Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023

Bram-Madelon, Yamie-Lee, Suus, Carolien, Ånnē, Jasmin
petri-Hans, Olaf,Toine,Thomas
Joy-Zoey, Babette, Natalie, Esra, Elise, Dani
Marian-Olof, Jan, Ed, Gerrie, Koos Koets
Martijn-Bianca, Diana, Sylvana, Temara 
Debbie-paul, Cees, Erwin, de Har
Walter-Anne, Claudia, Ingrid, Corine, Aleggandra
Leendert-Loes, Jose, Thalia, Jorien, Niesje , Die Suzanne







BB-Vol-Liefde.jpg


LostJellyfish83

LostJellyfish83

29-12-2022 om 22:46

Ooo, ik ben helemaal vergeten te kijken! Morgen meteen doen... leuk weer 

Haantje79

Haantje79

29-12-2022 om 22:56 Topicstarter

Michiel uit Frankrijk heeft zijn ex nog in de B&B werken, zij heeft wel haar eigen woning maar dan nog… wel een ex maar nog geen exit. En het is een mooie jonge meid van 20 jaar jonger. Ik zou heel eerlijk wel jaloers zijn hoor….

Ik ben er ook 

Moet de uitzending ook nog zien. 

Haantje79 schreef op 29-12-2022 om 22:56:

Michiel uit Frankrijk heeft zijn ex nog in de B&B werken, zij heeft wel haar eigen woning maar dan nog… wel een ex maar nog geen exit. En het is een mooie jonge meid van 20 jaar jonger. Ik zou heel eerlijk wel jaloers zijn hoor….

Ik kreeg de indruk dat jaloezie niet nodig is, omdat de liefde echt over is. Volgens zijn ex past een man het best bij hem, ben benieuwd wie er gaat reageren.

4 van de 11 kandidaten wonen in Frankrijk, veel!

IdolizedMouse16

IdolizedMouse16

29-12-2022 om 23:06

De ex van Michiel is de enige aantrekkelijke vrouw die ik gezien heb in de aflevering.

Martijn (47) uit Thailand, zoekt een Nederlandse vrouw tussen de 30 en 47 jaar  Het lijkt me een aardige man, maar de leeftijd waarin hij zoekt is wel erg ruim.

Bram (30) met zijn zelfvoorzienende B&B-boerderij in het zuiden van Zweden. Ik weet niet wie hier op vakantie wil, maar ik in ieder geval niet, wat een armoedige hut 

Haantje79 schreef op 29-12-2022 om 22:56:

Michiel uit Frankrijk heeft zijn ex nog in de B&B werken, zij heeft wel haar eigen woning maar dan nog… wel een ex maar nog geen exit. En het is een mooie jonge meid van 20 jaar jonger. Ik zou heel eerlijk wel jaloers zijn hoor….

Zij zei zelf toch dat een man meer bij hem past. Ik denk niet dat vrouwen moeten reageren voor een goede kans.

Haantje79

Haantje79

29-12-2022 om 23:12 Topicstarter

Ik schrik als ik zie dat Martijn uit Thailand pas 47 is….

Ik vind dat er weinig aantrekkelijke mensen mee doen dit seizoen behalve Milu en Joy. Ik vind de B&B 's dit seizoen ook niet mooi en zou echt nergens op vakantie willen. Als ik zou moeten kiezen dan zou ik naar Marian van 65 in Portugal gaan maar dat vind ik te veel van het goede. 

De 54-jarige Walter in Frankrijk zit op een mooie plek, maar die B&B moet echt nog aangekleed worden. Daarnaast moet die "tempel" vol spirituele vakantiegangers ook bij je passen en hij heeft het liefst een vrouw die ervaring heeft met tantra

Corine met haar 24 wolfshonden in Frankrijk en al die konijnen in kooien   

Komt er weer een foto in de OP? Zou makkelijk zijn, aangezien ik slecht ben in namen. 

Leuke uitzending. Ik denk dat de man met die ex gaat afvallen. Ik zou geen zin in exengedoe hebben. 

Yumi schreef op 29-12-2022 om 23:20:

De 54-jarige Walter in Frankrijk zit op een mooie plek, maar die B&B moet echt nog aangekleed worden. Daarnaast moet die "tempel" vol spirituele vakantiegangers ook bij je passen en hij heeft het liefst een vrouw die ervaring heeft met tantra

Corine met haar 24 wolfshonden in Frankrijk en al die konijnen in kooien

Ik snapte dat ook niet want ze is een natuurliefhebber en je zag konijnen op een rij in een klein kooitje. Ik vind haar een beetje vies. 

watertoren schreef op 29-12-2022 om 23:15:

Ik vind dat er weinig aantrekkelijke mensen mee doen dit seizoen behalve Milu en Joy. Ik vind de B&B 's dit seizoen ook niet mooi en zou echt nergens op vakantie willen. Als ik zou moeten kiezen dan zou ik naar Marian van 65 in Portugal gaan maar dat vind ik te veel van het goede.

Milu is een half jaar vrijgezel dat is eigenlijk vrij kort, omdat de aanmelding tijdens het vorige seizoen was, in augustus....

watertoren schreef op 29-12-2022 om 23:33:

[..]

Ik snapte dat ook niet want ze is een natuurliefhebber en je zag konijnen op een rij in een klein kooitje. Ik vind haar een beetje vies.

Als natuurliefhebber, geef je dieren de ruimte en ja ze is ook niet fris 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.