Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

lientje69 schreef op 29-10-2023 om 17:12:

[..]

Dan had ik hem gelijk beter kunnen stuksnijden en weggooien. Beetje zonde. Hij is bijna leeg nu. Dat wordt in het donker verder opruimen straks...

Lees dat we morgen weer geen helpende hebben. Fijn weer, maar niet heus. Mijn afdeling in mijn eentje gaat niet meevallen. Vier doucheklanten. Vier met de tillift. Lol . Verstand op nul, blik op oneindig en maar hopen dat het lukt allemaal.

Ik ben echt bezorgd als ik denk over later. Jullie werken je kapot maar het kan zo niet meer. Hoe moet dit in vredesnaam verder?

MrsMary schreef op 29-10-2023 om 17:52:

[..]

Ik ben echt bezorgd als ik denk over later. Jullie werken je kapot maar het kan zo niet meer. Hoe moet dit in vredesnaam verder?

Wist ik het maar MrsMary.  Ik zie de toekomst  voor de ouderenzorg  ook somber in. Maar uiteindelijk  lost het zichzelf  op. Dan is de hele grijze golf overleden  en moeten weer mensen ontslaan of verpleeghuizen sluiten.  Geen idee  of dat ook echt gaat gebeuren  natuurlijk,  zomaar een hersenspinsel.

Gelukkig  een lieve collega  die morgen wil komen helpen. Dus het probleem  voor morgen is opgelost. Overmorgen  zie ik dan wel weer , dan werk ik ook. 
Zwembad  is opgeruimd. Nog niet netjes, maar alles ligt in de schuur en is droog. Viel nog niet mee. Duurde lang eer hij leeggepompt was en toen werd het donker 🙈. Met lamp erbij   en hoosbuien tussendoor  toch nog gelukt . Druk en productief weekend weer. Morgen vroeg man uitzwaaien voor 14 dagen  en zelf ook weer 4 dagen werken, wel gelukkig  2 dagen, dan drie vrij en dan weer 3 werken. Lekker verdeeld,  dat is wel fijn. 

37 nieuwe berichten, ik heb ze niet allemaal bijgelezen, sorry. Een voor iedereen.

Ik heb een drukke dag gehad, maar gelukkig een rustige week voor de boeg.

Man ontdekte vanavond dat mijn tepel een beetje bloedt. Ik maak me geen zorgen en voel me net een hypochonder, maar er is ook een stemmetje die iets anders zegt... 

Alcedo schreef op 29-10-2023 om 20:51:

37 nieuwe berichten, ik heb ze niet allemaal bijgelezen, sorry. Een voor iedereen.

Man ontdekte vanavond dat mijn tepel een beetje bloedt. Ik maak me geen zorgen en voel me net een hypochonder, maar er is ook een stemmetje die iets anders zegt...

Zeker even naar laten kijken  Alcedo. Al is het maar puur voor je geruststelling. 

Alcedo schreef op 29-10-2023 om 20:51:

Wat naar Alcedo! Je bent zeker geen hypochonder als je hiermee naar je huisarts gaat. Better safe than sorry!

Oei Alcedo, daar zou ik toch mee naar de huisarts gaan. Bloed uit je tepel is niet normaal! Zelfs jouw huisarts weet dat dit een serieus probleem is en anders is hij z’n diploma niet waard. 
Wat een gedoe weer Lientje. Het is ook hier in Frankrijk een groot probleem met de zorg. Er worden zelfs spoedeisende hulpposten ‘s svonds en ‘s nachts gesloten wat voor levensbedreigende situaties lijdt. Overal is er flink personeelstekort en het wordt alleen maar erger. 
Sterkte komende dagen. 

Ik had een korte nacht.  Wekker stond op half 4. Man uitgezwaaid,  die ging weer  weg voor 14 dagen. En nu kan ik dus niet meer slapen  ,  altijd lekker zo'n kort nachtje als je een dagdienst  hebt .
Zit dus nu maar aan mijn ontbijt.

Vervelend Lientje! Hopelijk kun je vanavond en vannacht een beetje bijkomen dan.

Ik moet straks naar de psycholoog, maar zometeen eerst de huisarts maar bellen. Het heeft vannacht niet meer gebloed gelukkig, maar ik kan er nu ook niets meer aan zien. Geen wondje of iets.

Alcedo schreef op 30-10-2023 om 07:40:

Vervelend Lientje! Hopelijk kun je vanavond en vannacht een beetje bijkomen dan.

Ik moet straks naar de psycholoog, maar zometeen eerst de huisarts maar bellen. Het heeft vannacht niet meer gebloed gelukkig, maar ik kan er nu ook niets meer aan zien. Geen wondje of iets.

Toch maar de huisarts bellen hoor, beter 1 keer te veel bellen dan 1 keer te weinig.

SuzyQFive

SuzyQFive

30-10-2023 om 08:26 Topicstarter

Tadaaa! Toch corona… 

Maar mag gewoon werken en naar mijn ziekenhuisafspraken. 

Broodjebrie schreef op 30-10-2023 om 08:00:

[..]

Toch maar de huisarts bellen hoor, beter 1 keer te veel bellen dan 1 keer te weinig.

Ik heb vanmiddag een afspraak.

Alcedo schreef op 30-10-2023 om 10:48:

[..]

Ik heb vanmiddag een afspraak.

Dat is snel! Succes! Ik hoop dat het met een sisser afloopt.

SuzyQFive schreef op 30-10-2023 om 08:26:

Tadaaa! Toch corona…

Maar mag gewoon werken en naar mijn ziekenhuisafspraken.

Ik vind dat toch raar. Denk niet  dat  bij ons zou mogen.

Er zijn nog maar weinig mensen die testen Lientje. Corona wordt nu meer gezien als een griep. Bij griep test je ook niet. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.