Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.

Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.

Dit jaar zijn dus de kandidaten  >  en hun gasten :
Richard  - 50   Portugal   >  Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans  - 60  Frankrijk  >  Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31  Portugal   >  SimoneBritt, Marjan, Susanne, Fenna,   Linda
Denise  - 31  Spanje   >  Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49  Frankrijk  >  Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans  - 54  Italië     >  Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid  - 48  Oostenrijk     >  Alex , Harmjan, Ruud
Ted -  68   Portugal,  >  Piet, Ab,Tjerk, Ben








b-b-alle-kandidaten-v2-1920x1080-1655130985.jpg

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)

In dit topic kunnen we kletsen  over deze serie.

Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Yes, zin in 🥳 (ik dacht bij het lezen van; huh, het begon aanstaande maandag toch al, niet pas 11 juli? maar het is gewoon al 7 juli vandaag 

Ik ga even het voorstellen terugkijken want weet echt niet meer wie wie is 😅

Ik ga zeker volgen maar heb nog geen favoriet. De introductieaflevering kan ik me niet echt meer herinneren.

Ik ga ook kijken. Introductie laat ik voor wat het is. Ik 'leer ze wel kennen' tijdens de reguliere afleveringen

Ik ga ook kijken en ik weet ook niet meer wie iedereen is. Ik herinner me alleen nog die oudere vrouw wie ik niet leuk vond en de mannen schijnbaar ook niet want ik zie haar er niet tussen staan. Wel wat sneu dat je niet aan een programma mee kan doen omdat er weinig op jou gereageerd wordt.

Die oude vrouw (Ted) herinner ik me eigenlijk als enige. Pittige tante die op Madeira woont. 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

07-07-2022 om 14:38 Topicstarter

@ Red Bulletje : uiteraard heb ik voorlopig nog geen favoriet, maar het is niet mogelijk om láter een poll toe te voegen.
I
"Oude" vrouw, (Ted),  kom kom, ze is pas 68 ....😊

watertoren schreef op 07-07-2022 om 14:26:

Ik ga ook kijken en ik weet ook niet meer wie iedereen is. Ik herinner me alleen nog die oudere vrouw wie ik niet leuk vond en de mannen schijnbaar ook niet want ik zie haar er niet tussen staan. Wel wat sneu dat je niet aan een programma mee kan doen omdat er weinig op jou gereageerd wordt.

Je bedoelt Ted? Ze zit er wel bij hoor, ik denk dat ze wel leuke tv oplevert  pittige tante! 

Haantje79 schreef op 07-07-2022 om 16:24:

[..]

Je bedoelt Ted? Ze zit er wel bij hoor, ik denk dat ze wel leuke tv oplevert pittige tante!

O oke, ik dacht dat Ted een man was. jammer want ik stoorde me aan haar.

ik vind het jammer dat die zweefmevrouw uit Marokko er niet bij zit…….

Leuk, ik ben benieuwd naar de matches. Ted lijkt me leuke televisie opleveren en die snoepert in Italië.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

07-07-2022 om 18:32

Haantje79 schreef op 07-07-2022 om 16:29:

ik vind het jammer dat die zweefmevrouw uit Marokko er niet bij zit…….

Oh ja, dat is zeker jammer! Ik vond haar leuk. 

De rest kan ik me niet zo heel goed meer herinneren, of was Ted die vrouw die al twee keer weduwe was? 

Is het al begonnen?

aanstaande maandag 

Ha leuk, ben benieuwd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.