Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
21-04-2024 om 22:15
Niet mijn weekend. Veel pijn en niks lukt. Keuken vordert uiterst langzaam en de hoop in mijn vakantie in een afgemaakte keuken en woonkamer door te brengen vervliegt zo langzamerhand. Dochters gaan beide niet lekker, man voelt zich niet goed en reageert zich flink op mij af. Kortom. Ik baal. Stevig
Picunia
21-04-2024 om 22:42
Jeetje Lientje, wat een ellende. Ik hoop dat het snel beter gaat, maar ik kan me goed voorstellen dat je nu stevig baalt.
Alcedo
22-04-2024 om 17:57
Misschien moet je je lijf rust gunnen Lientje. Het is logisch dat je zoveel pijn hebt na al die excessieve bezigheden.
Neemt niet weg dat het rot is natuurlijk. 
Alcedo
22-04-2024 om 17:58
Man is weer weg. Ik had een hele drukke ochtend en ik heb wat moeite met ontspannen. Dat laatste al een tijdje, dus ik slaap maar weer op diazepam. Vanmiddag gelukkig ook een paar uur geslapen. Ik moet van mezelf zoveel en ik kan dat niet echt uitschakelen want dat maakt me alleen maar onrustiger. Lastig soms...
lientje69
22-04-2024 om 21:14
Vandaag gaat weer vrij goed gelukkig !Wel wat overbelast met tillen en draadtrekken, maar hee, ik kan weer koken. Nu nog de kraan, gootsteen, afwasmachine aansluiten en afzuigkap een buis door de muur maken. En dan de finishing touch, laatste beetje stellen, wat afkitten, plint eronder, spotjes boven werkblad ( moeten nog binnen komen )
Maar goed als ik eerst maar weer kraan , gootsteen kan gebruiken dan schiet t wat op.
Picunia
22-04-2024 om 21:37
Dat gaat de goede kant op, Lientje. Hierna maar een paar dagen/weken ontspannen, lijkt me.
Picunia
22-04-2024 om 21:39
Alcedo, ontspannen is zo belangrijk! Kun je denken dat wat er vandaag niet afkomt, je morgen gaat doen? Probeer het ‘moeten’ wat los te laten. Je zit jezelf zo in de weg. Overigens wel herkenbaar.
lientje69
23-04-2024 om 09:50
Ik heb overal spierpijn. Maargoed, dat is niet zo erg. Mijn standaard pijn valt erg mee gelukkig. Zal zo blij zijn als de verbouwing af is. Langzaam maar zeker vordert het. Maar het gaat wel erg langzaam hoor.
Vandaag is man jarig maar hij is een schutting zetten bij zijn moeder. Ik neem de ochtend dus vrijaf en ga op bezoek bij oude buurman in het verzorgingshuis zodirect. Vanmiddag ga ik dan planken en balken in de verf zetten. Dan kan lekker buiten dus ik hoop dat het zonnetje straks kont.
Deze week moet man nog een dag extra aan de slag bij moeder en ik werk 2 dagen. Zo schiet het dus niet op. Heb nog geen afvoer en water. Maar , de kookplaat hebben we gisteren aangesloten dus vanaf morgen kook ik weer gewoon ! Afwassen gaat nog even met de hand in de badkamer.
Ambra
23-04-2024 om 09:58
er is licht aan het eind van de keukendeur Lientje! Wat vallen doe het zelf projecten toch altijd tegen. Geld, tijd en inzet moet je eigenlijk verdubbelen op het moment dat je uitgerekend hebt hoeveel tijd, geld en inzet er nodig zal zijn. Zeg ik nu. Wij stinken er ook nog steeds in, veel te rooskleurig.
Gefeliciteerd met man. 
Picunia
23-04-2024 om 10:01
Gefeliciteerd met man! Er moet nog steeds wel veel gebeuren, maar je kan weer koken! Nog even doorbijten met werken en verbouwen en dan is het allemaal achter de rug.
Picunia
23-04-2024 om 10:02
Vandaag gaat mijn voortand eruit, die na de kerst door mijn val in mijn kaak is geslagen. Ik zie er vreselijk tegenop.
lientje69
23-04-2024 om 11:57
Picunia schreef op 23-04-2024 om 10:02:
Vandaag gaat mijn voortand eruit, die na de kerst door mijn val in mijn kaak is geslagen. Ik zie er vreselijk tegenop.
Sterkte Picunia!. Ik kan het me voorstellen, vind de tandarts ook vreselijk.
lientje69
23-04-2024 om 12:03
Ambra schreef op 23-04-2024 om 09:58:
er is licht aan het eind van de keukendeur Lientje! Wat vallen doe het zelf projecten toch altijd tegen. Geld, tijd en inzet moet je eigenlijk verdubbelen op het moment dat je uitgerekend hebt hoeveel tijd, geld en inzet er nodig zal zijn. Zeg ik nu. Wij stinken er ook nog steeds in, veel te rooskleurig.
Gefeliciteerd met man.
Open keuken, dus geen deur.
Verder dus wel een open deur inderdaad, alles moet je verdubbelen. Daar heb je gelijk in. Zijn wij nu ook achter.
Terug van de sociale verplichtingen, ff wat eten en dan ga ik schilderen. Lekker in de tuin , hoop dat de temperatuur zo nog wat oploopt.
Picunia
23-04-2024 om 14:38
Net terug van de tandarts. Viel allemaal erg tegen. Tandarts dacht dat ze na drie kwartier wel klaar was, maar het werd anderhalf uur. Nu behoorlijk veel pijn.
lientje69
23-04-2024 om 15:38
Picunia schreef op 23-04-2024 om 14:38:
Net terug van de tandarts. Viel allemaal erg tegen. Tandarts dacht dat ze na drie kwartier wel klaar was, maar het werd anderhalf uur. Nu behoorlijk veel pijn.
Hè bah Picunia. Wel goede pijnstillers meegekregen? Heel veel sterkte!