Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Broodjebrie schreef op 03-11-2023 om 13:12:

[..]

Nee helaas. Er is iets ontdekt waarvoor deze persoon geopereerd moet worden. Echter is het nog de vraag hoe ie uit de narcose gaat komen.

Oei, dat is heftig en verdrietig  broodje brie. 

pff, ik krijg hier weer zoveel stress van dochter. Paard eet slechter en gelijk paniek. 

Verkeerd

Vandaag  weer werken, drie avonden.  Ben moe en heb geen puf. Teveel  externe  factoren  die me uitputten momenteel.  Maar goed, eenmaal bezig lukt het vaak wel weer. Beweging  schiet er de laatste dagen ook bij in wegens tijdgebrek  en drukte. Bankhangen  gaat echter wel ( te ) goed als ik thuis ben. . Ik pak de koffie en een boek er maar bij weer nu.  Niet  goed , maar denk dat ik op mijn werk vast wel genoeg beweging  ga krijgen. 

Neem je rust als je hem pakken kan Lientje. Dat rennen komt vanavond wel weer. En probeer de problemen van dochter een beetje los te laten. Ze is volwassen en moet zo langzamerhand haar eigen boontjes doppen, ook emotioneel.

MrsMary schreef op 04-11-2023 om 12:04:

Neem je rust als je hem pakken kan Lientje. Dat rennen komt vanavond wel weer. En probeer de problemen van dochter een beetje los te laten. Ze is volwassen en moet zo langzamerhand haar eigen boontjes doppen, ook emotioneel.

Lastig als je alleen met haar in één  huis woont MrsMary.  Dan begint ze toch tegen  mij aan te mekkeren  en huilen.  Maar goed, net weer bij paard geweest  en ze eet gewoon.  Denk dat ze even minder trek had ofzo of buikpijn  door haar cyclus.  

Ik ga me klaarmaken voor mijn werk. Ben benieuwd  hoe druk het wordt. Sta dit weekend  alleen  met een huiskamer assistent  dus de  zorg is voor mij alleen.  Soms heb ik de mazzel  met een helpende  of  IG-er te staan, dan kan ik wat uitbesteden. 

Sterkte Lientje! Dit wordt een pittige dienst.

MrsMary schreef op 04-11-2023 om 15:42:

Sterkte Lientje! Dit wordt een pittige dienst.

Ging goed. Morgen  met dezelfde  collega, ze was  hondsberoerd, bijna  geen stem meer maar wou niet eerder naar huis. Erg veel plichtsbesef,  net als ik overigens. Ze zei nog dat ze erg graag met mij werkt, altijd leuk te horen. 

Verder voor mij leuk nieuws,  ik ga altijd  even langs de geijkte weegbrug  op mijn werk. En ben inmiddels    2 kilo afgevallen! Vrees dus echt dat het niet kunnen  afvallen echt door de medicatie  kwam. Ben nog niet helemaal klaar met afbouwen ervan, doe het langzaam  omdat ik vorige  keer  erg veel pijn kreeg. Maar dit is zo  fijn, eindelijk  gaat de weegschaal  weer de goede kant op. ! ( niet dat 2 kilo nu zo veel is, maar toch)

lientje69 schreef op 03-11-2023 om 13:21:

[..]

Oei, dat is heftig en verdrietig broodje brie.

Ja. Inmiddels wel te horen gekregen dat het goedaardig is, maar artsen willen het wel gaan opereren. Dus er is geen spoed bij, maar het moet wel worden opgelost.

Broodjebrie schreef op 05-11-2023 om 09:29:

[..]

Ja. Inmiddels wel te horen gekregen dat het goedaardig is, maar artsen willen het wel gaan opereren. Dus er is geen spoed bij, maar het moet wel worden opgelost.

Sterkte Broodjebrie! Geeft toch weer stress.

lientje69 schreef op 05-11-2023 om 00:01:

[..]

