Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Avena
20-08-2021 om 21:53
Meerkat schreef op 20-08-2021 om 15:56:
Ik breek even in, lees al die weken al dagelijks mee. Muzieknootje, wat volgens mij soms storend kan zijn aan jouw posts is dat je niet schrijft wat JIJ ervan vindt, maar een soort beschrijving geeft van wat je hebt gezien. Als ik dat lees denk ik: ja I know, ik had zelf ook al gekeken.
Wat een forum juist leuk maakt is er samen over praten door te vertellen wat je leuk of irritant of gek of opvallend vond of er grapjes over maken of zo, zodat er interactie ontstaat. Dat mis ik in jouw posts.
Ik merk dat ik de posts van Muzieknootje ook een beetje storend vind. Maar meer omdat het een soort beschouwingen zijn. Alsof ons even wordt uitgelegd hoe het zit. Terwijl ik het vaker niet dan wel met de 'analyses' van Muzieknootje eens ben. En het lijkt vooral eenrichtingsverkeer. Terwijl de rest hier gewoon lekker een beetje vanaf de bank met elkaar zit te lullen over een vermakelijk tv-programma.
Avena
20-08-2021 om 21:55
Brabeau schreef op 20-08-2021 om 17:11:
En wat betreft Bert en de wasmachine, ik snap het eigenlijk wel. Alleen zou ik waarschijnlijk met een camera op mn gezicht, wetende dat ze er toch maar een paar dagen zal zijn, m'n mond gehouden hebben.
Ik snapte hem ook. Nou ja, ik herken het heel erg. Ik woon ook al lang alleen en heb regelmatig logés (omdat ik in het buitenland woon) en dan moet ik me soms ook inhouden over dingen. En soms lukt dat niet.
HAHA!wait..what
20-08-2021 om 22:02
Maar als je iemand niet fijn vindt om te lezen dan scroll je toch gewoon verder? Natuurlijk mag je je mening geven (doe ik nu ook) maar ik snap niet zo goed waarom je dat zou moeten verkondigen? Als dat haar manier van schrijven is; prima toch? Ze valt er niemand mee lastig en ze kwetst niemand.
Avena
20-08-2021 om 22:17
HAHA!wait..what schreef op 20-08-2021 om 22:02:
Maar als je iemand niet fijn vindt om te lezen dan scroll je toch gewoon verder? Natuurlijk mag je je mening geven (doe ik nu ook) maar ik snap niet zo goed waarom je dat zou moeten verkondigen? Als dat haar manier van schrijven is; prima toch? Ze valt er niemand mee lastig en ze kwetst niemand.
Zo kun je het natuurlijk zien, maar dit is een forum. Waar mensen een beetje met elkaar heen en weer praten over een bepaald onderwerp. En als er dan iemand is die wel op vrij stellige toon allerlei beschouwingen neerplempt, maar verder zelden meer ergens op in gaat, dan denk ik: ga bloggen en zet je reactiemogelijkheid uit.
Aberlady
20-08-2021 om 22:20
Een spin-off met Jacob zou sowieso geweldig zijn, ik zie het helemaal voor me. Jacob in zwembroek, cactussen in de brandende zon en dan 'I feel love' als titelsong. En meer Mariana
!
Wat me ook fantastisch lijkt is een speciale wintereditie, de hele maand december door.
Avena
20-08-2021 om 22:22
Maar terug on topic, het gaat inderdaad allemaal als een nachtkaars uit. De volgende keer moeten ze de selectie gewoon wat grondiger aanpakken. Alleen maar een filmpje is veel te mager. Van beide kanten.
Avena
20-08-2021 om 22:24
Aberlady schreef op 20-08-2021 om 22:20:
Een spin-off met Jacob zou sowieso geweldig zijn, ik zie het helemaal voor me. Jacob in zwembroek, cactussen in de brandende zon en dan 'I feel love' als titelsong. En meer Mariana
!
Wat me ook fantastisch lijkt is een speciale wintereditie, de hele maand december door.
Lijkt mij dodelijk saai. Maar ik heb ook eigenlijk niks met die egoshows. Vond dat Meiland-gedoe ook niks aan. Nee hoor, gewoon weer een nieuwe B&B met hopelijk een klein beetje liefde en betere kandidatenselectie. En verder wel het format lekker losjes houden, want dat beviel wel.
BumpyGrasshopper95
20-08-2021 om 22:24
Aberlady schreef op 20-08-2021 om 22:20:
!
