Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland bakt 2022

Vanaf zaterdag 12 maart start er weer een nieuwe serie Heel Holland Bakt. 
Hier kunnen we weer verlekkerd kijken naar alle baksels. 

heel%20holland%20bakt.jpg?itok=NM8GEfYM&offsetX=0&offsetY=22&cropWidth=1498&cropHeight=842&width=1024&height=576&impolicy=dynamic


Ik vind het een leuk programma, kan zelf redelijk bakken (maar geen partij voor de kandidaten, eerlijk is eerlijk), en geniet van de interactie tussen de presentatoren.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

05-03-2022 om 17:28

Ik ga kijken! Het is heerlijke feelgood televisie, dat kunnen we goed gebruiken in deze tijd. En ik André.

Friezinnetje

Friezinnetje

05-03-2022 om 17:30 Topicstarter

Coreopsis schreef op 05-03-2022 om 17:28:

Ik ga kijken! Het is heerlijke feelgood televisie, dat kunnen we goed gebruiken in deze tijd. En ik André.

André is idd een lieverd. 

Dit jaar met meer verschillende bakkers: glutenvrij, vegan enz. Ben benieuwd

Ik ga ook weer kijken. Heerlijk

Ik kijk ook mee..om inspiratie op te doen, me te verlekkeren aan al dat lekkers en het is gewoon een relaxmomentje voor mij 😎

ScarceKudu74

ScarceKudu74

05-03-2022 om 17:47

leuk! Ik ga zeker kijken. 

Altijd leuk om te kijken ik word er altijd vrolijk van. Ben zelf meer een hartige bakker en liefhebber. Kijk ook altijd met bewondering naar mooie decoraties.

Jaaaa, leuk, leuk


Friezinnetje schreef op 05-03-2022 om 17:30:

[..]

André is idd een lieverd.

Dit jaar met meer verschillende bakkers: glutenvrij, vegan enz. Ben benieuwd

Ik eet zelf ook vegan, dus dit vind ik helemaal leuk.

Ik weet nog niet of ik het live ga kijken of dat ik de volgende avond terugkijk op NPO Start.

Oh wacht, het is nog geen 12 maart , nog even geduld!

Ik ga denk ik ook wel kijken. 

ik kijk ook. Wel leuk dat vegan en glutenvrij nu meer gewoon worden. De eerste keren reageerde Robert wat afwachtend als er afgeweken werd. 

heel leuk weer, zin in!

Knutselkei schreef op 05-03-2022 om 18:47:

ik kijk ook. Wel leuk dat vegan en glutenvrij nu meer gewoon worden. De eerste keren reageerde Robert wat afwachtend als er afgeweken werd.

Misschien een domme vraag, maar waarom heet het steeds "vegan" en niet gewoon op zijn Nederlands "veganistisch"?

omdat het minder typen is 😜

Leukleukleuk!! Ik ga zeker kijken alleen ws niet live maar paar dagen later via terugkijk tv

Ja leuk, ik ga ook weer kijken. Gewoon een gezellig programma.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.