. Soms scheer ik mezelf van top tot teen en ja, dat moet onder de douche, want ik heb een supergevoelige huid die anders onder de bultjes komt te zitten. Water en doucheolie helpen daartegen. En als ik mijn haar moet wassen en conditioner moet gebruiken, sta ik er ook zo 10 minuten onder. Maar ik was mijn haar maar 2x per week en ik douche ook niet dagelijks, tenzij het bloedheet is. En ik heb een waterbesparende douchekop, dus tja. Ik sta er lekker zo lang onder als ik wil. Maar meestal is dat niet meer dan 4 minuten of zo. Prima om mensen bewust te maken dat water verspillen onnodig is, maar ik vind het ook wel een beetje betuttelend. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.