Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Cookielover schreef op 01-01-2023 om 17:33:

Hebben jullie al een favoriet? Ik niet echt, al vind ik Milu en Leendert wel leuk.

Walter, Corine en Joy hoeven er van mij niet zo nodig in.

Ik vind Leendert echt aardig.  

Wat is er mis met Joy?

Corine vind ik echt raar, met 24 honden, arme beesten 

Haantje79

Haantje79

02-01-2023 om 19:18 Topicstarter

Mug schreef op 01-01-2023 om 17:55:


Zo hebben we beeld erbij 😃

Bedankt! Heb hem meteen in de OP gezet.

Haantje79

Haantje79

02-01-2023 om 19:35 Topicstarter

Miepjecody schreef op 02-01-2023 om 05:44:

[..]

Ik vind Leendert echt aardig.

Ja ik vond Leendert ook leuk overkomen. Corinne kwam hysterisch over, ze schreeuwde ook heel erg. Dat kan natuurlijk ook nervositeit zijn… ik hoop niet dat ze altijd zo praat 

Ik zag ook dat er een spin off kwam? BB in de winter?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

03-01-2023 om 10:56

Knutselkei schreef op 03-01-2023 om 10:52:

Ik zag ook dat er een spin off kwam? BB in de winter?

Daar had mijn dochter het gisteren ook over. Die zouden ze in maart al gaan filmen ofzoiets zei ze. Wel raar dat we dan daar niks over gezien hebben eerder, dat ze kandidaten zoeken bijvoorbeeld. 

AD meldt:

RTL nu met Winter vol liefde

RTL gaat na het succes van B&B vol liefde verder op de romantische tour. De televisiezender kondigt vandaag een spin-off aan van de datingsshow. In Winter vol liefde gaan Nederlanders die geëmigreerd zijn naar sneeuwgebieden op zoek naar hun droompartner.

Showredactie 02-01-23, 19:14 Laatste update: 02-01-23, 20:04

In de nieuwe reeks hoeven de kandidaten niet langer een bed en breakfast te bezitten. Het gaat om kandidaten die vanuit Nederland zijn verhuist naar een winters gebied. Een van de kandidaten wordt alvast voorgesteld. De 26-jarige Benjamin is op zoek naar een leuke man. Hij woont in het Zwitserse Wallis en werkt in een horecazaak. ,,Aan het einde van de zomer had ik zoveel stelletjes gezien, mijn vrienden zijn voorzien en ik wil mijn leven opbouwen in het buitenland. Ik zou het leuk vinden als iemand daarbij in zou willen stappen.”



Voor de nieuwe reeks worden nog drie andere deelnemers gezocht. De opnames vinden plaats in maart. Het programma wordt in het najaar op RTL 4 uitgezonden.



LostJellyfish83

LostJellyfish83

03-01-2023 om 11:11

Leuk!

Haantje79

Haantje79

03-01-2023 om 18:52 Topicstarter

ooo dat wist ik niet, ben benieuwd…

Ik zag zojuist dat ze nog steeds reacties vragen op bepaalde deelnemers, ik zag de spotjes van Debbie en Martijn.

Haantje79

Haantje79

15-02-2023 om 17:41 Topicstarter

https://www.ad.nl/show/debbie-uit-benb-vol-liefde-verwacht-een-eerste-kindje~acd47afc/
Het is niet waar!? Heeft ze toch haar Clooney gevonden, leuk voor haar. 

Haantje79 schreef op 15-02-2023 om 17:41:

https://www.ad.nl/show/debbie-uit-benb-vol-liefde-verwacht-een-eerste-kindje~acd47afc/
Het is niet waar!? Heeft ze toch haar Clooney gevonden, leuk voor haar.

Zo zeg, ik ben verbaasd. Mooi voor hun. 

Zo dan was t ijs snel gebroken met al een in april kindje op komst

Ik zag gisteren nog een oproep van die kleurige vreemde dame uit Spanje (meen ik)! Het loopt blijkbaar geen storm.

Ja die zag ik ook 2 x deze week. Ik snap t bij haar wel

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.