Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024

61,5. Feest!

Hier nu 80,6 dus onsje minder dan gisteren. 
Moet dadelijk werken ( bureaudienst) en vanavond bij een activiteit , mijn valkuil is dat ik vanmiddag thuis dan ga lopen zoeken naar eten. Ik kan ook als ik eenmaal begin geen maat houden, denk dat hoeveel ik ook afval dat nooit over gaat. Ik kan ook niet maar 1 dropje, toastje of blokje kaas of zo pakken.

Wat goed weer!!
En Dolfje, zou je bij thuiskomst een groot glas koud water naar binnen kunnen gooien? Vaak werkt dat wel.

Ik ben ook een ons kwijt ondanks ongesteldheid.

Ik groei... 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-01-2023 om 08:32

ik zit nu op - 2kg. Erg blij mee. Nu ziek thuis, buikgriep. 
Gisteren nog verjaardag gehad, water gedronken en 4 hapjes gehad, maar dan wel die met rookvlees en ei. 

Buikgriep is dan weer wel goed voor de lijn
Maar wel heel naar. Beterschap!!!!

Wat naar dat je groeit Poezenmeisje. Weet je hoe het komt?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-01-2023 om 08:38

stokstaart schreef op 18-01-2023 om 08:35:

Buikgriep is dan weer wel goed voor de lijn
Maar wel heel naar. Beterschap!!!!

Wat naar dat je groeit Poezenmeisje. Weet je hoe het komt?

ja dat dacht ik ook al Kom maar doorrrrrrrr   

Het begint weer koud te worden. Benieuwd hoeveel ik weeg tegen de tijd dat het weer te doen is om 's ochtends op de weegschaal te staan 😂

En straks ga ik naar de apotheek fietsen. Is hier ruim een km vandaan en al een hele tijd niet gedaan. Dus ik ben benieuwd wat mijn lichaam daar vind

gaat lekker bij mij, vanmorgen 83,5. Dat is ruim 3kg minder dan op 2 januari.

Ik snaai vooral heel veel minder en eet veel meer groente en fruit, dat scheelt enorm.
Gister 2 stukjes chocola, en dan wil ik de rest van die grote milka reep ook. En omdat ik dat weet heb ik 'm nu bij zoon in bewaring gegeven. Die is instaat om een geopende zak chips dicht te doen en 'm rustig een week onaangeraakt op zijn buro te laten liggen. Dat zijn vast niet mijn genen. 

PhilDunphy

PhilDunphy

18-01-2023 om 09:23 Topicstarter

Hier ook ziek. Geen buikgriep gelukkig, 'gewoon' koorts en hoofdpijn. Daardoor nagenoeg geen beweging, maar ook geen trek in lekkers. We hadden overdag bijvoorbeeld luxe wafels in huis voor de werklui die er waren, maar kon er makkelijk af blijven. Behalve gisteravond, de drang naar suiker was sterk aanwezig en dan vooral vanuit behoefte aan wat energie. En ook behoefte aan een smaakje in mijn mond. Ik heb uiteindelijk een stroopwafel gepakt, maar was een hele bewuste keuze. Voelde daardoor niet echt als snaaien en ben er dus ook niet ontevreden over. 

Friezinnetje schreef op 18-01-2023 om 08:32:

ik zit nu op - 2kg. Erg blij mee. Nu ziek thuis, buikgriep.
Gisteren nog verjaardag gehad, water gedronken en 4 hapjes gehad, maar dan wel die met rookvlees en ei.

Wat lekker. Dat gaat de goede kant op!

Ysenda schreef op 18-01-2023 om 09:10:

gaat lekker bij mij, vanmorgen 83,5. Dat is ruim 3kg minder dan op 2 januari.

Ik snaai vooral heel veel minder en eet veel meer groente en fruit, dat scheelt enorm.
Gister 2 stukjes chocola, en dan wil ik de rest van die grote milka reep ook. En omdat ik dat weet heb ik 'm nu bij zoon in bewaring gegeven. Die is instaat om een geopende zak chips dicht te doen en 'm rustig een week onaangeraakt op zijn buro te laten liggen. Dat zijn vast niet mijn genen.

Ik wil ook zo'n bewaarder van ongezond eten! Gaat lekker zo sinds de tweede!

PhilDunphy schreef op 18-01-2023 om 09:23:

Hier ook ziek. Geen buikgriep gelukkig, 'gewoon' koorts en hoofdpijn. Daardoor nagenoeg geen beweging, maar ook geen trek in lekkers. We hadden overdag bijvoorbeeld luxe wafels in huis voor de werklui die er waren, maar kon er makkelijk af blijven. Behalve gisteravond, de drang naar suiker was sterk aanwezig en dan vooral vanuit behoefte aan wat energie. En ook behoefte aan een smaakje in mijn mond. Ik heb uiteindelijk een stroopwafel gepakt, maar was een hele bewuste keuze. Voelde daardoor niet echt als snaaien en ben er dus ook niet ontevreden over.

Iets lekker moet toch ook kunnen?

Beterschap aan de zieken!

Poezenmeisje, jammer maar geef niet op. Op de lange termijn komt het goed en als je nu al wel gezonder/bewuster eet is dat al winst!

Lekker bezig allemaal!
Beterschap voor de zieken 🍀

Weegschaal hier blijft helaas nog steeds stilstaan. Ik zal meer moeten bewegen (afgelopen 2 weken niet gefietst want vakantie en week erna regen en harde wind, vandaag wel weer kinderen op de fiets gebracht), eigen sporten niet overslaan. Deze week 2x training geven en dan is de opleiding klaar en krijg ik een vaste dag, waardoor ik op mijn eigen momenten weer kan gaan.

Maandag stukje taart al toetje genomen, maar niet helemaal opgegeten. Had er na een paar happen genoeg van. En nu weer suikervrij. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.