Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Sophia_!
20-08-2021 om 10:28
Hen74 schreef op 20-08-2021 om 10:26:
Ik lees net mijn eigen OP terug. Nou, dat zwijmelen en hopen kan ook wel geschrapt worden.
Maar gelukkig valt er wel genoeg te trashen en te praten
Biekoe
20-08-2021 om 13:08
Sophia_! schreef op 20-08-2021 om 10:28:
[..]
Maar gelukkig valt er wel genoeg te trashen en te praten
![]()
Er is meer dan genoeg te trashen, anders is eigenlijk niks 😂
Muzieknootje64
20-08-2021 om 14:53
Jacob; Complimenten voor Jacob!
Hij toont toch lef door tegenover de dames te erkennen dat zijn gedrag niet altijd even passend is geweest en hij bepaalde zaken toch ter harte heeft genomen.
Jammer dat de dames daar zo lauwtjes op reageerden en blijven twijfelen aan zijn goede intenties.
Ik vond het wel tof van hem dat hij ter afscheid de dames uitnodigde voor een laatste etentje en is het voor alle partijen zo goed geweest.
Hun kritieken hebben er blijkbaar zo ingehakt dat hij zelfs zijn lievelings-stropdas van de Flintstones niet meer durfde om te doen. We lagen hier in een deuk toen hij dat met serieus gezicht on camera even kwijt moest.
Helaas geen liefde voor Jacob en gun ik hem nog een kans met een extra dame zoals bij Bert is geregeld.
Muzieknootje64
20-08-2021 om 15:29
Bij Bert werd het helaas weer een awkward situatie.
De lieve toenadering van Froukje werd niet gewaardeerd en de sfeer belandde daarna beneden 0.
Hij benoemde ineens dat geen enkele vrouw voldeed en dat hij van elke vrouw wel een stukje zou willen pakken om met al hun eigenschappen een volledig nieuwe dame te kunnen creëren.( tsja).
En als toppunt mist hij op mentaal gebied ineens Romana.
Dat had hij zich dan eerder moeten bedenken.
Romana is gek als ze daar intrapt of nog moeite in gaat steken.
Zij verdiend een man die haar op handen draagt en meteen waardeert zoals ze is.
Geen enkele vrouw wilt na eerst afgekeurd te zijn daarna nog terugkomen als troostprijs!
Als toppunt werd Froukje door Bert op een dusdanig agressieve manier terecht gewezen alleen omdat ze de droger met nog wat natte handdoeken nog even had laten doordraaien.
Zijn reactie was buiten alle proporties en ik had medelijden en bewondering voor Froukje hoe zij zichzelf hier doorheen sloeg.
redbulletje
20-08-2021 om 15:31
Viel me idd vies tegen van Bert dat ie zo op de centen is wat wassen/drogen betreft. Dat lijkt me niet aangenaam om daar mee samen te moeten wonen.
mariarosa
20-08-2021 om 15:40
Muzieknootje64 schreef op 20-08-2021 om 15:29:
Bij Bert werd het helaas weer een awkward situatie.
De lieve toenadering van Froukje werd niet gewaardeerd en de sfeer belandde daarna beneden 0.
Hij benoemde ineens dat geen enkele vrouw voldeed en dat hij van elke vrouw wel een stukje zou willen pakken om met al hun eigenschappen een volledig nieuwe dame te kunnen creëren.( tsja).
En als toppunt mist hij op mentaal gebied ineens Romana.
Dat had hij zich dan eerder moeten bedenken.
Romana is gek als ze daar intrapt of nog moeite in gaat steken.
Zij verdiend een man die haar op handen draagt en meteen waardeert zoals ze is.
Geen enkele vrouw wilt na eerst afgekeurd te zijn daarna nog terugkomen als troostprijs!
Als toppunt werd Froukje door Bert op een dusdanig agressieve manier terecht gewezen alleen omdat ze de droger met nog wat natte handdoeken nog even had laten doordraaien.
Zijn reactie was buiten alle proporties en ik had medelijden en bewondering voor Froukje hoe zij zichzelf hier doorheen sloeg.
Ja eens voor wat Bert betreft. Ik vind Frouke niet zo zeer lief, maar meer koppig aardig blijven doen als iemand verregaand bot tegen je is. Waarom doet ze dat?
En dan zo duidelijk over hem heen stappen bij die trekkershut terwijl hij totaal geen sjoege geeft, ik vond het genant
Maar goed ik heb altijd nog meer sympathie voor haar dan voor Bert die ik gewoon een ingewikkelde lastige botte man vind. Hij zal een klein hartje hebben, dat meen ik in zijn ogen te zien maar waarom moeten alle dames daar diep naar gaan graven door de lagen botheid en afwijzing heen?
Muzieknootje64
20-08-2021 om 15:41
Vincent blijft maar om de brij heen draaien.
Hij laat de dames maar een beetje hangen.
