Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Astrid en die man, brr wat een gedoe

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

11-07-2022 om 17:26 Topicstarter

@ Miepjecody, lees je nog even de laatste zin van mijn openingspost?

Vergelijk het vooruitkijken met het volgende : een zak snoep. Ik neem iedere dag twee snoepjes en doe dus heel lang met de zak. De vooruitkijkers eten de hele zak in één keer leeg en hebben de overige dagen niets meer te snoepen. Snap je?


super-snoepzak-winegum-mix-2000-gram.jpg

Beterlaat2021! schreef op 11-07-2022 om 17:26:

@ Miepjecody, lees je nog even de laatste zin van mijn openingspost?

Vergelijk het vooruitkijken met het volgende : een zak snoep. Ik neem iedere dag twee snoepjes en doe dus heel lang met de zak. De vooruitkijkers eten de hele zak in één keer leeg en hebben de overige dagen niets meer te snoepen. Snap je?


super-snoepzak-winegum-mix-2000-gram.jpg

Ik lees hier net een reactie van iemand, dat de uitzendingen alleen op videoland kwamen, dus vandaar. Ik weet niet dat het op tv komt.

Zoveel bijzonders zei ik trouwens niet.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

11-07-2022 om 17:36 Topicstarter

Nee , de Ware Jacob komt op Videoland.
B&B als gewoonlijk op RTL 4 dagelijks.

35 uitzendingen, 7 weken lang.

Nog een paar uur, ben benieuwd hoe lang ik het kan tegenhouden om vooruit te kijken op Videoland

Beterlaat2021! schreef op 11-07-2022 om 17:26:

@ Miepjecody, lees je nog even de laatste zin van mijn openingspost?

Vergelijk het vooruitkijken met het volgende : een zak snoep. Ik neem iedere dag twee snoepjes en doe dus heel lang met de zak. De vooruitkijkers eten de hele zak in één keer leeg en hebben de overige dagen niets meer te snoepen. Snap je?

Vergelijkingen zijn toch niet nodig? Het was/is gewoon duidelijk: geen spoilers in dit topic.

Miepjecody schreef op 11-07-2022 om 17:35:

[..]

Ik lees hier net een reactie van iemand, dat de uitzendingen alleen op videoland kwamen, dus vandaar. Ik weet niet dat het op tv komt.

Zoveel bijzonders zei ik trouwens niet.

Ja, dat vind jij.

Er staat duidelijk in de OP dat en wanneer het op tv komt én dat er in dit topic niet mag worden gespoild. 

Beterlaat2021! schreef op 11-07-2022 om 15:54:

Ik zag ook Jacob bij Renze. Hij is nog nét zo arrogant als vorig jaar....

Ik ben nu pas de serie van vorig seizoen aan het terugkijken op Videoland, en vind die Jacob apart, maar ik vind die vrouwen tot nu toe ook niet zo aardig eigenlijk. Sommigen lopen alleen maar te bitchen. En ze klitten erg bij elkaar heb ik het gevoel, ik denk dat het heel anders was gelopen als ze een voor een waren gekomen.

Maar ik ben pas bij aflevering 7, dus misschien denk ik er uiteindelijk ook zo over.

Cookielover schreef op 11-07-2022 om 18:20:

[..]

Ja, dat vind jij.

Er staat duidelijk in de OP dat en wanneer het op tv komt én dat er in dit topic niet mag worden gespoild.

Beetje overdreven die zak snoep ook,  alsof ik het express doe. Maar ik ga wel naar een ander forum hoor dan.

Rondstruiner schreef op 11-07-2022 om 18:38:

[..]

Ik ben nu pas de serie van vorig seizoen aan het terugkijken op Videoland, en vind die Jacob apart, maar ik vind die vrouwen tot nu toe ook niet zo aardig eigenlijk. Sommigen lopen alleen maar te bitchen. En ze klitten erg bij elkaar heb ik het gevoel, ik denk dat het heel anders was gelopen als ze een voor een waren gekomen.

Maar ik ben pas bij aflevering 7, dus misschien denk ik er uiteindelijk ook zo over.

Nee hoor, zo dacht ik er op het eind van het seizoen nog steeds over Jacob is een rare en die vrouwen waren een stelletje krengen.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-07-2022 om 19:37

is het al half 9.... 

Meesje schreef op 11-07-2022 om 19:31:

[..]

Nee hoor, zo dacht ik er op het eind van het seizoen nog steeds over Jacob is een rare en die vrouwen waren een stelletje krengen.

Oh ik ben nu de eerste aflevering aan het kijken . Ik wil zo graag iets zeggen / vragen aan jullie maar ik wacht tot straks 

ik vind het trouwens wel veel b&b eigenaren dit jaar, te veel. Ben bang dat het nu zo tergend langzaam gaat als bij de laatste seizoenen van MAFS

Ik zit klaar. Zag net al t voorstukje langskomen dus ik verwacht t een en ander te verwonderen ( nee nog niet ergeren hahahahha)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.