Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Dank jullie wel!

Slechte dag vandaag  met veel pijn. Helaas  werk ik dit weekend,  dus maar extra paracetamol  slikken.

Sterkte met werken Lien!

Alcedo: heel veel sterkte de komende tijd! Ik hoop dat alles succesvol verloopt!

Alcedo schreef op 02-12-2023 om 19:10:

Sterkte met werken Lien!

Dank je, schiet  al weer op gelukkig. Er is veel onrust  bij de bewoners  vandaag.

MrsMary schreef op 03-12-2023 om 13:27:

Alcedo: heel veel sterkte de komende tijd! Ik hoop dat alles succesvol verloopt!

Dank je wel! Lief van je. Van jullie allemaal!

We moeten morgen om 6:15 van huis weg. Lekker op tijd dus. Maar dan ben ik hopelijk ook weer op tijd thuis en dat zou wel lekker zijn. Ik ben als eerste dus ik hoef dan ook niet zo heel lang te wachten in het ziekenhuis voor de operatie. Je wordt na de operatie pas opgenomen op de afdeling, dus dat wachten voor de operatie is ook niet heel fijn.

Ik ben niet zenuwachtig of gespannen of zo. Ik vind het vooral frustrerend dat ik daarna zes weken verplicht rust moet houden. Dat is echt niks voor mij

Alcedo schreef op 03-12-2023 om 19:26:

We moeten morgen om 6:15 van huis weg. Lekker op tijd dus. Maar dan ben ik hopelijk ook weer op tijd thuis en dat zou wel lekker zijn. Ik ben als eerste dus ik hoef dan ook niet zo heel lang te wachten in het ziekenhuis voor de operatie. Je wordt na de operatie pas opgenomen op de afdeling, dus dat wachten voor de operatie is ook niet heel fijn.

Ik ben niet zenuwachtig of gespannen of zo. Ik vind het vooral frustrerend dat ik daarna zes weken verplicht rust moet houden. Dat is echt niks voor mij

Wat moet dat moet Alcedo.  Heb je al een nieuwe hobby  verzonnen? Succes en sterkte morgen!

Veel succes morgen Alcedo!!

Veel succes en een spoedig herstel, Alcedo. Eerst maar een nachtje goed slapen.

Ik zou vandaag  zwemmen  maar sla even over. Misschien  morgenochtend vroeg, man moet er om half vier uit voor zijn werk, meestal slaap ik daarna niet meer helaas. Kan ik net zo goed om 8 uur gaan zwemmen. 
Vandaag rommelen  in huis, achterstallige klusjes,  opruimen,  schoonmaken  enz .
Fijne maandag allemaal.

Ik ben langzaam aan het opknappen, had vorige week drie blokkades en behoorlijk veel pijn en beroerd van de troep die ze inspuiten.
Vanavond een afspraak van een uur voor mijn vrijwillerswerk. Dat is nu de max, kan gelukkig mee rijden. Was niet gelukt op de scootmobiel. 
Ach, ik denk maar zo, nog even doorbijten dan kan ik er weer redelijk de komende paar maanden tegenaan. 
Jullie van mij ook een fijne maandag.

Layka   nog even doorzetten idd en dan hopen  dat je er lang baat bij hebt.

bedankt allemaal.
De operatie is goed gegaan. Nu moet gaan blijken de komende weken of het ook gaat werken. 
Ik heb best veel napijn en de rest van mijn lijf begint ook op te spelen door het gebrek aan beweging.
En die afhankelijkheid frustreert me nu al. Worden zes lange weken zo… (Ik ben chagrijnig, dat vertroebelt mijn blik wat ).

ze hadden een grove fout in het dossier gemaakt dus ik was vanochtend niet de enige die chagrijnig was Nu weten we weer waarom alles tig keer wordt gecheckt.

Layka.12 schreef op 04-12-2023 om 12:21:

Ik ben langzaam aan het opknappen, had vorige week drie blokkades en behoorlijk veel pijn en beroerd van de troep die ze inspuiten.
Vanavond een afspraak van een uur voor mijn vrijwillerswerk. Dat is nu de max, kan gelukkig mee rijden. Was niet gelukt op de scootmobiel.
Ach, ik denk maar zo, nog even doorbijten dan kan ik er weer redelijk de komende paar maanden tegenaan.
Jullie van mij ook een fijne maandag.

Drie blokkades met corticosteroïden is ook echt heel erg pittig. 
sterkte!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.