Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

MartinJ schreef op 07-05-2026 om 20:17:

Bij die kruidvat reclames irriteer ik mij ook mateloos aan het gebruik van turbo taal als "hard gaan".

En wat zijn "berries" ...?

Herfstappeltaart schreef op 08-05-2026 om 10:08:

[..]

En wat zijn "berries" ...?

Ik dacht dat het aan mij lag dat ik het niet kon verstaan....maar ik ben gewoon te oud voor straattaal!

amarna schreef op 08-05-2026 om 11:57:

[..]

Ik dacht dat het aan mij lag dat ik het niet kon verstaan....maar ik ben gewoon te oud voor straattaal!

Het zijn geen berries, maar baddies. Nog steeds een overdreven Engelstalige term, maar iets beter te begrijpen. 

Monus schreef op 08-05-2026 om 12:17:

[..]

Het zijn geen berries, maar baddies. Nog steeds een overdreven Engelstalige term, maar iets beter te begrijpen.

O. Ik versta r's.

amarna schreef op 08-05-2026 om 11:57:

[..]

Ik ook 

Na alle meldingen over irritante reclames wil ik er eentje noemen die ik heel leuk vind. Dat is de reclame van MacDonalds met een meisje die samen met haar opa synchroon dansend over straat gaat naar de MacDonalds toe. Ook de manier waarop zij haar haar opzij gooit, en hij vervolgens hetzelfde doet met zijn stropdas vind ik heel leuk bedacht.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.