Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Haantje79

Haantje79

30-12-2022 om 09:46 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 30-12-2022 om 09:29:

[..]

Duurt nog minstens een half jaar, (dus dit topic heeft nog niet zoveel zin).

Alleen de voorstelronde doet al genoeg stof opwaaien… heerlijk om al even in de stemming te komen. En leuk om Art als presentator weer te zien, die heb ik vorig seizoen toch echt gemist met zijn stekelige vragen. Ik hoop dat hij genoeg opknapt en seizoen 3 weer mag presenteren. Zin in!

Beterlaat2021! schreef op 30-12-2022 om 09:29:

[..]

Duurt nog minstens een half jaar, (dus dit topic heeft nog niet zoveel zin).

Tuurlijk wel. Topic staat al in m’n favorieten, dus in de zomer kan ik em binnen tien seconden uppen, als niet iemand anders me al voor is geweest.

Ik was wel verbaasd dat een aantal kandidaten toch echt wel veel jongere partners zoeken. 

Lady_Violet

Forum Moderator

Moderator

30-12-2022 om 10:56

Haantje79 schreef op 30-12-2022 om 09:39:

[..]

Nu kan ik de OP niet meer bewerken

Ik heb het aangepast, nu kan je wel bewerken 

Haantje79 schreef op 30-12-2022 om 09:39:

[..]

Nu kan ik de OP niet meer bewerken

Ja hoor. Even een berichtje aan de moderators, of ze het  topic voor jou open willen laten. Dan verschijnt rechtsboven in de OP het potloodje voor jou.

Haantje79

Haantje79

30-12-2022 om 13:49 Topicstarter

Forum Moderator schreef op 30-12-2022 om 10:56:

[..]

Ik heb het aangepast, nu kan je wel bewerken

Bedankt!

Haantje79

Haantje79

30-12-2022 om 14:19 Topicstarter

Ik kan nu wel plaatjes plakken, maar alleen hele grote en dat is niet handig in een OP. 

Knutselkei schreef op 30-12-2022 om 10:54:

Ik was wel verbaasd dat een aantal kandidaten toch echt wel veel jongere partners zoeken.

Bij Marian van 68 snap ik het wel. Zij is nog zo vitaal dat de meeste mannen die ouder zijn dan zij niet bij haar passen. Dan krijg je van die uitgebluste mannen zoals bij Ted, die oudere vrouw in Portugal van het vorige seizoen. Ik ben wel bang bij Marian dat er toch mannen gaan reageren die uit zijn op haar geld en een luxe oude dag willen.

Haantje79 schreef op 30-12-2022 om 14:19:

Ik kan nu wel plaatjes plakken, maar alleen hele grote en dat is niet handig in een OP.

Wacht tot de serie begint, dan vind je op  de site van RTL vast wel een foto waar iedereen op staat. Zo ging het vorig seizoen ook, in juli.

Haantje79

Haantje79

30-12-2022 om 17:30 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 30-12-2022 om 16:47:

[..]

Wacht tot de serie begint, dan vind je op de site van RTL vast wel een foto waar iedereen op staat. Zo ging het vorig seizoen ook, in juli.

Ja, toch nog even geduld hebben 

ik heb de uitzending ook gezien maar vond alleen de hond van Bram in Zweden aantrekkelijk 
Gelukkig ben ik al getrouwd 

Ik zit nu te kijken maar vind het eigenlijk behoorlijk saai. Hopelijk als de uitzendingen beginnen en er mensen op bezoek komen dat het leuker wordt.

Widajo schreef op 30-12-2022 om 17:42:

ik heb de uitzending ook gezien maar vond alleen de hond van Bram in Zweden aantrekkelijk
Gelukkig ben ik al getrouwd

Hahaha ja leuke hond!

Gekeken! Leuk weer. Ik heb nog geen favoriet, maar ik zie wel al wat materiaal waarbij het leuk kan worden. Michiel die bi is, herken ik inderdaad uit Ik vertrek. Geef dat weinig kans, denk dat hij vooral verliefd is op 'zoektochten in het leven'. Walter... weinig dekseltjes denk ik...
Debbie met de bloemen in Spanje; kan zij nog wel ruimte maken in haar leven voor een relatie?
Marian met villa in Portugal; tja... dat wordt een soort Ted ben ik bang.

Maar we weten het niet, vorig seizoen heeft toch maar mooi 3 stelletjes opgeleverd.

Ik maak me zorgen over de B&B van Joy, als je daar 's avonds thuis komt met een paar wijntjes achter je kiezen flikker je zo in het ravijn, doodeng.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.