Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
amarna
28-04-2026 om 12:54
Thora schreef op 28-04-2026 om 09:54:
[..]
Ik had ook ooit een discussie haha. Lang geleden over een tuitbeker. Die bestaat uit 2 delen. Die kunnen uit elkaar en dat is handig want dan kun je het vuil dat ertussen komt makkelijk afwassen. Het feit dat er bij een beker die uit één geheel bestaat geen vuil ertussen kan komen kreeg ik er niet in bij de Tupperwaredame.
Nu moet ik wel zeggen dat de producten die ik van Tupperware heb geweldig zijn. Je koopt wel kwaliteit. Maar ik lette wel altijd goed op wat ik kocht.
De kwaliteit van Tupperware is geweldig inderdaad. Ik heb doosjes voor broodbeleg die ik al 43 jaar dagelijks gebruik. Maar ook spullen die ik nooit gebruik. Zoals een soort slagroomklopding. En een etagere voor hapjes.