Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Meer dan 30kg afvallen

Chocobloem schreef op 16-09-2021 om 12:07:

[..]

Welk plan doe jij? Ik dacht eerst groen te doen maar blauw ziet er ook goed uit.

Blauw!

_Anoniem_ schreef op 16-09-2021 om 12:01:

Even een vraagje, als je 30 kg bent afgevallen, dan is dat echt SUPER goed. Kan je dan niet met jezelf afspreken dat je iedere dag/week op de weegschaal gaat staan, en zodra je weer aankomt meteen weer op de rem gaat staan? Het is toch zo zonde om dan eerst weer 25 kg aan te komen? Als je maar 2 kg bent aangekomen dan is het toch makkelijker om weer terug naar je startgewicht te komen, dan wanneer je het laat oplopen.
Of is dit een mega domme vraag?

Dom, nee hoor.

Het werkt alleen niet zo simpel. Was het maar waar, dan was ik nu niet zo zwaar.

_melon schreef op 16-09-2021 om 12:12:

[..]

Blauw!

Ik twijfel enorm om idd blauw te starten. Ik ben op zich geen grote eter dus ik verwacht niet door te slaan in de 0 punters. Ben bang juist eerder te weinig te gaan eten. 

Chocobloem schreef op 16-09-2021 om 13:44:

[..]

Ik twijfel enorm om idd blauw te starten. Ik ben op zich geen grote eter dus ik verwacht niet door te slaan in de 0 punters. Ben bang juist eerder te weinig te gaan eten.

Ik ben ook bang dat ik te weinig eet, maar ik ben geen grote eter (wel een grote snaaier) dus dat werkt me nu misschien tegen want het lukt niet echt allemaal. 

Heda

Heda

16-09-2021 om 15:02 Topicstarter

Even een vraagje, als je 30 kg bent afgevallen, dan is dat echt SUPER goed. Kan je dan niet met jezelf afspreken dat je iedere dag/week op de weegschaal gaat staan, en zodra je weer aankomt meteen weer op de rem gaat staan? Het is toch zo zonde om dan eerst weer 25 kg aan te komen? Als je maar 2 kg bent aangekomen dan is het toch makkelijker om weer terug naar je startgewicht te komen, dan wanneer je het laat oplopen.

Zeker geen domme vraag. Ik weet zelf namelijk het antwoord ook niet.. Helaas is het niet zo makkelijk

Heda

Heda

16-09-2021 om 18:43 Topicstarter

Het gaat bij mij niet zo goed, ben constant aan het snaaien. Ik vind het zooooooo moeilijk, pff!

Moyrrie schreef op 13-09-2021 om 09:10:

Vandaag is er weer een nieuwe kans om gezond verder te gaan.

Wat een mooi motto!

Juist een goede vraag.... ik weet van mijzelf dat 10 kilo er zo weer aanzit. En dat zonder dat ik het echt merk.

Dus je opmerking klinkt heel logisch en plausibel. Maar het zit toch anders in elkaar. Wie weet komen we er nog achter hoe het dan wel in elkaar zit.

Sja, ik zou willen dat ik dat gedaan had nadat ik eerder zoveel afgevallen was. Ik kan mezelf ook wel voor mijn kop slaan dat ik het zo ver heb laten komen.  

Nu heb ik het moeilijk om de knop om te zetten. Het wil nog niet zo goed lukken allemaal. 

Heda

Heda

16-09-2021 om 20:00 Topicstarter

Stom is dat he? Dat je de knop nu ineens niet kan vinden maar dat het je eerder wel lukte. Je weet dus dat je het wél kan.. Frustrerend 

Heda schreef op 16-09-2021 om 20:00:

Stom is dat he? Dat je de knop nu ineens niet kan vinden maar dat het je eerder wel lukte. Je weet dus dat je het wél kan.. Frustrerend

Erg frustrerend! Bah... 

Liara schreef op 16-09-2021 om 19:44:

[..]

Sja, ik zou willen dat ik dat gedaan had nadat ik eerder zoveel afgevallen was. Ik kan mezelf ook wel voor mijn kop slaan dat ik het zo ver heb laten komen.

Nu heb ik het moeilijk om de knop om te zetten. Het wil nog niet zo goed lukken allemaal.

En als het zo simpel was had 'niemand' overgewicht. 

Obesitas is echt een ziekte. Helaas.

_melon schreef op 16-09-2021 om 20:03:

[..]

En als het zo simpel was had 'niemand' overgewicht.

Obesitas is echt een ziekte. Helaas.

Helaas wel ja. Ik had nooit gedacht dat ik zo zou worden, nadat ik altijd heel sportief en slank was 

Het geklaag moet dus maar eens afgelopen zijn, in actie komen is beter 💪

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

16-09-2021 om 20:31

het blijft idd erg lastig. 
Maar ik heb net weer gesport, ondanks nog wat last van mijn knie. Iets korter gedaan, maar beter dan op de bank blijven hangen. 

Goed bezig Friezinnetje! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.