Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Brabeau
20-08-2021 om 17:11
En wat betreft Bert en de wasmachine, ik snap het eigenlijk wel. Alleen zou ik waarschijnlijk met een camera op mn gezicht, wetende dat ze er toch maar een paar dagen zal zijn, m'n mond gehouden hebben.
majorette2005
20-08-2021 om 17:17
Brabeau schreef op 20-08-2021 om 17:10:
Na Jacob zijn speech had het de dames (al was het er maar één...) gesierd als ze hadden gezegd dat zij misschien op bepaalde momenten ook anders hadden kunnen reageren
Helemaal mee eens, zelfreflectie ipv die zure blikken, ze konden het bijna niet opbrengen om hem aan te kijken en terug te antwoorden, met aan kop die Anita, denk dat zij en die dame met donker lang haar, die geen zin in het etentje had, een behoorlijke stempel drukken op de groep, waardoor de reisdame en tattoodame ook niks positiefs meer durven zeggen.
HAHA!wait..what
20-08-2021 om 17:46
Brabeau schreef op 20-08-2021 om 17:11:
En wat betreft Bert en de wasmachine, ik snap het eigenlijk wel. Alleen zou ik waarschijnlijk met een camera op mn gezicht, wetende dat ze er toch maar een paar dagen zal zijn, m'n mond gehouden hebben.
Ik vind dat hij dat wel had kunnen en mogen zeggen maar op een normale toon/manier. Wat luchtiger ofzo? Iets van; oh je hebt de droger gebruikt? Ik doe dat zelf zus en zo blablabla. Dat zei hij nu gewoon op nare toon. Dat had hij zelf ook wel door want hij mompelde nog wel dat ze het lief bedoelde MAAAR..
Echt een stugge man terwijl ik hem met Romana echt wel anders en leuker vond op het einde!
Brooklyn28
20-08-2021 om 18:18
Stel.. Wat nou als de vier dames van Jacob in Frankrijk bij Bert hadden gezeten en de vier van Bert in Portugal..
Had ook niet gewerkt, maar ik zag die vier G's al bij Bert.
Schoot gisteravond in bed zomaar in m'n gedachten.
Dolfje
20-08-2021 om 18:43
Brabeau schreef op 20-08-2021 om 17:11:
Ja ik ook. En misschien heeft hij het financieel wel heel zwaar (gehad).
Sophia_!
20-08-2021 om 18:47
Brooklyn28 schreef op 20-08-2021 om 18:18:
Stel.. Wat nou als de vier dames van Jacob in Frankrijk bij Bert hadden gezeten en de vier van Bert in Portugal..
![]()
Bert had ze binnen een dag buiten gegooid en bij Jacob was het dan gezellig geworden denk ik 😂
Brooklyn28
20-08-2021 om 18:50
Sophia_! schreef op 20-08-2021 om 18:47:
[..]
Bert had ze binnen een dag buiten gegooid en bij Jacob was het dan gezellig geworden denk ik 😂
Hahaha. Precies wat ik ook dacht!
Brabeau
20-08-2021 om 18:53
Brooklyn28 schreef op 20-08-2021 om 18:18:
![]()
Ik zie een spin-off...
MonkeyTown
20-08-2021 om 19:24
Muzieknootje64 schreef op 20-08-2021 om 15:29:
Als toppunt werd Froukje door Bert op een dusdanig agressieve manier terecht gewezen alleen omdat ze de droger met nog wat natte handdoeken nog even had laten doordraaien.
Zijn reactie was buiten alle proporties en ik had medelijden en bewondering voor Froukje hoe zij zichzelf hier doorheen sloeg.
Wat Bert heeft is dat hij niet weet wanneer hij moet ophouden als hij kritiek geeft. Niks mis met een beetje opbouwende kritiek, maar hij raast maar door. Deed hij bij de droger (jaha nu weten we het wel, dacht ik namens Froukje), deed hij bij Annemarie toen hij zei dat t niks kon worden. Hij begon toen ok, maar bleef maar doorgaan dat ze zijn type niet was. En ook bij t afscheid van Ysolde, met z’n “je bent niet klaar voor een relatie”. Dat mag je denken, maar t voegt totaal niks meer toe aan de situatie of Ysolde, en hij bracht het als absolute waarheid. Zo bot vond ik dat. Dus sociaal onhandig? Misschien, maar daarnaast dat arrogante de les lezen ben ik echt op afgeknapt bij Bert.
QuarrelsomeSnail25
20-08-2021 om 20:58
MonkeyTown schreef op 20-08-2021 om 19:24:
[..]
Wat Bert heeft is dat hij niet weet wanneer hij moet ophouden als hij kritiek geeft. Niks mis met een beetje opbouwende kritiek, maar hij raast maar door. Deed hij bij de droger (jaha nu weten we het wel, dacht ik namens Froukje), deed hij bij Annemarie toen hij zei dat t niks kon worden. Hij begon toen ok, maar bleef maar doorgaan dat ze zijn type niet was. En ook bij t afscheid van Ysolde, met z’n “je bent niet klaar voor een relatie”. Dat mag je denken, maar t voegt totaal niks meer toe aan de situatie of Ysolde, en hij bracht het als absolute waarheid. Zo bot vond ik dat. Dus sociaal onhandig? Misschien, maar daarnaast dat arrogante de les lezen ben ik echt op afgeknapt bij Bert.
Ja, mee eens!
Avena
20-08-2021 om 21:37
Muzieknootje64 schreef op 19-08-2021 om 12:55:
De laatste vrouw bij Bert ( Froukje) gaat em zeker ook niet worden; maar ze heeft wel gelijk dat Bert autoritair is met behoorlijke narcistische trekjes.
Als dit altijd zijn manier van omgang is geweest met de buitenwereld begrijp ik best waarom hij is ontslagen en mensen hem gaan ontwijken.
Het heeft ook niets meer met sociaal onhandig te maken maar hebben sommige mensen een plaat voor hun hoofd. Ik vraag me af of er wel een dame bestaat die hem nog een beetje kan bijschaven zonder zelf geen schade op te lopen.
Sommige noten zijn niet meer te kraken.
Ik ben wel benieuwd wat jij narcistisch vindt aan Bert. Ik zie het niet.
BumpyGrasshopper95
20-08-2021 om 21:40
Avena schreef op 20-08-2021 om 21:37:
[..]
Nee, ik ook niet.
mariarosa
20-08-2021 om 21:41
[..]
nee ik ook niet
Avena
20-08-2021 om 21:49
Beterlaat2021! schreef op 20-08-2021 om 15:27:
Jacob praat niet gewoon, hij houdt toespraken.
Of monologen. Hij kan niet converseren.
Poezel_en_Wip
20-08-2021 om 21:52
[..]
Ik ook niet. Lomp en onbehouwen vind ik hem, maar narcistische trekjes heb ik nog niet kunnen ontdekken.