Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

MarindaH schreef op 08-07-2022 om 22:48:

[..]


He balen, die vrouw vond ik hartstikke interessant. Van Israel ofzo? naar Marokko.

Volgens mij Thailand of iets in die richting. Totaal geen vaste basis dus, wellicht daarom minder interessant voor kandidaten.

even een vraagje, zijn er hier veel mensen van plan om De Ware Jacob te gaan kijken? Zo ja, waar zullen we daar over praten? Nieuw topic, oud b&b topic, hier?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

09-07-2022 om 21:49

Brabeau schreef op 09-07-2022 om 20:57:

even een vraagje, zijn er hier veel mensen van plan om De Ware Jacob te gaan kijken? Zo ja, waar zullen we daar over praten? Nieuw topic, oud b&b topic, hier?

Ik kan dat niet kijken, maar graag in een ander topic  erover kletsen dan 

(anders lees ik er wel omheen hoor, 't is geen halszaak...)

Op welke zender komt dat? Doe maar een apart topic zodat het niet door elkaar gaat lopen.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

09-07-2022 om 22:09

redbulletje schreef op 09-07-2022 om 21:53:

Op welke zender komt dat? Doe maar een apart topic zodat het niet door elkaar gaat lopen.

Ik dacht alleen op Videoland 

Mug schreef op 09-07-2022 om 22:09:

[..]

Ik dacht alleen op Videoland

Ja alleen Videoland

Brabeau schreef op 09-07-2022 om 20:57:

even een vraagje, zijn er hier veel mensen van plan om De Ware Jacob te gaan kijken? Zo ja, waar zullen we daar over praten? Nieuw topic, oud b&b topic, hier?

Ik kan het niet zien omdat ik geen Videoland heb, wat mij betreft mag het in een eigen topic, anders loopt alles wel heel erg door elkaar. 

Ja leuk!! Ik ga dit lekker op de camping kijken onder koffie tijd 😄😄😄

Ik ga het ook weer volgen. Kijk ernaar uit!
Weet iemand waar je de introductie terug kunt kijken? Ik heb geen Videoland.

Ik ga ook kijken en meeschrijven. Was vorig jaar zo leuk hier. Soort gezellig theekransje. 

Ik kan gewoon niet geloven dat het morgen al is!

En ja, vorig jaar was het ook ruim een uur. Geen idee nog hoe ik dit allemaal ga kijken. Ik denk minder slaap.

Jeej vandaag begint het 

Ik heb toevallig nu videoland, dus ga dit ook maar eens kijken. Ik kan daar de introductieaflevering niet zo snel vinden trouwens.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

11-07-2022 om 08:51 Topicstarter

Dandy schreef op 10-07-2022 om 19:24:

Ik ga het ook weer volgen. Kijk ernaar uit!
Weet iemand waar je de introductie terug kunt kijken? Ik heb geen Videoland.

Bewegende beelden kan ik zo gauw niet vinden, maar hier vind je de verhalen van de deelnemers :

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5276758/deelnemers-bb-vol-liefde-2022-seizoen-2

Yes, vanavond! Heb me er zo op verheugd dat ik bijna bang ben dat het tegen gaat vallen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.