Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
02-11-2023 om 16:32
Ik zit toch pal op de kust en de wadden broodje brie. Misschien reed ik de goede kant op ofzo?
En ik ben natuurlijk veel wind gewend, het waait hier altijd hard in de polder.
Broodjebrie
02-11-2023 om 16:36
lientje69 schreef op 02-11-2023 om 16:32:
Ik zit toch pal op de kust en de wadden broodje brie. Misschien reed ik de goede kant op ofzo?
En ik ben natuurlijk veel wind gewend, het waait hier altijd hard in de polder.
Zou kunnen.
MrsMary
02-11-2023 om 16:43
Je went aan wind. Wij hebben vroeger een jaar of tien in Zuid-Holland gewoond, niet zover bij zee vandaan. Familie schrok dan vaak van de harde wind als ze op bezoek kwamen terwijl het voor ons normaal was geworden.
lientje69
02-11-2023 om 17:02
MrsMary schreef op 02-11-2023 om 16:43:
Je went aan wind. Wij hebben vroeger een jaar of tien in Zuid-Holland gewoond, niet zover bij zee vandaan. Familie schrok dan vaak van de harde wind als ze op bezoek kwamen terwijl het voor ons normaal was geworden.
Ja dat dus. En ik heb al ruim 30 jaar mijn rijbewijs hè, ben al door echt heel veel stormen gereden ( ook code rood om de kinderen op te halen van de middelbare school ) Dus ben ook wel wat gewend en vind het niet zo snel eng.
lientje69
02-11-2023 om 17:07
En als ik het nieuws zo lees, lijkt het in het zuiden wel erger dan hier in Noord-Holland. Terwijl de waarschuwingen ook voor Noord-Holland gold.
MrsMary
02-11-2023 om 17:13
Er staan hier meer bomen dan langs de kust. En slachtoffers en schade zijn meestal gevolg van omgewaaide bomen(die nog vol in blad staan).
Fleurette
03-11-2023 om 09:07
Hier stormt het ook en het is belachelijk koud met een oostenwind. Zo niet goed voor mijn spieren en gewrichten😖
Ik ga lekker bakken vandaag, dicht bij de warme oven en voila, warmte😄😄
Broodjebrie
03-11-2023 om 09:56
hier waait het nog wel maar veel rustigere gisteren gelukkig. Ik ga vanmiddag een weekendje weg dus hopelijk houdt het weer zich rustig. En er ligt een familielid plotseling in het ziekenhuis dus het kan zijn dat ik veel onderweg ben komende dagen
gelukkig hebben we een hotel met wellness dus met een beetje geluk kan ik nog wat ontspannen tussendoor.
MrsMary
03-11-2023 om 11:16
Fleurette en Broodjebrie: een fijn weekend voor jullie allebei! Geniet ervan! Broodjebrie: sterkte, ik hoop dat het meevalt.
Alcedo
03-11-2023 om 11:37
Broodjebrie schreef op 03-11-2023 om 09:56:
hier waait het nog wel maar veel rustigere gisteren gelukkig. Ik ga vanmiddag een weekendje weg dus hopelijk houdt het weer zich rustig. En er ligt een familielid plotseling in het ziekenhuis dus het kan zijn dat ik veel onderweg ben komende dagen
gelukkig hebben we een hotel met wellness dus met een beetje geluk kan ik nog wat ontspannen tussendoor.
Heel veel sterkte maar ook heel veel plezier dit weekend!
lientje69
03-11-2023 om 13:08
Broodjebrie, veel plezier dit weekend ! Hopelijk valt het mee met familielid en knapt deze snel wat op.
lientje69
03-11-2023 om 13:10
Vandaag hier wat meer pijn dan anders. Kon ook niet uitblijven, zulke drukke dagen als ik heb. Vanmorgen met moeder boodschappen gedaan, toen snel huis een beetje opgeruimd . Nu is de cv monteur er voor onderhoud.
Later vandaag nog even met dochter naar haar paard, verder hou ik een rustdag vandaag.
Komende drie dagen weer avonddienst en volgende week ook nog veel drukte naast mijn werk.
Broodjebrie
03-11-2023 om 13:12
lientje69 schreef op 03-11-2023 om 13:08:
Broodjebrie, veel plezier dit weekend ! Hopelijk valt het mee met familielid en knapt deze snel wat op.
Nee helaas. Er is iets ontdekt waarvoor deze persoon geopereerd moet worden. Echter is het nog de vraag hoe ie uit de narcose gaat komen.