Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Ach Picunia,  wat triest. Heel veel sterkte de komende  weken.   Dus toch , je was er al bang voor.

Ambra, ik denk niet van het paard maar van het de rolstoel  in en uit de auto tillen. Ik heb een klein autootje en het is passen en meten en kantelen en tillen en nog eens proberen.
Zag overigens  net ook dat ik een fikse blauwe  plek  op mijn arm heb, geen idee waar ik die nu weer opgelopen heb. Zit in de verte ergens vaag in mijn gedachten  dat ik hem gestoten heb,maar weet het niet  meer.

Morgen  nog  een  dagje  werken,  en omdat ik vandaag  ruim in het personeel  zat, heb ik vooruit gewerkt. Een lastige dame die met lift moet en meestal  erg tegenwerkt, heb ik vandaag  al gedoucht en het bed verschoond.  Scheelt morgen weer. Verder heb ik morgen een stagiaire  erbij en een springende  keep van de eigen afdeling,  wat ook erg fijn is. Dus gaat goedkomen. 

Ondanks  het extra personeel  was het vandaag erg rommelig,  valpartij  ( extra administratie  dus) boodschappen  waren niet besteld gister ( dus ook maar opgepakt ) en veel onrust.  Blij morgen  vakantie  te hebben. Volgende  week  is vriend van dochter  hier in huis , mijn vakantie  gaat gewoon  door.  Heeft best wat geld gekost en ik denk dat een gebroken  knie van je dochter  niet onder de annuleringsverzekering  valt.

veel sterkte komende tijd Picunia 

Picunia, heel veel sterkte. 

Vakantie! 
En vanmorgen  vroeg mijn bed uit voor het ziekenhuis  met dochter
Ze heeft  nu gips met klittenband  zodat ze normaal  kan douchen. 
Over 4 weken  terug komen voor een foto. En beoordeling of ze dan zonder kan. We zijn ook nog even  op de afdeling  waar ze werkt geweest  en ze heeft even met collega's  en leidinggevende gesproken. Pluspunt denk ik om dat uit jezelf te doen. Ze gaan volgende  week  bespreken  wat ze alvast  als vervangende  werkzaamheden  kan doen.

Heerlijk Lientje. Je hebt het verdiend.  Heel goed van dochter dat ze even naar haar afdeling is gegaan.

Ik heb momenteel een terugval. Ik ben ontzettend moe, heb weer meer pijn en de tinnitus gaat voluit z'n gang. Ik weet even niet hoe dat weer te doorbreken.  Ik hoop dat de psycholoog me volgende week daarmee kan helpen.

Klinkt niet fijn Moyrrie.  Ik ga echt  voor je duimen dat ze iets voor je kunnen  betekenen  en dat je klachten  verminderen.

Hier  heb ik een drukke dag gehad.  Eerst met dochter  naar  ziekenhuis  dus. Toen allemaal  lekkere  dingen voor  haar gehaald , want ze valt af als een malle, eet slecht nu.
Daarna thuis koffie gedronken met man en gegeten. Man is gisterenavond  thuisgekomen. 
Was gedraaid en die in de droger gedaan en toen naar moeder. Daar een heel pakket taken gedaan ( pinnen, boodschappen,  medicatie weer op orde maken, want ze maakt er een zooitje van, helpen opruimen en bankzaken geregeld ) 
Nu zit ik wat uitgeblust op de bank. 
Zou nog met dochter wandelen,  maar die is  in slaap gevallen  naast me.
Dus ik heb even Casa di Beau aanstaan om terug te kijken nu, heb ik gisterenavond  gemist.

Lientje, wat fijn dat je dochter gips heeft dat eraf kan. wordt het leven wel wat makkelijker van. Heb je nu vakantie?

Wat naardat je weer zo’n last van tinnitus hebt, Moyrrie. Ik hoop dat er hulp voor is.

Ik ben nu bij mijn schoonmoeder, het gaat nu hard achteruit.

Sterkte  Picunia,  dat zijn moeilijke  dagen. Is ze nog wel helder of buiten bewustzijn? Pijnvrij hoop ik en comfortabel?

Ik heb nu idd vakantie. Verder  kan dochter  weinig hoor , het gips mag alleen  even met  douchen af. Verder niet
Wel mag ze het nu langzaam  meer gaan belasten,  dat is op zich  wel fijn.
Volgende  week  zijn wij op vakantie, wel lekker  dat haar vriend  hier in huis komt, heeft ze hulp indien  nodig.

Wat moeten sommigen van jullie toch veel ellende doormaken. Houdt het dan nooit op🤔
Na 2 dagen thuis geweest te zijn ben ik samen met man halsoverkop terug gemoeten. In 2 dagen 2 overledenen in m’n familie waaronder mijn moeder. Nu druk met huis uitruimen en het regelen van veel dingen. 

Fleurette schreef op 29-09-2023 om 21:57:

Wat moeten sommigen van jullie toch veel ellende doormaken. Houdt het dan nooit op🤔
Na 2 dagen thuis geweest te zijn ben ik samen met man halsoverkop terug gemoeten. In 2 dagen 2 overledenen in m’n familie waaronder mijn moeder. Nu druk met huis uitruimen en het regelen van veel dingen.

Niet fleurette! Wat erg! Gecondoleerd  en erg veel sterkte gewenst. Kwam het met je moeder onverwacht of was zij al degene voor wie je hier in eerste instantie  was? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.