Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
02-12-2023 om 12:19
Slechte dag vandaag met veel pijn. Helaas werk ik dit weekend, dus maar extra paracetamol slikken.
MrsMary
03-12-2023 om 13:27
Alcedo: heel veel sterkte de komende tijd! Ik hoop dat alles succesvol verloopt!
lientje69
03-12-2023 om 13:37
Alcedo schreef op 02-12-2023 om 19:10:
Sterkte met werken Lien!
Dank je, schiet al weer op gelukkig. Er is veel onrust bij de bewoners vandaag.
Alcedo
03-12-2023 om 19:24
MrsMary schreef op 03-12-2023 om 13:27:
Alcedo: heel veel sterkte de komende tijd! Ik hoop dat alles succesvol verloopt!
Dank je wel! Lief van je. Van jullie allemaal!
Alcedo
03-12-2023 om 19:26
We moeten morgen om 6:15 van huis weg. Lekker op tijd dus. Maar dan ben ik hopelijk ook weer op tijd thuis en dat zou wel lekker zijn. Ik ben als eerste dus ik hoef dan ook niet zo heel lang te wachten in het ziekenhuis voor de operatie. Je wordt na de operatie pas opgenomen op de afdeling, dus dat wachten voor de operatie is ook niet heel fijn.
Ik ben niet zenuwachtig of gespannen of zo. Ik vind het vooral frustrerend dat ik daarna zes weken verplicht rust moet houden. Dat is echt niks voor mij 
lientje69
03-12-2023 om 20:36
Alcedo schreef op 03-12-2023 om 19:26:
We moeten morgen om 6:15 van huis weg. Lekker op tijd dus. Maar dan ben ik hopelijk ook weer op tijd thuis en dat zou wel lekker zijn. Ik ben als eerste dus ik hoef dan ook niet zo heel lang te wachten in het ziekenhuis voor de operatie. Je wordt na de operatie pas opgenomen op de afdeling, dus dat wachten voor de operatie is ook niet heel fijn.
Ik ben niet zenuwachtig of gespannen of zo. Ik vind het vooral frustrerend dat ik daarna zes weken verplicht rust moet houden. Dat is echt niks voor mij
Wat moet dat moet Alcedo. Heb je al een nieuwe hobby verzonnen?
Succes en sterkte morgen!
Picunia
03-12-2023 om 23:23
Veel succes en een spoedig herstel, Alcedo. Eerst maar een nachtje goed slapen.
lientje69
04-12-2023 om 08:50
Ik zou vandaag zwemmen maar sla even over. Misschien morgenochtend vroeg, man moet er om half vier uit voor zijn werk, meestal slaap ik daarna niet meer helaas. Kan ik net zo goed om 8 uur gaan zwemmen.
Vandaag rommelen in huis, achterstallige klusjes, opruimen, schoonmaken enz .
Fijne maandag allemaal.
Layka.12
04-12-2023 om 12:21
Ik ben langzaam aan het opknappen, had vorige week drie blokkades en behoorlijk veel pijn en beroerd van de troep die ze inspuiten.
Vanavond een afspraak van een uur voor mijn vrijwillerswerk. Dat is nu de max, kan gelukkig mee rijden. Was niet gelukt op de scootmobiel.
Ach, ik denk maar zo, nog even doorbijten dan kan ik er weer redelijk de komende paar maanden tegenaan.
Jullie van mij ook een fijne maandag.
lientje69
04-12-2023 om 13:11
Layka
nog even doorzetten idd en dan hopen dat je er lang baat bij hebt.
Alcedo
04-12-2023 om 16:51
bedankt allemaal.
De operatie is goed gegaan. Nu moet gaan blijken de komende weken of het ook gaat werken.
Ik heb best veel napijn en de rest van mijn lijf begint ook op te spelen door het gebrek aan beweging.
En die afhankelijkheid frustreert me nu al. Worden zes lange weken zo… (Ik ben chagrijnig, dat vertroebelt mijn blik wat
).
ze hadden een grove fout in het dossier gemaakt dus ik was vanochtend niet de enige die chagrijnig was
Nu weten we weer waarom alles tig keer wordt gecheckt.
Alcedo
04-12-2023 om 16:51
Layka.12 schreef op 04-12-2023 om 12:21:
Ik ben langzaam aan het opknappen, had vorige week drie blokkades en behoorlijk veel pijn en beroerd van de troep die ze inspuiten.
Vanavond een afspraak van een uur voor mijn vrijwillerswerk. Dat is nu de max, kan gelukkig mee rijden. Was niet gelukt op de scootmobiel.
Ach, ik denk maar zo, nog even doorbijten dan kan ik er weer redelijk de komende paar maanden tegenaan.
Jullie van mij ook een fijne maandag.
Drie blokkades met corticosteroïden is ook echt heel erg pittig.
sterkte!