Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

ScarceKudu74

ScarceKudu74

07-12-2021 om 17:09

Eurovisie Songfestival 2022 (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
redbulletje schreef op 07-12-2021 om 22:28:

[..]

Als ik google op S10 krijg ik eerst een Samsung telefoon te zien

Haha hier ook

Niet mijn smaak . Kende haar niet , maar goed , Duncan ook niet

Wat mij betreft is onbekendheid juist goed, maar wie heeft er bij het kijken naar het songfestival nou zin in een depri zangeres met idem lied?

Broodjebrie schreef op 07-12-2021 om 17:45:

Net draaiden ze een nummer van haar en ik kon haar echt niet verstaan. Ben er nou niet zo denderend enthousiast over..
Enne, S10? Wie noemt zich nou zo Sorry.

Maar ja, aan de andere kant; ik had ook nooit van Duncan Laurence gehoord voordat ie meedeed

Klinkt als een oude Samsung telefoon 

redbulletje schreef op 07-12-2021 om 22:28:

[..]

Als ik google op S10 krijg ik eerst een Samsung telefoon te zien

Haha oeps je was me al voor. 

Poezie schreef op 08-12-2021 om 08:58:

Wat mij betreft is onbekendheid juist goed, maar wie heeft er bij het kijken naar het songfestival nou zin in een depri zangeres met idem lied?

Bij Anouk deed een depri lied het wel goed. Maar dat kon het publiek nog verstaan

Aviendha schreef op 08-12-2021 om 09:02:

[..]

Bij Anouk deed een depri lied het wel goed. Maar dat kon het publiek nog verstaan

Ja maar oké, dat was Anouk.  die heeft tenminste nog een dijk van een stem. 

Ik kende haar ook niet en denk ook niet dat ze veel kans maakt maar ik denkl dat dat de bedoeling ook niet is. Ik ben meestal niet zo weg van songfestivalliedjes. Ik kijk er ook nooit naar. Duncan daar vond ik ook niks aan.

Ik behoor waarschijnlijk ook helemaal niet tot Stien haar doelgroep, dus ook nog nooit van haar gehoord.
Ik was in eerste instantie allang blij dat het Maan niet was, dat gehijg trek ik heel slecht.
Luister ik net een nummer van Stien, blijkt zij ook een hijger te zijn 
Dus ik ben geen fan 

Dat gezegd hebbende....kritiek leveren is makkelijk als je zelf totaal niet kan zingen.
Misschien komt Stien wel met een heel mooi nummer en verander ik van mening 

watertoren schreef op 08-12-2021 om 09:58:

Ik kende haar ook niet en denk ook niet dat ze veel kans maakt 

Gelukkig maar want dat circus heeft ons klauwen vol geld gekost dus liever niet nog een keer

Granny71 schreef op 08-12-2021 om 10:12:

[..]

Gelukkig maar want dat circus heeft ons klauwen vol geld gekost dus liever niet nog een keer

Haha zo kun je het ook bekijken ja. 

Gisteren zeiden ze op tv dat de jury unaniem was over het liedje dat gekozen is en dat schijnt nogal bijzonder te zijn, dat eentje er zo uitspringt. Dus wie weet zijn we straks toch allemaal fan van Stien als we het horen.

Waarom doen ze daar eigenlijk geen tvshow van maken waar de kandidaten auditie voor moeten doen? 

redbulletje schreef op 08-12-2021 om 10:28:

Waarom doen ze daar eigenlijk geen tvshow van maken waar de kandidaten auditie voor moeten doen?

Ik heb de show waarin Sieneke werd gekozen nog op mijn netvlies staan 

Vanaf 5 minuten wordt de uitslag bekend gemaakt, heel overtuigend 


https://www.youtube.com/watch?v=4OKjwMyjg2I

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.