Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024

Lollypopje schreef op 28-02-2023 om 08:41:

mijn nieuwe weegschaal is niet lief. Ik ben een kilo zwaarder dan twee weken terug 😒

Terug sturen en andere bestellen. Stom ding

stokstaart schreef op 28-02-2023 om 09:40:

[..]

Dit wilde ik typen en toen zag ik jouw reactie op de volgende pagina

Gisteren weer een vinkje verdiend door niet te eten na 19uur. Wel teveel opgeschept bij het avondeten. Dus per saldo weinig winst helaas.

Door het doel te zetten op om de dag 's avonds niet eten is het beter vol te houden. Dan zeg ik tegen mezelf "vandaag niet maar morgen wel"

stokstaart schreef op 28-02-2023 om 09:40:

[..]

Pffff ja. Dit zou niet moeten mogen. Nieuwe weegschalen zouden je gewoon altijd lichter moeten maken

@Alhambra Fijn dat het je op die manier lukt

Ik geef mijzelf in de weekenden vrij en dat helpt me ook heel erg om het vol te houden

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-02-2023 om 10:11

ik trek de touwtjes nu weer wat strakker,  afgelopen weekend nog visite gehad voor mijn verjaardag. 

Staat je weegschaal wel waterpas Lollypopje? Dat maakt ook best verschil. Ik heb een hele specifieke plek in de gang waar hij precies op de naad van een plank laminaat moet staan maar daar staat hij wel waterpas  Dan is de lichaamsanalyse ook betrouwbaarder

Tomaterig schreef op 28-02-2023 om 15:41:

Staat je weegschaal wel waterpas Lollypopje? Dat maakt ook best verschil. Ik heb een hele specifieke plek in de gang waar hij precies op de naad van een plank laminaat moet staan maar daar staat hij wel waterpas Dan is de lichaamsanalyse ook betrouwbaarder

Geen idee, ik heb geen waterpas Maar staat wel op de exact dezelfde plaats als de oude

Bij mij was er vanmorgen een kilo van het weekend snaaien en uit eten weer af dus ben weer op de goede weg.

@ Stokstaart, ik lees in een ander topic over je prille liefde 
Die vlinders zijn een goede manier om weinig te eten

ja!! Ik was vanochtend weer iets lichter ondanks dat ik pizza gegeten had gister

stokstaart schreef op 01-03-2023 om 10:01:

ja!! Ik was vanochtend weer iets lichter ondanks dat ik pizza gegeten had gister

Komt door al die gymnastiek zeker

Ik was ook iets lichter maar nog niet wat het was voor afgelopen weekend. Hopelijk morgen of overmorgen weer. 

Lollypopje schreef op 01-03-2023 om 10:10:

[..]

Komt door al die gymnastiek zeker

Hahahaha, ga ik vanuit

Wat heerlijk voor je stokstaart!

Gewicht hier blijft gelijk. Schommelt wel ietsjes per dag, maar gaat niet echt omlaag.
Dus ik ga de weegschaal even loslaten en focussen op hoe ik me voel. Deze week staat er veel sport op het programma, straks weer zelf sporten, gisteren training gegeven en dan beweeg ik ook veel, vrijdag en zaterdag ook weer training geven. Dus aan beweging kom ik wel. Voel me alleen zo moe, en weer snotterig en een vervelende hoest. Merk dat ik door de moeheid snel naar zoetigheid en snaaiwerk grijp, ook al eet ik voedzaam en heb ik geen honger. 

Stressvolle dagen hier dus het gaat niet zo lekker. Hoop het snel weer te kunnen oppakken. 

Ik had eigenlijk gehoopt vandaag weer paar ons lichter te zijn maar helaas het is hetzelfde maar nog wel onder de 80.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.