Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Mijn weekend  verloopt vrij soepel tot nu toe. De prioriteiten  lijst  wordt kleiner. Dan nog de niet prioriteit,  het huishouden,  maar dat kan ik doorschuiven. Mijn werkkleding  is gestreken,  koffer man staat klaar, boekhouding bijgewerkt en belastingaangifte btw gedaan.  Dus ik ben lekker bezig.  Alleen  dat rotzwembad nog opruimen... het regende hard dus dacht dat wordt hem niet. Inmiddels  schijnt de zon. Dus we gaan er toch maar aan beginnen  zo. Zonde als we hem weg moeten gooien eind van de herfst/ winter.

lientje69 schreef op 28-10-2023 om 21:39:

[..]

Ik ben er altijd. Heb t één keer niet gedaan. Daar had ik veel extra werk van. Had hij zijn medicijnen niet mee. Kon ik een koerier regelen, pakketje maken, wegbrengen en naderhand een dikke rekening betalen. Dat doen we dus niet meer

Dan leg je alleen zijn medicatie in zijn koffer. Het kan altijd een keer gebeuren dat jij onverwacht weg moet toch?

Vervelend Suzy dat je nu snotterig en je rot voelt. Veel mensen die ik ken komen zo uit het vliegtuig, toch gevoelig op de één of andere manier. De mensen die ik ken hebben bijna allemaal flink last van hooikoorts. Toeval of niet..

Broodjebrie schreef op 29-10-2023 om 12:38:

[..]

Dan leg je alleen zijn medicatie in zijn koffer. Het kan altijd een keer gebeuren dat jij onverwacht weg moet toch?

Als ik er niet ben, dat gebeurt dacht nooit. Mocht het wel zo zijn , dan is het zijn probleem  ja.

Maar als ik wegmoet , zorg ik dat alles de dag tevoren al klaarligt.  Scheelt me veel gezeik en frustratie. En ik had echt maar 5 minuten werk, was aan het strijken en alles gelijk de koffer in. Vind het niet erg, ook niet echt een mega klus.

We zijn nu met het zwembad bezig. Dat is minder. Hoosde vanmorgen  dus dacht, dat gaan we uitstellen. Maar nu toch bezig. Heb een paar dingen opgeruimd al fn nu ligt de pomp erin om hem leeg te zuigen. Dus nu eerst weer met een boek op de bank, kan nog niks doen voor hij leeg is.

SuzyQFive

SuzyQFive

29-10-2023 om 14:43 Topicstarter

lientje69 schreef op 29-10-2023 om 12:20:

[..]

O jakkes Suzy. En morgen werken?

Ja, excursie op de fiets 🙄. 

SuzyQFive

SuzyQFive

29-10-2023 om 14:45 Topicstarter

Fleurette schreef op 29-10-2023 om 13:23:

Vervelend Suzy dat je nu snotterig en je rot voelt. Veel mensen die ik ken komen zo uit het vliegtuig, toch gevoelig op de één of andere manier. De mensen die ik ken hebben bijna allemaal flink last van hooikoorts. Toeval of niet..

Ja, heb ik ook 😅. 

En mijn vriend had de katten in zijn bed laten slapen, is ook niet bevordelijk. Maar het snotteren begon al voor ik naar bed ging

lientje69 schreef op 29-10-2023 om 11:18:

[..]

Geen hartstilstand, ik heb op mijn 21-e een herseninfarct gehad.

Heftig zeg! Maar ik kan me ook voorstellen dat je daar nog steeds last van kunt hebben

SuzyQFive schreef op 29-10-2023 om 14:45:

[..]

Ja, heb ik ook 😅.

En mijn vriend had de katten in zijn bed laten slapen, is ook niet bevordelijk. Maar het snotteren begon al voor ik naar bed ging

Ik ken iemand die recent is thuisgekomen van vakantie met het vliegtuig en ook zo uitstapte. Die bleek corona te hebben…kun je geen test doen voor de zekerheid?

SuzyQFive schreef op 29-10-2023 om 14:43:

[..]

Ja, excursie op de fiets 🙄.

Bah, slecht weer voorspeld volgens mij.

Het zwembad schiet nog voor geen meter op. Net  de helft van het water eruit nog maar.
Hoop maar dat het voor het donker klaar is, wordt ook nog een uur eerder donker vandaag. 

SuzyQFive

SuzyQFive

29-10-2023 om 17:02 Topicstarter

lientje69 schreef op 29-10-2023 om 15:59:

[..]

Bah, slecht weer voorspeld volgens mij.

Nee, hier de hele dag deels bewolkt met zon en 14 graden morgen. 

Maar moet eerst ook nog naar het ziekenhuis voor een mammo dus veel fietsen morgen ook. 

lientje69 schreef op 29-10-2023 om 16:01:

Het zwembad schiet nog voor geen meter op. Net de helft van het water eruit nog maar.
Hoop maar dat het voor het donker klaar is, wordt ook nog een uur eerder donker vandaag.

Prik er een gaatje in dan is die zo leeg…

😊😊

SuzyQFive

SuzyQFive

29-10-2023 om 17:07 Topicstarter

Kaassoufflee schreef op 29-10-2023 om 15:01:

[..]

Ik ken iemand die recent is thuisgekomen van vakantie met het vliegtuig en ook zo uitstapte. Die bleek corona te hebben…kun je geen test doen voor de zekerheid?

Heb geen coronatests meer  

Kijk even hoe het morgenochtend is.

Fleurette schreef op 29-10-2023 om 17:06:

[..]

Prik er een gaatje in dan is die zo leeg…

😊😊

Dan had ik hem gelijk beter kunnen stuksnijden en weggooien. Beetje zonde. Hij is bijna leeg nu. Dat wordt in het donker verder opruimen straks...

Lees dat we morgen weer geen helpende hebben. Fijn weer, maar niet heus. Mijn afdeling  in mijn eentje gaat niet meevallen. Vier doucheklanten.  Vier met de tillift.  Lol . Verstand  op nul, blik op oneindig  en maar hopen dat het lukt allemaal. 

Verkeerde topic

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.