Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

LostJellyfish83

LostJellyfish83

10-05-2022 om 12:29

Songfestival 2022

Vanavond is de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Met S10. 

Wie gaat kijken? 

1024x576a.jpg



Ik kijk de finale, eigenlijk elk jaar sinds het overlijden van mijn vader. Dat is namelijk het laatste wat we gedaan hebben terwijl hij nog semi helder was. Daarna is heeft hij eigenlijk alleen maar geslapen tot zijn overlijden een paar dagen later.

Ik kijk uiteraard!! Dit is echt 1 van mijn favoriete weken van het jaar Vanavond en donderdag kijk ik bij vrienden. Zaterdagavond samen met dochter. Ik ben echt fan van het songfestival! Ga in november ook naar Het grote songfestivalfeest 🥳

Nee ik hou er niet van. Ik vind het nummer van S10 ook waardeloos.

Sinds een paar jaar kijk ik weer een beetje. Vanavond zal ik het zeker niet helemaal afkijken, veel te laat (waarom begint het niet een uurtje eerder...), maar zaterdag misschien wel.

Zoals ik in het andere topic al schreef vond ik het nr van S10 eerst niet zoveel aan, maar intussen vind ik het toch wel erg mooi. En ik heb het al de hele week in mijn hoofd

Rondstruiner schreef op 10-05-2022 om 13:01:

Sinds een paar jaar kijk ik weer een beetje. Vanavond zal ik het zeker niet helemaal afkijken, veel te laat (waarom begint het niet een uurtje eerder...), maar zaterdag misschien wel.

Zoals ik in het andere topic al schreef vond ik het nr van S10 eerst niet zoveel aan, maar intussen vind ik het toch wel erg mooi. En ik heb het al de hele week in mijn hoofd

Ja dat heb ik ook. Het is een zg. oorwurm. Je hoort het zo vaak dat je het niet meer uit je kop krijgt...

Nee ik kijk niet. Ook niet naar de grote finale. Ik zie wel hier en daar fragmenten langskomen in talkshows enzo.
Het liedje van S10 vind ik mwah. Ik denk niet dat ze ver komt.

Natuurlijk! Geen idee hoe ze het precies in de examenweken hebben kunnen plannen, nu kunnen we niet naar Italië.

Vanavond kijk ik thuis, donderdag heb ik helaas nog wat verplaatsingen in die tijd, de rest kijk ik wel en zaterdag zit ik zoals altijd als we er niet heen gaan bij vrienden op de bank in onze speciale songfestival outfit die we al jaren dragen. 

Ja ik ga ook kijken en zaterdag krijgen we visite en kijken we met hun en hapjes en drankjes erbij.

Uiteraard kijk ik.
Eén van de weinige programma's waar ik als 7-jarige voor mocht opblijven  .
We zijn 30 jaar verder en ik kijk nog. En geef punten. En overleg met mijn vader.

Mijn moeder en man snappen er helemaal niets van wat we toch hebben met dat rottig Songfestival - zeker sinds het 3 avonden zijn ipv 1 - maar dat is bijzaak .

Ja ik kijk vanavond ook samen met mijn vriend, die vind het ook leuk

Als het niet te laat wordt, wil ik S10 vanavond wel even zien. Ik moest net als bij het nummer van Duncan Laurence aan het lied wennen, maar vond het al snel een mooi nummer. Helaas geen winnaar, maar waarschijnlijk wel een nette top 10 notering.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

10-05-2022 om 16:26

gezellig,  nog meer kijkers 

Ik vind dit altijd zo leuk 😁
Normaal kijk ik de finale altijd met een stel vrienden, maar die zijn het weekend weg. Foutje in de planning,  dat is wel jammer. 

Jaaaa 🥳🥳🥳
Het is echt een guilty pleasure! 
Normaliter kijken vriend en ik met de familie de finale maar dat is dit jaar niet. Broertje en zwager zitten (over vier uur) in Australië (al wordt het daar ook uitgezonden) en dochter viert dan haar verjaardag met vrienden. Bovendien heeft mijn vriend een darmontsteking ergens dus is ook niet fit. 

Vanavond kijk ik met mijn jongste drie (13, 12 en 10). 

Rondstruiner schreef op 10-05-2022 om 13:01:

 En ik heb het al de hele week in mijn hoofd

Ik alleen het stukje :
Oehoe aha .... ( de rest van de tekst ken ik niet )

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.