Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Meesje
19-08-2021 om 09:07
Lulu_ schreef op 19-08-2021 om 09:03:
[..]
Ik zit me net hetzelfde te bedenken. 😬 soms mis ik een aflevering en dan vind ik het wel best.
Ja, ik ook. Ik was gisteren te laat. Heb alleen de tweede helft gezien en miste de motivatie om terug te kijken. Vind het wel nog leuk genoeg om op te zetten. Maar het houdt me inderdaad minder geboeid.
Vrijevlinder
19-08-2021 om 09:24
redbulletje schreef op 19-08-2021 om 09:05:
Ik vind het heerlijk luchtig wegkijken zo vlak voor ik naar bed ga.
Hier ook zo. Ik zal het missen als het er niet meer is.
Beterlaat2021!
19-08-2021 om 10:16
Mallebeppie schreef op 19-08-2021 om 08:26:
Ik merk dat ik een beetje interesse in het programma begin te verliezen, hebben jullie dat ook? Het wordt wat saaier ofzo. Een herhaling van zetten, weinig progressie.
Ja en toch blijf ik kijken en hoop op 'beter weer', beetje geknuffel ofzo.
Herinner ik me nu goed dat Roxanne ééuwen geleden zei dat ze niet valt op een man met een staartje? Waarom loopt Theun er dan nog steeds rond?'
Ik vind het zo'n kille en koude sfeer overal.

mariarosa
19-08-2021 om 11:11
Dandy schreef op 19-08-2021 om 09:00:
[..]
Weet je wat het volgens mij is? Hij is niet capabel om zelfs maar aan de meest simpele gevoelens woorden te geven. En om dit onvermogen te verbloemen, doet hij maar alsof het onkies zou zijn om over dit onderwerp te praten.
ja inderdaad zoiets maar dit ging niet eens om gevoelens. Dit kon gewoon een mededeling zijn: oh die zijn al naar huis, vertel ik je nog wel eens. Nu lekker eten
Dierenvriend97
19-08-2021 om 11:16
Sophie zei dat ze vooral veel lol wil en niet te veel diepgang, misschien moeten ze haar aan Pascal koppelen? 😁
redbulletje
19-08-2021 om 11:18
Dierenvriend97 schreef op 19-08-2021 om 11:16:
Sophie zei dat ze vooral veel lol wil en niet te veel diepgang, misschien moeten ze haar aan Pascal koppelen? 😁
Ze zouden een reünie met alle deelnemers moeten organiseren, wellicht vormen zich dan nog wel andere koppels.
Muzieknootje64
19-08-2021 om 12:04
Als oude romanticus vind ik de afleveringen van B&B steeds minder worden. Het draait ook eigenlijk niet echt om liefde want geen van de aangemelde B&B eigenaren zijn oprecht op zoek naar echte liefde.
Het is eigenlijk een grote promotietour voor B&B's van Nederlanders in het buitenland geworden en dat gecombineerd met een ander Tv-programma HELP ik zoek een extra hand/klusser.
Wat dat betreft is Boer zoekt vrouw toch een beter format naar mijn mening.
En dan mis ik als reisliefhebster toch nog de echte bezienswaardigheden van de omgeving.
Het minste wat je als B&B houder toch kunt doen is je potentiele toekomstige levenspartner laten zien wat er allemaal te zien is toch?
De enige die daar nog een beetje moeite voor doet is dan toch Vincent.
Na al een paar 1-op 1 dates in de omgeving met Monique is het nu toch ook de beurt aan Sofie.
De boottocht was origineel en voor de kijker is het ook leuk wat van de omgeving te zien. Hij probeert in ieder geval als enige zijn dames het toch een beetje naar de zin te maken en wisselt dat toch af met de werkzaamheden in zijn B&B.
Ook origineel dat hij de dames meenam naar de buren voor een echte Italiaanse avond. Vincent wil het graag iedereen naar de zin maken, maar een echte romantische klik met de dames zie ik niet.
Een sportmaatje is toch iets anders dan een levenspartner waar je uiteindelijk een B&B samen mee moet gaan runnen.
Lulu_
19-08-2021 om 12:16
redbulletje schreef op 19-08-2021 om 11:18:
[..]
Ze zouden een reünie met alle deelnemers moeten organiseren, wellicht vormen zich dan nog wel andere koppels.
Ja, dát zou ik nou leuk vinden!😁
Beterlaat2021!
19-08-2021 om 12:32
Wat mij opvalt is dat iedereen tegen de camera precies kan vertellen
wat hij of zij vindt en wil of mist , maar tegen elkaar vertellen ze dat niet.