Brrr nee. Ik trek hem al slecht in deze serie, laat staan in een hele serie
DownrightMouse59
20-08-2021 om 22:27
Avena schreef op 20-08-2021 om 21:53:
[..]
Ik merk dat ik de posts van Muzieknootje ook een beetje storend vind. Maar meer omdat het een soort beschouwingen zijn. Alsof ons even wordt uitgelegd hoe het zit. Terwijl ik het vaker niet dan wel met de 'analyses' van Muzieknootje eens ben. En het lijkt vooral eenrichtingsverkeer. Terwijl de rest hier gewoon lekker een beetje vanaf de bank met elkaar zit te lullen over een vermakelijk tv-programma.
Dit is dus precies wat ik bedoelde. Maar dat mag ik geloof ik niet zeggen. ![]()
HAHA!wait..what
20-08-2021 om 22:42
Ik snap wel wat jullie bedoelen verder maar ik stoor me er dus niet aan. Ik lees het dan gewoon niet (of niet alles). Natuurlijk mag je dat gewoon zeggen als je dat wil, ik bepaal dat gelukkig ook niet wat wel en niet mag
Maar goed, dwalen een beetje af zo ja
Ik zat me ineens af te vragen wie Bert zelf uit had gekozen. Weten jullie dat?
Of had hij anderen laten kiezen?
Avena
20-08-2021 om 22:43
HAHA!wait..what schreef op 20-08-2021 om 22:42:
Maar goed, dwalen een beetje af zo jaIk zat me ineens af te vragen wie Bert zelf uit had gekozen. Weten jullie dat?
Of had hij anderen laten kiezen?
Dat weet ik bij hem eigenlijk niet... Als het goed is, heeft hij er 2 zelf gekozen en 2 door vrienden. En Froukje door de redactie. Volgens mij was sowieso Annemarie door vrienden gekozen.
Avena
20-08-2021 om 22:46
Ik vind het bij Roxanne en Debbie eigenlijk nog het meest op Workaway of HelpX of zo lijken: een paar uur per dag werken in ruil voor kost en inwoning... Kijk, dat je daar ook een beetje je handen laat wapperen en dat je een indruk wilt/moet krijgen van het werk en leven in een B&B snap ik nog wel. Maar bij hen wordt er gewoon elke dag een klussenlijst afgewerkt...
Avena
20-08-2021 om 22:50
En bij Caroline steeds die idiote poetsexamens...
Snap dat sowieso bij alle B&B-eigenaren niet: dat ze niet veel meer 1-op-1 met mensen praten. Maar blijkbaar wisten ze allemaal al zo snel dat het niks werd, dat ze dat niet nodig vinden.
Lijkt mij dus volslagen duidelijk dat Caroline geen van de mannen echt interessant vindt voor een relatie en dat Roxanne Mitch ook alleen maar als 'maatje' ziet. En Vincent is ook maar lauw over Monique. Als je iemand echt leuk zou vinden, dan zou je toch veel vaker settings creëren waarin je een goed gesprek met elkaar kunt hebben? Ze lijken het juist wel bewust uit de weg te gaan door overal twee kandidaten te laten zitten.
Lavandula
20-08-2021 om 23:09
Avena schreef op 20-08-2021 om 22:43:
[..]
Dat weet ik bij hem eigenlijk niet... Als het goed is, heeft hij er 2 zelf gekozen en 2 door vrienden. En Froukje door de redactie. Volgens mij was sowieso Annemarie door vrienden gekozen.
Annemarie en Gwen zijn door vrienden uitgekozen. Over Annemarie vroeg hij ze later waarom ze haar in hemelsnaam hadden uitgekozen want hij vond haar vanaf het begin helemaal niets. En voor Gwen kwam zat hij volgens mij bij die vriendin te vissen naar informatie over haar.
mariarosa
20-08-2021 om 23:16
Avena schreef op 20-08-2021 om 22:46:
Ik vind het bij Roxanne en Debbie eigenlijk nog het meest op Workaway of HelpX of zo lijken: een paar uur per dag werken in ruil voor kost en inwoning... Kijk, dat je daar ook een beetje je handen laat wapperen en dat je een indruk wilt/moet krijgen van het werk en leven in een B&B snap ik nog wel. Maar bij hen wordt er gewoon elke dag een klussenlijst afgewerkt...
maar het hek van Vincent dan?