Ging goed. Morgen met dezelfde collega, ze was hondsberoerd, bijna geen stem meer maar wou niet eerder naar huis. Erg veel plichtsbesef, net als ik overigens. Ze zei nog dat ze erg graag met mij werkt, altijd leuk te horen.

Verder voor mij leuk nieuws, ik ga altijd even langs de geijkte weegbrug op mijn werk. En ben inmiddels 2 kilo afgevallen! Vrees dus echt dat het niet kunnen afvallen echt door de medicatie kwam. Ben nog niet helemaal klaar met afbouwen ervan, doe het langzaam omdat ik vorige keer erg veel pijn kreeg. Maar dit is zo fijn, eindelijk gaat de weegschaal weer de goede kant op. ! ( niet dat 2 kilo nu zo veel is, maar toch)

Dat is wel duidelijk dan. Ik hoop niet dat je uiteindelijk moet kiezen tussen kilo’s of pijn. Maar twee kilo eraf is heel mooi!

MrsMary schreef op 05-11-2023 om 09:42:

[..]

Sterkte Broodjebrie! Geeft toch weer stress.

Ja, zeker geeft het stress. 

Wat fijn Lientje, al 2 kg. afgevallen!

Sterkte BB, toch heftig, zoiets

De vader van een van mijn beste vriendinnen heeft deze week te horen gekregen dat zijn vorm van kanker niet meer te genezen valt. Het is ook geen kwestie meer van jaren. Dat hakt er dus wel even in bij hun. Ik ken vriendin al vanaf de middelbare school en haar ouders dus ook, dus ook ik schrok wel even. 
We zijn gisteravond bij vriendin en haar man geweest en dat was wel heel gezellig. Voor haar een fijne afleiding, zei ze. 

Komende week ga ik drie dagen weg, alleen. De weersvoorspellingen zijn voor thuis wel beter dan voor mijn bestemming, dus ik hoop dat dat nog wat bijtrekt. Maar ik ga uiteindelijk om een beetje rust te hebben, of tenminste, daar moet ik mezelf even aan helpen herinneren

Ik heb zoals altijd wat last van inpakstress en ik moet nog best veel dingen doen. Morgen nog twee afspraken. Maar goed, dat komt ook wel weer goed allemaal.

Ik ben  naar een body-en soulmarkt geweest  vanmorgen.  Grappig. Voetzone  reflex behandeling  gehad, tarotkaarten  laten leggen en vooral veel informatie  binnengehaald. Edelstenen  voor oudste gekocht , had foto's  gemaakt en er stond wel wat moois tussen voor haar.  ( ze spaart ze )
Straks  weer werken dus nu eerst even eten en nog een uurtje  ontspannen. 

SuzyQFive

SuzyQFive

05-11-2023 om 15:22 Topicstarter

Alcedo schreef op 05-11-2023 om 11:43:

Wat fijn Lientje, al 2 kg. afgevallen!

Sterkte BB, toch heftig, zoiets

De vader van een van mijn beste vriendinnen heeft deze week te horen gekregen dat zijn vorm van kanker niet meer te genezen valt. Het is ook geen kwestie meer van jaren. Dat hakt er dus wel even in bij hun. Ik ken vriendin al vanaf de middelbare school en haar ouders dus ook, dus ook ik schrok wel even.
We zijn gisteravond bij vriendin en haar man geweest en dat was wel heel gezellig. Voor haar een fijne afleiding, zei ze.

Komende week ga ik drie dagen weg, alleen. De weersvoorspellingen zijn voor thuis wel beter dan voor mijn bestemming, dus ik hoop dat dat nog wat bijtrekt. Maar ik ga uiteindelijk om een beetje rust te hebben, of tenminste, daar moet ik mezelf even aan helpen herinneren

Ik heb zoals altijd wat last van inpakstress en ik moet nog best veel dingen doen. Morgen nog twee afspraken. Maar goed, dat komt ook wel weer goed allemaal.

Voordeel van de plek waar je heen gaat is dat het meestal ook snel overwaait  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.