Ik gun het Monique zo omdat zij echt wel gevoelens heeft voor Vincent.
Maar andersom betwijfel ik het.
Zij verdienen allebei duidelijkheid en ik vond het wel tof dat Sofie dat durfde aan te kaarten tijdens hun gezamenlijke etentje.
Dit werd duidelijk niet door Vincent gewaardeerd en zag ik naast irritatie een mannetje die niet goed kan omgaan met kritiek.
Ik vermoed dan ook dit de doorslag gaf en hij Sofie volgende week naar huis gaat sturen.
Of dit echt goed is voor Monique betwijfel ik.
Ook zij verdiend iemand die volledig voor haar gaat en niet alleen voor lief neemt.
DownrightMouse59
20-08-2021 om 15:56
Ik breek even in, lees al die weken al dagelijks mee. Muzieknootje, wat volgens mij soms storend kan zijn aan jouw posts is dat je niet schrijft wat JIJ ervan vindt, maar een soort beschrijving geeft van wat je hebt gezien. Als ik dat lees denk ik: ja I know, ik had zelf ook al gekeken. ![]()
Wat een forum juist leuk maakt is er samen over praten door te vertellen wat je leuk of irritant of gek of opvallend vond of er grapjes over maken of zo, zodat er interactie ontstaat. Dat mis ik in jouw posts.
DownrightMouse59
20-08-2021 om 15:57
In je laatste post over Vincent doe je dat al veel meer trouwens, en die vind ik daarom ook leuker en prettiger om te lezen.
Muzieknootje64
20-08-2021 om 16:35
Meerkat schreef op 20-08-2021 om 15:56:
Ik breek even in, lees al die weken al dagelijks mee. Muzieknootje, wat volgens mij soms storend kan zijn aan jouw posts is dat je niet schrijft wat JIJ ervan vindt, maar een soort beschrijving geeft van wat je hebt gezien. Als ik dat lees denk ik: ja I know, ik had zelf ook al gekeken.
Wat een forum juist leuk maakt is er samen over praten door te vertellen wat je leuk of irritant of gek of opvallend vond of er grapjes over maken of zo, zodat er interactie ontstaat. Dat mis ik in jouw posts.
Als het je zo stoort, raad ik je vooral aan mijn stukjes over te slaan. Het staat iedereen vrij te schrijven wat hij wilt en ik verpak mijn persoonlijke mening tezamen met positieve en negatieve feedback samen over stukjes die bij mij juist uit afleveringen van B&B vol liefde zijn opgevallen en zijn blijven hangen. En dat is voor iedereen verschillend. Al hebben 10 mensen dezelfde film gezien hoor je toch 10 verschillende verhalen en meningen.
Brienne
20-08-2021 om 17:02
Muzieknootje64 schreef op 20-08-2021 om 15:41:
Vincent blijft maar om de brij heen draaien.
Hij laat de dames maar een beetje hangen.
Ik gun het Monique zo omdat zij echt wel gevoelens heeft voor Vincent.
Maar andersom betwijfel ik het.
Zij verdienen allebei duidelijkheid en ik vond het wel tof dat Sofie dat durfde aan te kaarten tijdens hun gezamenlijke etentje.
Dit werd duidelijk niet door Vincent gewaardeerd en zag ik naast irritatie een mannetje die niet goed kan omgaan met kritiek.
Ik vermoed dan ook dit de doorslag gaf en hij Sofie volgende week naar huis gaat sturen.
Of dit echt goed is voor Monique betwijfel ik.
Ook zij verdiend iemand die volledig voor haar gaat en niet alleen voor lief neemt.
Volgens mijn dochter gaan Monique en Sofie er samen vandoor....
Muzieknootje64
20-08-2021 om 17:05
Meerkat schreef op 20-08-2021 om 15:56:
Ik breek even in, lees al die weken al dagelijks mee. Muzieknootje, wat volgens mij soms storend kan zijn aan jouw posts is dat je niet schrijft wat JIJ ervan vindt, maar een soort beschrijving geeft van wat je hebt gezien. Als ik dat lees denk ik: ja I know, ik had zelf ook al gekeken.
En wat is eigenlijk jouw bijdrage in dit forum?
Bij even terugkijken lees ik van jou alleen commentaren; ( voornamelijk negatief) op wat anderen schrijven of hele flauwe inhoudsloze one-liners.
Muzieknootje64
20-08-2021 om 17:07
Brienne schreef op 20-08-2021 om 17:02:
[..]
Volgens mijn dochter gaan Monique en Sofie er samen vandoor....
Dat zou ik wel grappig vinden, want het zijn beide leuke meiden.
Brabeau
20-08-2021 om 17:10
Na Jacob zijn speech had het de dames (al was het er maar één...) gesierd als ze hadden gezegd dat zij misschien op bepaalde momenten ook anders hadden kunnen reageren.