Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.


SuzyQFive

SuzyQFive

08-07-2021 om 21:33 Topicstarter

Ik ben zo vrij geweest hier vast het topic te openen, maar we kletsen vast eerst nog even verder op VF. 

Ik kon dit hele forum niet vinden, moet je via ouders van nu? Dat lukte me niet. Je link was dus welkom. Hopelijk kom ik nu wel verder.. Groetjes Ambra

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

08-07-2021 om 22:56

Beste forummers,

Allereerst fijn dat jullie de weg naar Viafora hebben gevonden en dit topic hier kunnen voortzetten.

Echter las ik de toevoeging onderaan de openingspost. Het is, vlgs de huisregels, verboden te praten over zelfdoding en/of (zelf)destructief gedrag. 

Ik zal deze toevoeging dan ook verwijderen uit de openingspost!


Het is even wennen, leren maar we komen er wel.

Fijn,dat wij hier een nieuw onderdak hebben gekregen.

SuzyQFive

SuzyQFive

08-07-2021 om 23:31 Topicstarter

U2fan schreef op 08-07-2021 om 22:56:

Beste forummers,

Allereerst fijn dat jullie de weg naar Viafora hebben gevonden en dit topic hier kunnen voortzetten.

Echter las ik de toevoeging onderaan de openingspost. Het is, vlgs de huisregels, verboden te praten over zelfdoding en/of (zelf)destructief gedrag.

Ik zal deze toevoeging dan ook verwijderen uit de openingspost!


Ah, de OP is van Viva overgenomen, daar staat ie al een paar jaar. Geen probleem verder. 

SuzyQFive

SuzyQFive

08-07-2021 om 23:31 Topicstarter

Ambra schreef op 08-07-2021 om 21:49:

Ik kon dit hele forum niet vinden, moet je via ouders van nu? Dat lukte me niet. Je link was dus welkom. Hopelijk kom ik nu wel verder.. Groetjes Ambra

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

09-07-2021 om 00:07

Misschien ga ik ooit (inhoudelijk) meeschrijven. Nu nog even niet. Maar ik wilde reageren n.a.v. de toevoeging die is weggehaald in de OP.

Ben een meelezer in het andere forum. Maar vele jaren geleden had ik daar nog wel een account. Er was toen een forumster die het moeilijk had. Met een aantal andere forummers hebben we haar er doorheen geloodst. Ik ben nog altijd dankbaar dat die mogelijkheid er was voor haar en haar kinderen om toch over een dergelijk onderwerp te schrijven.

Wellicht veranderen de huisregels hier t.z.t. wel. En wordt het ook een forum voor mensen die een wat beladener onderwerp willen bespreken. 🌹


U2fan schreef op 08-07-2021 om 22:56:

Beste forummers,

Allereerst fijn dat jullie de weg naar Viafora hebben gevonden en dit topic hier kunnen voortzetten.

Echter las ik de toevoeging onderaan de openingspost. Het is, vlgs de huisregels, verboden te praten over zelfdoding en/of (zelf)destructief gedrag.

Ik zal deze toevoeging dan ook verwijderen uit de openingspost!

helaas hoort destructief gedrag en (denken aan) zelfdoding ook bij het leven. Hoop oprecht dat het hier (viafora) ook een plek is waar dat bespreekbaar mag zijn. 

Maar daar ga ik eigenlijk ook wel vanuit, zeker gezien hetvolgende citaat: 'Alles kan en mag besproken worden, de fijne én minder fijne verhalen.'

Altijd pijn: check. 

Altijd moe: ckeck. 

Maar over beiden ben ik meestal niet zo spraakzaam. Probeer zoveel mogelijk dingen te doen. Zowel qua werk als privé. 


Present!

Wat lief en fijn dat er zo'n topic is!

Voor nu lees ik nog even mee, als ik wat meer vertrouwen heb en ik me er goed bij voel ben ik zeker bereid hier mee te schrijven. Nogmaals fijn dat het er is😊.

Ben er ook 


sluit me wel aan bij Hen74 en RavivaR

En ook ik ben present.

Ik vind het ook jammer dat de toevoeging weggehaald is. 

TanSwallow86

TanSwallow86

09-07-2021 om 13:30

Ik volg later nog

Een goedemiddag, alvast een tvp als dat hier ook zo werkt.

'Jammer' van het verwijderde stukje, snap het aan de ene kant wel, maar ook weer een beetje bijzonder gezien dat inderdaad bij het leven hoort. Al helemaal als je in de psychiatrie zit. Ach ja, ik ga nog even terug naar Viva! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.