Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Wat vervelend voor je Lientje. Ik hoop dat je nog even wat rust kunt inbouwen voor je naar je werk gaat.

Het gaat al weken niet zo goed met mij. Ik rol van de ene in de andere migraineaanval. Mijn lichaam krijgt niet de kans om te herstellen en dat begin ik behoorlijk te voelen. Erg moe maar toch heel slecht slapen, onrustig in mijn hoofd.
Ik heb jullie allemaal gelezen maar ik had niet de fut om te reageren.

MrsMary schreef op 03-07-2023 om 23:10:

Het gaat al weken niet zo goed met mij. Ik rol van de ene in de andere migraineaanval. Mijn lichaam krijgt niet de kans om te herstellen en dat begin ik behoorlijk te voelen. Erg moe maar toch heel slecht slapen, onrustig in mijn hoofd.

Wat rot MrsMary! Dat er toch geen enkele  oplossing  voor is! Heel veel sterkte  en ik hoop dat je snel weer een paar goede of in elk geval  redelijke dagen hebt!

Heel veel sterkte MrsMary.

Wat is dat zwaar voor je. Je lichaam krijgt inderdaad op deze manier niet de kans om te herstellen.

Ik hoop echt dat er toch wat gevonden wordt voor je.

Lieve groet,

Ach nee toch veel sterkte!

Wat rot

Ook de afgelopen  nacht  was helaas weer een pijnnacht voor mij  met te weinig slaap. Dus de dag al begonnen  met extra pijnstillers.  Die neem ik ook mee naar  mijn werk vandaag, want als de avond  zo verloopt  als gisteren  zal het weer pittig worden. 

Morgen  een dagje uit gepland  met vriendin.  Denk dat donderdag  dus een niks doen bankhangdag wordt. Vrees dat  ik  daar dan aan toe zal zijn.

Dank jullie wel! Doet me goed!

Lientje: jij ook sterkte!

Veel plezier morgen Lientje!

Voor mij was afgelopen nacht ook pijnlijk. Gisteren een domme actie gehad en dat leverde me vanochtend een zwelling bij de knie op. Mijn knie doet nog steeds pijn. Dat telt dus lekker op bij de andere pijn. Morgen maar een rustige dag houden. 

Mijn dagje uit is afgezegd door vriendin vanwege het weer. Dus hier zit ik dan op de bank. Ga maar een boek lezen  denk ik. We kregen hier een NL-alert dat we binnen moeten blijven zelfs!
Ben inmiddels  al meermaals  naar buiten geweest, om wat dingen vast te zetten , ben niet zo bang uitgevallen. Uitje was binnen, maar vriendin  durfde het niet aan.

Sterkte MrsMary, wat naar dat het zo gaat.
Vanuit Tsjechië, in het zonnetje, lees ik de berichten over het weer in Nederland. Sterkte jullie allemaal. Lientje, het dwingt je nu wel om een beetje rustig aan te doen.
Alcedo, wat rot van je knie. Ik hoop dat je snel hersteld.
Gisteren hebben we een fietstocht gemaakt (officiële route) Van 35 km over een heel slecht pad (type bospad), die ook nog heel erg steeg. Geen pretje, maar ook wel weer bevredigend dat ik dit wel kon. Daarna helaas wel rugpijn. Nu gaat het wel weer. We lassen een rustdag in.

Verstandig  Picunia, die rustdag. Maar wat fijn idd dat die fietstocht gelukg is! En dan nog zoveel  kilometer over slechte wegen.
De wind zakt er hier nu alweer uit fn de zon  komt er een beetje door. Zal straks wel weer een bui komen. Maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk. Alleen  de snelweg waar ik overheen moest, was afgesloten  . Dan had ik een alternatieve  route  moeten zoeken, maar ik had het wel aangedurfd.  Nu maar kijken wanneer  vriendin en ik beide weer kunnen.

Hier waait en regent het behoorlijk.
Vanmiddag een afspraak voor een rugblokkade. Daarna weer even afzien en wachten tot de pijn wat afzakt en ik me wat minder beroerd voel.
Iedereen een rustige dag vandaag! Kan ook fijn zijn voor je lijf en geest.

Ik heb nu juist helemaal  nergens zin in. Hang maar op de bank en vind dat zonde van mijn vrije dag. Ben al weer tig keer de regen en wind in geweest,  schaduwdoek waait steeds weer los en de vuilnisbakken en het plastic waait door de straat. Blijkbaar  ben ik de enige die thuis is, heb net alles neergelegd  met de kleppen  tege n het hek aan. Zet ze wel weer rechtop als de vuilniswagen nog komt, voor vanmorgen  is alles afgelast.

Wat zonde van je vrije dag, Lientje. En dat je dan tot niks komt, dat herken ik ook. Misschien vanmiddag met thee en een boek op de bank?

Layka: wat fijn dat je zo je rugblokkade kunt laten zetten. Ik kan me voorstellen dat je die afspraak niet laat schieten.

Picunia: verstandig om een rustdag te nemen. Dat hoeft in Tsjechië geen probleem te zijn, het is overal zo mooi.

Alcedo: ik hoop voor je dat het inmiddels al wat beter gaat met je knie.
Zoals je zelf al zegt: alle extra pijn komt bovenop wat je normaal al voelt en dat is dan soms net teveel.

Blauwetrui: fijne vakantie! Lekker wennen aan alles wat nieuw is!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.