Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Broodjebrie
16-09-2023 om 22:38
MrsMary schreef op 16-09-2023 om 22:25:
Sterkte Broodjebrie!
Dank je wel
Layka.12
16-09-2023 om 23:10
Broodje Brie, veel sterkte!
Picunia, ik hoop dat je veel plezier op het festival gehad hebt vandaag.
Lientje, fijn dat je eerder naar huis mocht en je man thuis kwam.
Lief dat hij die spiegel er op heeft gemaakt voor je.
Broodjebrie
17-09-2023 om 16:47
lientje69 schreef op 17-09-2023 om 16:13:
Wat erg broodjebrie! Heel veel sterkte gewenst!
Dank je wel.
Alcedo
18-09-2023 om 11:16
lientje69 schreef op 16-09-2023 om 10:59:
[..]
Nou , dat weet ik niet. Las laatst van Olga Commandeur dat ze in 3 weekeinden de serie voor het hele jaar opnemen. Best heftig.
Ja, maar de deelnemers krijgen nog steeds veel pauze tussen de takes door. Jij neemt die pauzes niet.
Alcedo
18-09-2023 om 11:19
Ik werd vanochtend weer wakker met migraine. Gelukkig geen hele heftige aanval. Ik had vanochtend een afspraak maar de rest van de dag heb ik geen verplichtingen gelukkig.
lientje69
18-09-2023 om 11:44
Vervelend die migraine steeds Alcedo. Sterkte!
Ik heb vandaag een luie dag. Mijn bed niet uit te schieten vanmorgen. Zit nog op de bank, heb alleen een was aangezet. Qua pijn is het te doen gelukkig vandaag. Maar ik heb de laatste maand de dosis cbd ook behoorlijk opgehoogd. Zat op 4 / 5 druppels per dag, inmiddels op 10.
Wil vanmiddag nog gaan zwemmen, en eigenlijk ook nog bij buurman op bezoek in het verzorgingshuis .
Maar ben nog een beetje zoekende hoe, wat waar en wanneer in verband met balans en belastbaarheid. Lastig altijd dit.
Heb alleen vandaag vrij, afgelopen weekend gewerkt en morgen en overmorgen weer. Ook komend weekend staat werken op de planning. Had voor dat weekend vrij gevraagd maar dat is geweigerd.
Het is momenteel chaos bij ons op het werk. 2 zieken, 4 met vakantie en er zijn nu tekort verzorgenden over om de diensten in te vullen. In het hele huis een probleem momenteel, dus we kunnen ook niet schuiven met de andere afdelingen.
Ik heb er maar weer een mail uitgegooid naar de leidinggevende met het verzoek voor toestemming om diensten uit te zetten bij het uitzendbureau, we lopen helemaal vast.
Ik kan ze toch echt niet allemaal gaan draaien
en de animo bij de collega's na veel extra werken is inmiddels ook tot het nulpunt gedaald, wat logisch is.
Picunia
18-09-2023 om 12:07
Wat een mismanagement bij jou op het werk, Lientje. Er wordt zo roofbouw op het personeel gepleegd en zorgmedewerkers kunnen moeilijk nee zeggen, want ja.. de cliënten. Ik hoop dat die uitzendmedewerkers er komen! Je man is een kanjer!
Picunia
18-09-2023 om 12:08
BroodjeBrie, veel sterkte!
Alcedo, wat naar toch, die migraine. Ook jij sterkte!
Picunia
18-09-2023 om 12:10
Het festival gisteren was geweldig! Van 8 tot 20 uur in touw, maar het was zó leuk. Nu ben ik nog steeds versleten, maar ook moe en voldaan!
lientje69
18-09-2023 om 12:57
Picunia schreef op 18-09-2023 om 12:10:
Het festival gisteren was geweldig! Van 8 tot 20 uur in touw, maar het was zó leuk. Nu ben ik nog steeds versleten, maar ook moe en voldaan!
Wat leuk Picunia. Het is dan dus de moeite waard geweest. Soms zijn bepaalde keuzes niet verstandig fysiek , maar kan je er geestelijk erg van genieten en opknappen.