Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

ScarceKudu74

ScarceKudu74

07-12-2021 om 17:09

Eurovisie Songfestival 2022 (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ScarceKudu74

ScarceKudu74

07-12-2021 om 17:58

absor schreef op 07-12-2021 om 17:56:

ik gun verenigd koninkrijk eindelijk eens een goed liedje!!!

Ja, dat zou leuk zijn. Zij zouden t toch goed moeten kunnen zou je denken, maar het is al jaren prut. 

redbulletje schreef op 07-12-2021 om 17:42:

Armin van Buuren? Dat had ik wel willen horen. Wie is Jaap?

Heb gelijk mijn bericht aangepast, maar ik bedoel Armin van Buuren en Jaap Reesema

Even op YouTube gezocht, maar nee, mijn ding is het ook niet. Nou ja, misschien is het een heel mooi liedje en valt het mee.

Het verbaast me dat zo weinig mensen S10 kennen eigenlijk. (Hoewel dit clubje reaguurders hier natuurlijk geen representatieve afspiegeling van de maatschappij is.) 
Ik volg haar en haar muziek al een jaar of twee denk ik. Ik ben fan. Het is niet zomaar rap. En ook best anders dan Eefje de Visser. 

nou de liedjes op spotify van haar hoor ik vooral autotune.  Ze zal live moeten gaan zingen. Ik hoop dat ze het kan

Poezie schreef op 07-12-2021 om 17:52:

O vreselijk, weer een "Eefje de Visser" type

Precies dit! En een Nederlandstalig nummer heeft niks te zoeken op het ESF. Ik ken haar niet en heb 15 seconden naar haar geluisterd en kwam erachter dat ik haar ook niet wil kennen.

Jammer dat er geen voorrondes zijn met landen. Want dan had ze niet eens de halve finale gehaald. 

Ik wens haar alle succes en hopelijk overtreft ze mijn verwachtingen.

Schommelstoel schreef op 07-12-2021 om 19:09:

 (Hoewel dit clubje reaguurders hier natuurlijk geen representatieve afspiegeling van de maatschappij is.)

Waar slaat dit nu weer op?

Ik ken haar niet en met mij dus blijkbaar veel forummers ook niet. Ook op de Facebook pagina van het AD geeft 90 % aan dat ze haar niet kennen.

Granny71 schreef op 07-12-2021 om 21:03:

[..]

Waar slaat dit nu weer op?

Ik ken haar niet en met mij dus blijkbaar veel forummers ook niet. Ook op de Facebook pagina van het AD geeft 90 % aan dat ze haar niet kennen.

Niet zo op je teentjes getrapt, ik bedoel het gewoon zoals het er staat: dat ik niet aan de hand van de berichten van 10-20 forummers wil stellen dat heel Nederland S10 niet kent. Niet meer en niet minder. 

Schommelstoel schreef op 07-12-2021 om 21:11:

[..]

Niet zo op je teentjes getrapt, ik bedoel het gewoon zoals het er staat: dat ik niet aan de hand van de berichten van 10-20 forummers wil stellen dat heel Nederland S10 niet kent. Niet meer en niet minder.

Reaguurders? Zeg dan gewoon forummers.

En 10 tot 20 die haar niet kennen in 25 berichtjes is dus tussen de 50 en de 90 % die haar niet kent.

Dat is een enorm percentage.

ik vind het niks. En ook niet voor het esf

Misschien moet er een poll bij: heb je ooit van S10 gehoord? 

Ik ook niet, net als de meesten hier. Maar hee, misschien kan ze wel geweldig zingen.

Nee

Nee

07-12-2021 om 21:56

Granny71 schreef op 07-12-2021 om 21:13:

[..]

Reaguurders? Zeg dan gewoon forummers.

En 10 tot 20 die haar niet kennen in 25 berichtjes is dus tussen de 50 en de 90 % die haar niet kent.

Dat is een enorm percentage.

Onder de 50+ vrouwen op een forum populatie😜 ik snap haar punt wel. Misschien kent 90% van de jongeren deze artiest wel. 

Ik kende haar ook niet en ik luister vrij veel Nederlandstalige muziek. Ik heb er even naar geluisterd inmiddels, maar ik vind haar stem vrij 13-in-een-dozijn én ik vind een Nederlandstalig liedje geen goede keuze. Maar inderdaad, we zitten voorlopig niet te wachten op nog een ESF in Nederland, dat snap ik dan ook wel weer. 

Broodjebrie schreef op 07-12-2021 om 17:45:

Net draaiden ze een nummer van haar en ik kon haar echt niet verstaan. Ben er nou niet zo denderend enthousiast over..
Enne, S10? Wie noemt zich nou zo Sorry.

Maar ja, aan de andere kant; ik had ook nooit van Duncan Laurence gehoord voordat ie meedeed

S10 = 2xS5? 🤭

Broodjebrie schreef op 07-12-2021 om 17:45:

Net draaiden ze een nummer van haar en ik kon haar echt niet verstaan. Ben er nou niet zo denderend enthousiast over..
Enne, S10? Wie noemt zich nou zo Sorry.

Maar ja, aan de andere kant; ik had ook nooit van Duncan Laurence gehoord voordat ie meedeed

En die gast van dat broccoli liedje ook niet

Eigenlijk op Anouk en Ilse de Lange na waren de meesten niet echt bekend volgens mij. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.