Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Layka.12
19-09-2023 om 00:29
Alcedo wat rot dat je weer migraine hebt.
Veel sterkte!
Pecunia wat fijn dat het festival geslaagd was. Natuurlijk ben je nu gesloopt maar als je zo genoten hebt was het het waard.
Lientje wat een puinhoop qua personeelsbezetting op je werk.
Hopelijk zetten ze uitzendkrachten in.
Op deze manier krijgen ze alleen maar meer ziekmeldingen omdat het personeel opgebrand raakt.
Sterkte hoor, neem inderdaad maar wat rust tussendoor. Dat heb je nu wel nodig.
Met mij gaat het redelijk. Veel hinder van de psoriasis.
Nu ook last van mijn voet, duidelijk mijn pezen. Die zijn mijn zwakke plek in mijn lichaam.
lientje69
19-09-2023 om 06:10
Heb je wel een beetje redelijk werkende zalf Layka? Pezen is ook lastig, ik heb inmiddels al 1,5 jaar last ook van mijn achillespees. Gaat een beetje op en af.
Slecht geslapen en weer een werkdag vandaag. Gisteren mail gehad van de leidinggevende , het is uitgezet bij een uitzendbureau, maar dat zegt niet dat het ingevuld gaat worden.
Vrijdag zou ik in hoge nood eventueel nog één dienst kunnen oplossen ( als ik dingen afzeg). Donderdag gaat sowieso niet.
Maar ik weet niet ik dat wel wil. Vanaf vandaag t/m volgende week donderdag werk ik sowieso al 7 diensten. En dat is best veel op onze afdeling. Zeker als je maar een 24 uurs contract hebt.
Alcedo
19-09-2023 om 08:51
Picunia schreef op 18-09-2023 om 12:10:
Het festival gisteren was geweldig! Van 8 tot 20 uur in touw, maar het was zó leuk. Nu ben ik nog steeds versleten, maar ook moe en voldaan!
Wat fijn Picunia! Sterkte met de napijn maar super dat het zo geslaagd is.
Alcedo
19-09-2023 om 08:54
Wat vervelend Layka.
Pas goed op jezelf Lientje. Uiteindelijk moet werkgever inzien dat er een probleem is. Zolang jullie het met z'n allen op blijven lossen denkt werkgever ook dat het allemaal wel goed gaat.
Vandaag een rustige dag met alleen de fysiotherapeut op de planning. Vanochtend alweer een keukenkastje schoongemaakt en nu met de laptop op schoot. Man moet deze week als het goed is drie nachten (niet opeenvolgend) weg dus ik ben veel alleen. Nou zit mijn agenda redelijk vol met afspraken dus een beetje rust thuis is ook wel weer fijn.
En dan volgende week lekker drie dagen weg samen. Ik moet nog wat dingen opzoeken die ik graag wil zien.
Picunia
19-09-2023 om 09:33
Lientje, 7 diensten is voor jou veel te veel. Je hebt niet voor je lol een contract van 24 uur. Dat beseft jouw werkgever toch wel?
Is de migraine onder controle, Alcedo? Fijn dat jullie een paar dagen weggaan.
Wat naar dat je zoveel last hebt van psoriasis, Layka, sterkte!
Picunia
19-09-2023 om 09:36
Vandaag is het 31 jaar geleden dat mijn eerste kindje, 10 weken te vroeg, werd geboren. Na zeven moeilijke maanden is hij overleden. Vandaag sta ik stil bij dit prachtige mannetje dat mij moeder maakte.
lientje69
19-09-2023 om 12:29
Picunia schreef op 19-09-2023 om 09:33:
Lientje, 7 diensten is voor jou veel te veel. Je hebt niet voor je lol een contract van 24 uur. Dat beseft jouw werkgever toch wel?
Is de migraine onder controle, Alcedo? Fijn dat jullie een paar dagen weggaan.
Wat naar dat je zoveel last hebt van psoriasis, Layka, sterkte!
Dit zijn dus al ingeroosterde diensten...
Ik kan nog extra draaien, want er is eea openstaand. Ik kan daar slecht tegen, dat er niemand is voor de mensen. Maar denk niet dat het fysiek nog haalbaar is, naast het feit dat ik dan de nodige afspraken moet afzeggen.
Het is gewoon hopeloos nu, we weten het even niet meer..
lientje69
19-09-2023 om 12:30
Picunia schreef op 19-09-2023 om 09:36:
Vandaag is het 31 jaar geleden dat mijn eerste kindje, 10 weken te vroeg, werd geboren. Na zeven moeilijke maanden is hij overleden. Vandaag sta ik stil bij dit prachtige mannetje dat mij moeder maakte.
Ach Picunia, wat verdrietig. Sterkte vandaag