Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
27-09-2023 om 16:42
Ach Picunia, wat triest. Heel veel sterkte de komende weken.
Dus toch , je was er al bang voor.
lientje69
27-09-2023 om 16:45
Ambra, ik denk niet van het paard maar van het de rolstoel in en uit de auto tillen. Ik heb een klein autootje en het is passen en meten en kantelen en tillen en nog eens proberen.
Zag overigens net ook dat ik een fikse blauwe plek op mijn arm heb, geen idee waar ik die nu weer opgelopen heb. Zit in de verte ergens vaag in mijn gedachten dat ik hem gestoten heb,maar weet het niet meer.
lientje69
27-09-2023 om 16:51
Morgen nog een dagje werken, en omdat ik vandaag ruim in het personeel zat, heb ik vooruit gewerkt. Een lastige dame die met lift moet en meestal erg tegenwerkt, heb ik vandaag al gedoucht en het bed verschoond. Scheelt morgen weer. Verder heb ik morgen een stagiaire erbij en een springende keep van de eigen afdeling, wat ook erg fijn is. Dus gaat goedkomen.
Ondanks het extra personeel was het vandaag erg rommelig, valpartij ( extra administratie dus) boodschappen waren niet besteld gister ( dus ook maar opgepakt ) en veel onrust. Blij morgen vakantie te hebben. Volgende week is vriend van dochter hier in huis , mijn vakantie gaat gewoon door. Heeft best wat geld gekost en ik denk dat een gebroken knie van je dochter niet onder de annuleringsverzekering valt.
lientje69
29-09-2023 om 12:35
Vakantie!
En vanmorgen vroeg mijn bed uit voor het ziekenhuis met dochter
Ze heeft nu gips met klittenband zodat ze normaal kan douchen.
Over 4 weken terug komen voor een foto. En beoordeling of ze dan zonder kan. We zijn ook nog even op de afdeling waar ze werkt geweest en ze heeft even met collega's en leidinggevende gesproken. Pluspunt denk ik om dat uit jezelf te doen. Ze gaan volgende week bespreken wat ze alvast als vervangende werkzaamheden kan doen.
Moyrrie
29-09-2023 om 13:33
Heerlijk Lientje. Je hebt het verdiend. Heel goed van dochter dat ze even naar haar afdeling is gegaan.
Moyrrie
29-09-2023 om 13:37
Ik heb momenteel een terugval. Ik ben ontzettend moe, heb weer meer pijn en de tinnitus gaat voluit z'n gang. Ik weet even niet hoe dat weer te doorbreken. Ik hoop dat de psycholoog me volgende week daarmee kan helpen.
lientje69
29-09-2023 om 15:47
Klinkt niet fijn Moyrrie. Ik ga echt voor je duimen dat ze iets voor je kunnen betekenen en dat je klachten verminderen.
lientje69
29-09-2023 om 15:54
Hier heb ik een drukke dag gehad. Eerst met dochter naar ziekenhuis dus. Toen allemaal lekkere dingen voor haar gehaald , want ze valt af als een malle, eet slecht nu.
Daarna thuis koffie gedronken met man en gegeten. Man is gisterenavond thuisgekomen.
Was gedraaid en die in de droger gedaan en toen naar moeder. Daar een heel pakket taken gedaan ( pinnen, boodschappen, medicatie weer op orde maken, want ze maakt er een zooitje van, helpen opruimen en bankzaken geregeld )
Nu zit ik wat uitgeblust op de bank.
Zou nog met dochter wandelen, maar die is in slaap gevallen naast me.
Dus ik heb even Casa di Beau aanstaan om terug te kijken nu, heb ik gisterenavond gemist.
Picunia
29-09-2023 om 18:46
Lientje, wat fijn dat je dochter gips heeft dat eraf kan. wordt het leven wel wat makkelijker van. Heb je nu vakantie?
Wat naardat je weer zo’n last van tinnitus hebt, Moyrrie. Ik hoop dat er hulp voor is.
Ik ben nu bij mijn schoonmoeder, het gaat nu hard achteruit.
lientje69
29-09-2023 om 18:55
Sterkte Picunia, dat zijn moeilijke dagen. Is ze nog wel helder of buiten bewustzijn? Pijnvrij hoop ik en comfortabel?
lientje69
29-09-2023 om 18:57
Ik heb nu idd vakantie. Verder kan dochter weinig hoor , het gips mag alleen even met douchen af. Verder niet
Wel mag ze het nu langzaam meer gaan belasten, dat is op zich wel fijn.
Volgende week zijn wij op vakantie, wel lekker dat haar vriend hier in huis komt, heeft ze hulp indien nodig.
Fleurette
29-09-2023 om 21:57
Wat moeten sommigen van jullie toch veel ellende doormaken. Houdt het dan nooit op🤔
Na 2 dagen thuis geweest te zijn ben ik samen met man halsoverkop terug gemoeten. In 2 dagen 2 overledenen in m’n familie waaronder mijn moeder. Nu druk met huis uitruimen en het regelen van veel dingen.
lientje69
29-09-2023 om 22:23
Fleurette schreef op 29-09-2023 om 21:57:
Wat moeten sommigen van jullie toch veel ellende doormaken. Houdt het dan nooit op🤔
Na 2 dagen thuis geweest te zijn ben ik samen met man halsoverkop terug gemoeten. In 2 dagen 2 overledenen in m’n familie waaronder mijn moeder. Nu druk met huis uitruimen en het regelen van veel dingen.
Niet fleurette! Wat erg! Gecondoleerd en erg veel sterkte gewenst. Kwam het met je moeder onverwacht of was zij al degene voor wie je hier in eerste instantie was?