Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Ik heb 6 afleveringen klaarstaan.. hoe ga ik dat zo doseren dat we hier allemaal even ver zijn met kijken? 

Ik ga iig nu starten met afleveringen 1.. het deuntje van de intro alleen al!

Ik kijk de eerste 6 afleveringen vandaag en morgen. Ga deze week bevallen en denk niet dat ik de eerste weken veel tijd heb om te kijken. Dan heb ik die 6 in ieder geval al gehad.

Moxxie schreef op 08-07-2022 om 13:35:

Daar verbaas ik me dan weer over, dat Ierland en Marokko niet genoeg reacties kregen en dat Hans uit Italië er nog bij zit. Dat was toch een beetje zo'n ouwe snoeperd die perse een groen blaadje wil?

Ja ik was ook verbaasd dat er kennelijk genoeg dames wat in hem zien, ik vond hem wat brallerig. Hij zocht inderdaad vrouwen vanaf 35 jaar, maar ik ben bang dat die liever op Martijn reageren 

ik zit ook al klaar

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

11-07-2022 om 11:46 Topicstarter

Milala schreef op 11-07-2022 om 09:29:

Ik heb 6 afleveringen klaarstaan.. hoe ga ik dat zo doseren dat we hier allemaal even ver zijn met kijken?

Ik ga iig nu starten met afleveringen 1.. het deuntje van de intro alleen al!

Doseren? Heel simpel. Vandaag de eerste aflevering, vrijdag  de vijfde en volgende week maandag de zesde.  

Beterlaat2021! schreef op 11-07-2022 om 11:46:

[..]

Doseren? Heel simpel. Vandaag de eerste aflevering, vrijdag de vijfde en volgende week maandag de zesde.

Beterlaat2021! schreef op 11-07-2022 om 11:46:

[..]

Doseren? Heel simpel. Vandaag de eerste aflevering, vrijdag de vijfde en volgende week maandag de zesde.

Jaha.. dat klinkt heel simpel.. maar dat is het niet he 😉 

Ik kijk nu aflevering 2.. en er schieten al 2 mensen in mijn allergie. Dat gaat lekker haha.. tegelijkertijd geniet ik er ook van, dit wordt leuke tv!

Ik ben blij dat Richard, de kokkelvisser uit Portugal er nog bij zit. Die lijkt me leuk om te volgen.
Voor de mensen die de introductie van de deelnemers in december (?) 2021 niet kunnen vinden op Videoland: die staat niet bij het seizoen, moet je apart opzoeken onder B&B Vol liefde: de aftrap.

Hahaha. Er is een herhaling van Renze op tv en Jacob zit daar. Nu laten ze stukjes zien van zijn surfles toen. Heerlijk; zit er al helemaal in weer 😁 hopen op weer zo'n mafkees en spraakmakende types 😅

Grrrr ik dacht omdat mijn bezoek afgezegd heeft nu te kunnen kijken maar er zijn werklui hier. 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

11-07-2022 om 15:54 Topicstarter

Ik zag ook  Jacob bij Renze.  Hij is nog nét zo arrogant als vorig jaar....

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-07-2022 om 15:57

Dan moet ik toch Renze gaan kijken.  Ik moest wel om Jacob lachen vorig jaar, wat een ehm...aparte man is dat toch 

 Effe poetspauze....

Ik kijk nu even de aftrap terug op RTL XL even opfrissen voor straks

Hoe ver zijn jullie?
Ik ben nog niet goed in namen, maar die vrouw op die motor komt gewoon in spijkerbroek en normale schoenen?

Denise en Dave lijken me leuk samen.

Werkmannen zijn weg en ik zet nu de aftrap aan, die had ik nog niet gezien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.