Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

ScarceKudu74

ScarceKudu74

07-12-2021 om 17:09

Eurovisie Songfestival 2022 (gesloten)

Zangeres/ rapper S10 (Stien den Hollander) gaat Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival 2022. Haar naam is zojuist bekend gemaakt, ze gaat met een Nederlandstalig nummer meedoen. 
---

Ik heb nog nooit van haar gehoord, jullie wel? Ik ben nu wel heel benieuwd naar haar liedje, maar ik weet niet of nl-talig zo slim is.


Praat hier verder: 

https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/songfestival-2022


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nooit van gehoord, maar rap is niet mijn ding en nederlandstalig ook niet. 

Nee

Nee

07-12-2021 om 17:20

Ik had ook nooit van haar gehoord, maar net twee nummers geluisterd. Helaas, dit genre doet het nooit goed bij het songfestival. Ze kan in de rij staan me de vele andere emotionele, lief-en-zacht-zijn liedjes (die nooit winnen). Als akoestisch singer-songwriter moet je uitblinken met je tekst, dat gaat ‘m niet worden internationaal. Haar stem is ook niet authentiek. Dus waar moeten we het hiermee eigenlijk van hebben? Haha. Ik vind hem gelukkig wel beter te pruimen dan het broccoli-lied. Maar het blinkt niet uit in wat dan ook.
En wie bepaalt eigenlijk wie er mee mag doen aan het songfestival? 

Nee

Nee

07-12-2021 om 17:21

redbulletje schreef op 07-12-2021 om 17:15:

Nooit van gehoord, maar rap is niet mijn ding en nederlandstalig ook niet.

Huh, rap? Ik klikte een paar nummers aan en het was allemaal van dat softe akoestische gedoe.

Nederland zal waarschijnlijk ook niet willen winnen na al 2 jaar met die dure kostenpost opgezadeld te hebben gezeten. 

Jammer dat ze nooit de Golden Earring hebben gestuurd toen zij nog optraden. 

Nee

Nee

07-12-2021 om 17:26

Ik vind het jammer dat ze nooit Famke Louise hebben gestuurd 

Nee schreef op 07-12-2021 om 17:26:

Ik vind het jammer dat ze nooit Famke Louise hebben gestuurd

Haha, de laatste plaats gegarandeerd!

Nee

Nee

07-12-2021 om 17:31

redbulletje schreef op 07-12-2021 om 17:27:

[..]

Haha, de laatste plaats gegarandeerd!

Hahaha nou weetje ik denk dat ze nog hoger zou scoren dan de oost-Europese landen die altijd maar met hun wimpers zitten te knipperen en vervelende uithalen blèren. Bij Famke heb je nog een soort van ‘belevenis’, zeker wanneer er interviews worden gehouden.

Nee schreef op 07-12-2021 om 17:26:

Ik vind het jammer dat ze nooit Famke Louise hebben gestuurd

doe dan maar niet mee, dan heb je de schaamte iig ook niet.

Deze S10 ken ik ook niet, heb een klein stukje van een nr gehoord en vond haar niet mooi zingen. 

Ik vond het vooral schokkend dat ze het ingezonden nummer van Armin van Buuren en Jaap Reesema samen hebben afgewezen..
Nu weet ik niet welk nummer dat is. Verder kan ik er niks zinnigs over zeggen.

Armin van Buuren? Dat had ik wel willen horen. Wie is Jaap? 

Net draaiden ze een nummer van haar en ik kon haar echt niet verstaan. Ben er nou niet zo denderend enthousiast over..
Enne, S10? Wie noemt zich nou zo Sorry.

Maar ja, aan de andere kant; ik had ook nooit van Duncan Laurence gehoord voordat ie meedeed

O vreselijk, weer een "Eefje de Visser" type 

nouja de komende tien jaar is het natuurlijk niet de bedoeling dat we winnen. We hebben ipv 1 jaar 2 jaar de kostenpost gehad

Nog nooit van s10 gehoord en wat ik gegoogled hebt spreekt me niet aan maar ik gun haar van harte meer bekendheid 

over een paar jaar weer een keer een doorgewinterde artiest sturen

ik gun verenigd koninkrijk eindelijk eens een goed liedje!!!

ScarceKudu74

ScarceKudu74

07-12-2021 om 17:56

Ik zocht ook wat liedjes op van haar, maar nee..mijn smaak is het ook niet. Jammer. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.