Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Layka.12
29-09-2023 om 23:34
Excuus voor mijn late reactie, drukke week met best wat tegenslag.
Fleurette, gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Heel veel sterkte gewenst.
Picunia jij ook veel sterkte met het ziekbed en nadere overlijden van je schoonmoeder. Dat is best snel gegaan toch?
Ik denk aan je.
Lientje, ondanks alle tegenslagen thuis toch lekker op vakantie.
Je dochter heeft hulp heb ik begrepen, dat is geruststellend.
De eerste dagen waren niet makkelijk voor jou en haar natuurlijk.
Maar moeder ben en blijf je, ook al zijn de kinderen wat ouder. Wat zal ze een pijn gehad hebben, echt zielig.
Maar jij nu in de vakantiemodus en lekker gaan genieten.
Dat heb je wel verdiend.
Knuffel voor jullie allemaal.

Alcedo
30-09-2023 om 10:39
Picunia schreef op 27-09-2023 om 09:32:
Layka, hielspoor is heel vervelend. Kan ook best lang duren. Sterkte daarbij!
Hier zijn de laatste weken van schoonmoeder ingegaan. We proberen daar veel te zijn. Ze is heel erg achteruit gegaan en het is naar om haar zo te zien. De wat moeizame relatie met schoonzus maakt het extra lastig. Maar ik hou me vreselijk in, want ik wil niet dat mijn schoonmoeder er, op de valreep, nog lucht van krijgt. Dat zou ze vreselijk vinden.
Over een aantal weken hoeven we niet meer zo intensief met schoonzus om te gaan, dus daar houd ik me maar aan vast.
Mijn rug blijft maar problemen geven en ‘s nachts heb ik af en toe vreselijke kramp. Volgende week weer controle in het ziekenhuis, maar weer eens aankaarten.
Heel veel sterkte Picunia 
Alcedo
30-09-2023 om 10:42
Gecondoleerd Fleurette 
Wat vervelend Moyrrie, dat het allemaal opeens weer zo opspeelt 
Fijne vakantie Lientje!
Alcedo
30-09-2023 om 10:44
Wij hebben drie heerlijke dagen gehad. Veel gezien en gedaan. Nu ontzettend moe en veel pijn en dus moet ik wat keuzes maken en thuisblijven terwijl ik vanmiddag eigenlijk graag met man mee was gegaan. Het zij zo.
Komende week is redelijk rustig, met alleen de kapper als extra afspraak. Ik moet eigenlijk nog naar mijn oma toe maar dat kan ook prima een week later. Morgenavond komen mijn ouders voor mans verjaardag en nu bedenk ik me dat we volgend weekend nog met mijn schoonouders afgesproken hebben.
Broodjebrie
30-09-2023 om 10:49
toch fijn dat het heerlijke dagen waren alcedo. Lijkt me een mooie omgeving!
Ik heb net gezwommen. Vandaag alles wassen, en morgen de koffer inpakken. Maandag gaan we een midweek naar Limburg. Even ertussenuit..
lientje69
01-10-2023 om 10:50
Fijne vakantie broodjebrie!
Het wordt goed weer dus jullie treffen het!
Wij vertrekken morgen naar Italië. Daar is het ook prachtig weer.
Ik ben er nog niet echt klaar voor merk ik , moet nog van alles doen en zit niet helemaal goed in mijn vel
Naast dat de temperatuur daar ( 29 graden ) mij wat te bar is, heb ik best veel pijn en vind ik een hele week stad best lang. Ben meer van de natuur.
Picunia
01-10-2023 om 11:32
Schoonmoeder kwakkelt al sinds eind april/begin mei. De ziekte begint nu steeds meer op te spelen. Dat ze nu zo afhankelijk is,vindt ze vreselijk. Ze heeft besloten dat haar leven voltooid is en heeft afspraken met de huisarts gemaakt. Waarschijnlijk zal volgende week e.e.a. in gang gezet worden. Ze is gelukkig nog heel helder, maar inmiddels ligt ze steeds meer in bed. Gisteren hebben man en zijn zus met haar besproken wat er moet gebeuren na haar overlijden. Raar idee.
Picunia
01-10-2023 om 11:37
Fleurette, gecondoleerd! Wat naar dat dit alsnog gebeurde, toen je al weer thuis was. Veel sterkte.
Alcedo, wat fijn dat jullie een goeie vakantie hebben gehad. Jammer dat je het dan toch weer moet bekopen.
BroodjeBrie, ook een fijne vakantie gewenst.
Dat geldt ook voor jou, Lientje. Hopelijk is er nog gelegenheid om iets in de natuur te doen.
MrsMary
01-10-2023 om 11:42
Picunia: heel veel sterkte met alles wat er nu op jullie af gaat komen.
Broodjebrie en Lientje: ik wens jullie allebei een heerlijke vakantie!
En Lientje: kunnen jullie niet een dag een auto huren zodat je de natuur in kunt? De omgeving is ook erg mooi daar.
Layka.12
01-10-2023 om 12:58
Picunia, ik wens je heel veel sterkte.
Broodje Brie en Lientje, ik hoop dat jullie een heerlijke vakantie hebben.
Lientje, misschien vind je het wel prettig als je eenmaal weg bent en de dingen wat meer los kunt laten.
Ik hoop echt dat de pijn je niet teveel belemmerd.
En inderdaad misschien toch een dag de natuur in.
Probeer er van te genieten.