Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Oeh, het aftellen is nu echt begonnen. Zin in!

van mij hadden ze allemaal wel mee mogen doen, duurt t seizoen lekker paar afleveringen langer🥳

Misschien heeft er niemand op diegene geschreven? 

Ik herinner me ook iemand, een man, die uit Schotland kwam. Die zie ik er niet bij staan. Jammer, vind dat juist zo'n leuk land. Was daar ook benieuwd naar geweest. 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

08-07-2022 om 07:57 Topicstarter

Nee, dat was een man in Ierland, die missen we dus.
Verder de al eerder genoemde zweefdame in Marokko.
De derde was een homo in een warm land.

Oh, jammer dat Ierland niet mee doet. En een homo had ik ook wel leuk gevonden. Zweefmadame vond ik irritant, dus daar mis ik niks aan.

yess! ik weet alleen niet of elke avond kijken lukt, maar dan kijken we 's ochtens wel zonder reclame terug!

Ik heb 'm op serieopname staan dus kan doorspoelen

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

08-07-2022 om 09:13 Topicstarter

De uitzendingen duren zo'n 1,5 uur, dus met doorspoelen ben je in een uur of minder klaar, in mijn geval 's  morgens met het eerste kopje koffie en de hond op schoot op de bank....

jaaaa gezellig weer!

Brabeau schreef op 08-07-2022 om 09:53:

jaaaa gezellig weer!

Ja! Vond het toen ook heel leuk om hier daarover te kletsen/lezen haha. Bijna nog leuker dan de uitzending zelf 😁

HAHA!wait..what schreef op 08-07-2022 om 10:05:

[..]

Ja! Vond het toen ook heel leuk om hier daarover te kletsen/lezen haha. Bijna nog leuker dan de uitzending zelf 😁

Ik keek altijd vooruit want als ik hier mee wilde kletsen en tegelijkertijd de uitzending wilde kijken, dan miste ik de helft haha

Daar verbaas ik me dan weer over, dat Ierland en Marokko niet genoeg reacties kregen en dat Hans uit Italië er nog bij zit. Dat was toch een beetje zo'n ouwe snoeperd die perse een groen blaadje wil?

Moxxie schreef op 08-07-2022 om 13:35:

Daar verbaas ik me dan weer over, dat Ierland en Marokko niet genoeg reacties kregen en dat Hans uit Italië er nog bij zit. Dat was toch een beetje zo'n ouwe snoeperd die perse een groen blaadje wil?

Ja, maar dat levert wel leuke tv op denk ik. Die uit Marokko had ook wel leuke tv op kunnen leveren.

Haantje79 schreef op 07-07-2022 om 16:29:

ik vind het jammer dat die zweefmevrouw uit Marokko er niet bij zit…….


He balen, die vrouw vond ik hartstikke interessant. Van Israel ofzo? naar Marokko.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.