Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Ik ben benieuwd wanneer het op tv uitgezonden gaat worden volgend jaar. Vorig jaar was het ook uitgesteld vanwege te weinig aanmeldingen. Wie weet, melden zich nu meer mensen aan want er zijn van vorig seizoen toch 3 liefdesrelaties uit ontstaan.

RoodCapje schreef op 29-12-2022 om 23:06:

De ex van Michiel is de enige aantrekkelijke vrouw die ik gezien heb in de aflevering.

Aangezien Michiel bi is, komen er misschien wel veel leuke mannen  

Leendert lijkt me de leukste.
Bram ben ik wel benieuwd naar en bij Martijn heb ik  me zeer verbaast over zijn leertijd.

Verder leek Joy me eigenlijk meer homo dan hetero. Hier verbaasde het me dat hij een vrouw blijkt te zoeken. 

En een man die denkt bi te zijn maar nog nooit verliefd is geweest op een man, ben benieuwd of daar iets serieus uit kan komen.

Verder heb ik 2 opvallende oudere dames gezien, waarvan ik eigenlijk hoop dat ze niet doorgaan omdat ze me minder aanspreken. Maar wellicht zijn het heel lieve aardige dames en lijken het alleen nu niet mijn types. (Vooral diegene uit Portugal dan met het golfen.)

Yumi schreef op 29-12-2022 om 23:41:

[..]

Aangezien Michiel bi is, komen er misschien wel veel leuke mannen

Ben bang van niet .

Die vrouw met die bloemen in haar haren zou vorig jaar ook zich al aangemeld hebben. Daar hadden niet veel mannen op gereageerd en nu probeert ze het weer. Ach toch wel een afgang als er weer weinig op gereageerd wordt en ook wel zielig.

watertoren schreef op 29-12-2022 om 23:59:

[..]

Ben bang van niet .

Die vrouw met die bloemen in haar haren zou vorig jaar ook zich al aangemeld hebben. Daar hadden niet veel mannen op gereageerd en nu probeert ze het weer. Ach toch wel een afgang als er weer weinig op gereageerd wordt en ook wel zielig.

Voor de ex bedoelde ik

Haantje79

Haantje79

30-12-2022 om 00:22 Topicstarter

Vrijevlinder schreef op 29-12-2022 om 23:32:

Komt er weer een foto in de OP? Zou makkelijk zijn, aangezien ik slecht ben in namen.

Ik zal proberen plaatjes te plakken

Haantje79

Haantje79

30-12-2022 om 00:26 Topicstarter

RavIvaR schreef op 29-12-2022 om 23:56:


Verder leek Joy me eigenlijk meer homo dan hetero. Hier verbaasde het me dat hij een vrouw blijkt te zoeken.

Ik was ook verbaasd dat mooi boy Joy een leuke dame zoekt, heeft hij pech want ik ben al bezet. 

ik was ook verbaasd over joy. Die jonge meid in Portugal, die heeft het goed voor elkaar!

Oh leuk, vergeten te kijken vanavond maar even doen.

Dit is alleen het voorstellen toch, de echte serie begint pas later in de lente of zomer? 

Rondstruiner schreef op 30-12-2022 om 08:55:

Dit is alleen het voorstellen toch, de echte serie begint pas later in de lente of zomer?

Klopt. Eerst moeten mensen schrijven en dan wordt er ergens in het voorjaar de opnames gestart, en rond de zomer uitgezonden. 

Haantje79 schreef op 30-12-2022 om 00:22:

[..]

Ik zal proberen plaatjes te plakken

Hartstikke mooi. Als je het niet lukt kan je het via de moderators doen. 

Rondstruiner schreef op 30-12-2022 om 08:55:

Dit is alleen het voorstellen toch, de echte serie begint pas later in de lente of zomer?

Duurt nog minstens een half jaar, (dus dit  topic heeft nog niet  zoveel zin).

Haantje79

Haantje79

30-12-2022 om 09:39 Topicstarter

Haantje79 schreef op 30-12-2022 om 00:22:

[..]

Ik zal proberen plaatjes te plakken

Nu kan ik de OP niet meer bewerken 

Oh leuk! Ik ben vergeten te kijken, dus ik zal deze week even terugkijken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.