Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland bakt 2022


Wat was het een superleuk en inspirerend seizoen! Verrassende, maar terechte winnaar!

The Great British Bake Off wordt binnenkort uitgezonden op NPO1!
https://www.bd.nl/show/great-british-bake-off-keert-terug-op-nederlandse-televisie~af16f45e/
Vanaf 2 juni.

Leuk !

Ahhh leuk. Ga ik zeker kijken!

Ooh dat is leuk! Ik zet het meteen in mijn agenda 😀

Friezinnetje

Friezinnetje

24-05-2022 om 16:51 Topicstarter

leuk een nieuwe GBBO 

Friezinnetje

Friezinnetje

01-11-2022 om 17:32 Topicstarter

Vanaf 18 december start er weer een nieuwe HHB. Wederom op zondag.

Friezinnetje schreef op 01-11-2022 om 17:32:

Vanaf 18 december start er weer een nieuwe HHB. Wederom op zondag.

Leuk vooruitzicht.

Leuk, zin in! 🎂🍰🥧🧁

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

02-11-2022 om 18:51

Earlgreythee schreef op 02-11-2022 om 17:15:

Leuk, zin in! 🎂🍰🥧🧁

Jaaaa! Heerlijk (figuurlijk én letterlijk ) kneuterige tv als het buiten donker en guur is.

Friezinnetje

Friezinnetje

02-11-2022 om 18:54 Topicstarter

Coreopsis schreef op 02-11-2022 om 18:51:

[..]

Jaaaa! Heerlijk (figuurlijk én letterlijk ) kneuterige tv als het buiten donker en guur is.

Precies.

Ik maak tegen die tijd een nieuw topic aan! Heb er al zin in

Ik zou graag de Britse versie volgen die nu loopt maar het is (volgens mij) gewoon niet te doen vanuit NL. Zo jammer. Waarom niet tegelijk of bijna tegelijk met Engeland uitzenden?

April2021 schreef op 02-11-2022 om 22:34:

Ik zou graag de Britse versie volgen die nu loopt maar het is (volgens mij) gewoon niet te doen vanuit NL. Zo jammer. Waarom niet tegelijk of bijna tegelijk met Engeland uitzenden?

Het zal wel iets te maken hebben met rechten en kosten enzo.

Ik heb er zin in! Stiekem hoop ik ook dat de dit jaar meer variatie hebben in de opdrachten. Zowel in de Australische als Britse versie, zie ik vaker iets anders dan een taart/koekje als opdracht langskomen; vaker hartige dingen. (Of ik onthoud dat beter omdat ik die afwisseling leuker vind, waardoor het vaker lijkt.)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.