Muzieknootje64
19-08-2021 om 12:55
Bert en Debbie spannen wel de kroon.
Beide denken dat ze Gods grootste geschenk op aarde zijn en hebben zij zich zelf zo hoog op een troon geplaatst dat niemand goed genoeg is.
Bij hen is het letterlijk "My Way or the Highway".
In de liefde heb je toch dat het wel van twee kanten moet komen en is het geven en nemen. Maar Zowel Bert als Debbie zijn allebei nemers en geven beiden weinig tot niets terug.
En dan is vooral Debbie nog verbaasd dat haar mannen op een gegeven moment hun eigen plan gaan trekken. Als je constant op je tenen moet lopen om haar te "pleasen" wordt de sfeer daar niet beter op.
Bovendien worden alle pogingen toch door haar gesaboteerd en steekt ze de mannen daarna ook nog in de rug door ze on camera volledig af te branden.
Wat dat betreft krijg ik steeds meer respect voor haar mannen omdat deze andersom wel respect blijven houden en zich niet negatief over haar uitlaten.
Ik vond het zeer vermakelijk dat zij ze ineens kinderachtig vond en durft ze achter hun rug om ook nog te beweren dat ze niet het idee had dat ze voor haar gekomen waren, maar voor een gratis vakantie.
Alsof keukens monteren, klusjes en reparaties plegen en schoonmaken vakantievieren is!
Daar laat zij zichzelf wederom kennen en het moment dat ze haar geen aandacht schenken gaat ze als een klein kind lopen mokken en klagen!
Wie is er hier nu kinderachtig?
Maar goed; pfff ze had ook nog zoveel werk te doen,
: nagels lakken.
Voor iemand die naast het runnen van een B&B met een team ook nog werkzaam is als operationsmanager bij RocketX; ( een bedrijf die beweerd waarde te hechten aan persoonlijke groei en ambities en waarbij met de juiste mentaliteit de mogelijkheden oneindig zijn) is ze toch behoorlijk star en niet flexibel in haar manieren van communiceren en zit ze behoorlijk vast in haar eigen denkwereldje.
Ik vraag me af welke eigenschappen ze heeft toegepast bij het uitzoeken van haar eigen kandidaten/
De laatste vrouw bij Bert ( Froukje) gaat em zeker ook niet worden; maar ze heeft wel gelijk dat Bert autoritair is met behoorlijke narcistische trekjes.
Als dit altijd zijn manier van omgang is geweest met de buitenwereld begrijp ik best waarom hij is ontslagen en mensen hem gaan ontwijken.
Het heeft ook niets meer met sociaal onhandig te maken maar hebben sommige mensen een plaat voor hun hoofd. Ik vraag me af of er wel een dame bestaat die hem nog een beetje kan bijschaven zonder zelf geen schade op te lopen.
Sommige noten zijn niet meer te kraken.
Dandy
19-08-2021 om 13:08
mariarosa schreef op 19-08-2021 om 11:11:
[..]
ja inderdaad zoiets maar dit ging niet eens om gevoelens. Dit kon gewoon een mededeling zijn: oh die zijn al naar huis, vertel ik je nog wel eens. Nu lekker eten
Ja ik vind hem ook gewoon niet helemaal goed snik, eerlijk gezegd.
DownrightMouse59
19-08-2021 om 13:10
Dandy schreef op 19-08-2021 om 13:08:
[..]
Ja ik vind hem ook gewoon niet helemaal goed snik, eerlijk gezegd.
Nou ja, wat is dat nou weer voor opmerking?
QuarrelsomeSnail25
19-08-2021 om 13:13
Beterlaat2021! schreef op 19-08-2021 om 12:32:
Wat mij opvalt is dat iedereen tegen de camera precies kan vertellen
wat hij of zij vindt en wil of mist , maar tegen elkaar vertellen ze dat niet.
Nou, zeg dat wel! Allemaal onhandig in de omgang met anderen/partners.
Dandy
19-08-2021 om 13:38
Meerkat schreef op 19-08-2021 om 13:10:
[..]
Nou ja, wat is dat nou weer voor opmerking?
Sorry, ik bedoel sociaal beperkt.
Courage
19-08-2021 om 13:52
Muzieknootje64, ik begin jouw berichten hier over te slaan. Ze ademen zoveel negativiteit uit... Beetje kritisch is logisch op dit topic, maar bij jou komt er geen eind aan.
Wilde ik gewoon even kwijt.