Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Layka.12
03-07-2023 om 12:31
Wat vervelend voor je Lientje. Ik hoop dat je nog even wat rust kunt inbouwen voor je naar je werk gaat.
MrsMary
03-07-2023 om 23:10
Het gaat al weken niet zo goed met mij. Ik rol van de ene in de andere migraineaanval. Mijn lichaam krijgt niet de kans om te herstellen en dat begin ik behoorlijk te voelen. Erg moe maar toch heel slecht slapen, onrustig in mijn hoofd.
Ik heb jullie allemaal gelezen maar ik had niet de fut om te reageren.
lientje69
03-07-2023 om 23:53
MrsMary schreef op 03-07-2023 om 23:10:
Het gaat al weken niet zo goed met mij. Ik rol van de ene in de andere migraineaanval. Mijn lichaam krijgt niet de kans om te herstellen en dat begin ik behoorlijk te voelen. Erg moe maar toch heel slecht slapen, onrustig in mijn hoofd.
Wat rot MrsMary! Dat er toch geen enkele oplossing voor is! Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer een paar goede of in elk geval redelijke dagen hebt!
Layka.12
04-07-2023 om 00:01
Heel veel sterkte MrsMary.
Wat is dat zwaar voor je. Je lichaam krijgt inderdaad op deze manier niet de kans om te herstellen.
Ik hoop echt dat er toch wat gevonden wordt voor je.
Lieve groet,
Broodjebrie
04-07-2023 om 09:05
Ach nee toch
veel sterkte!
Alcedo
04-07-2023 om 09:58
Wat rot 
lientje69
04-07-2023 om 12:59
Ook de afgelopen nacht was helaas weer een pijnnacht voor mij met te weinig slaap. Dus de dag al begonnen met extra pijnstillers. Die neem ik ook mee naar mijn werk vandaag, want als de avond zo verloopt als gisteren zal het weer pittig worden.
Morgen een dagje uit gepland met vriendin. Denk dat donderdag dus een niks doen bankhangdag wordt. Vrees dat ik daar dan aan toe zal zijn.
Alcedo
04-07-2023 om 17:49
Veel plezier morgen Lientje!
Voor mij was afgelopen nacht ook pijnlijk. Gisteren een domme actie gehad en dat leverde me vanochtend een zwelling bij de knie op. Mijn knie doet nog steeds pijn. Dat telt dus lekker op bij de andere pijn. Morgen maar een rustige dag houden.
lientje69
05-07-2023 om 09:46
Mijn dagje uit is afgezegd door vriendin vanwege het weer. Dus hier zit ik dan op de bank. Ga maar een boek lezen denk ik. We kregen hier een NL-alert dat we binnen moeten blijven zelfs!
Ben inmiddels al meermaals naar buiten geweest, om wat dingen vast te zetten , ben niet zo bang uitgevallen. Uitje was binnen, maar vriendin durfde het niet aan.
Picunia
05-07-2023 om 10:13
Sterkte MrsMary, wat naar dat het zo gaat.
Vanuit Tsjechië, in het zonnetje, lees ik de berichten over het weer in Nederland. Sterkte jullie allemaal. Lientje, het dwingt je nu wel om een beetje rustig aan te doen.
Alcedo, wat rot van je knie. Ik hoop dat je snel hersteld.
Gisteren hebben we een fietstocht gemaakt (officiële route) Van 35 km over een heel slecht pad (type bospad), die ook nog heel erg steeg. Geen pretje, maar ook wel weer bevredigend dat ik dit wel kon. Daarna helaas wel rugpijn. Nu gaat het wel weer. We lassen een rustdag in.
lientje69
05-07-2023 om 10:20
Verstandig Picunia, die rustdag. Maar wat fijn idd dat die fietstocht gelukg is! En dan nog zoveel kilometer over slechte wegen.
De wind zakt er hier nu alweer uit fn de zon komt er een beetje door. Zal straks wel weer een bui komen. Maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk. Alleen de snelweg waar ik overheen moest, was afgesloten . Dan had ik een alternatieve route moeten zoeken, maar ik had het wel aangedurfd. Nu maar kijken wanneer vriendin en ik beide weer kunnen.
Layka.12
05-07-2023 om 12:08
Hier waait en regent het behoorlijk.
Vanmiddag een afspraak voor een rugblokkade. Daarna weer even afzien en wachten tot de pijn wat afzakt en ik me wat minder beroerd voel.
Iedereen een rustige dag vandaag! Kan ook fijn zijn voor je lijf en geest.

lientje69
05-07-2023 om 12:19
Ik heb nu juist helemaal nergens zin in. Hang maar op de bank en vind dat zonde van mijn vrije dag. Ben al weer tig keer de regen en wind in geweest, schaduwdoek waait steeds weer los en de vuilnisbakken en het plastic waait door de straat. Blijkbaar ben ik de enige die thuis is, heb net alles neergelegd met de kleppen tege n het hek aan. Zet ze wel weer rechtop als de vuilniswagen nog komt, voor vanmorgen is alles afgelast.
MrsMary
05-07-2023 om 12:43
Wat zonde van je vrije dag, Lientje. En dat je dan tot niks komt, dat herken ik ook. Misschien vanmiddag met thee en een boek op de bank?
Layka: wat fijn dat je zo je rugblokkade kunt laten zetten. Ik kan me voorstellen dat je die afspraak niet laat schieten.
Picunia: verstandig om een rustdag te nemen. Dat hoeft in Tsjechië geen probleem te zijn, het is overal zo mooi.
Alcedo: ik hoop voor je dat het inmiddels al wat beter gaat met je knie.
Zoals je zelf al zegt: alle extra pijn komt bovenop wat je normaal al voelt en dat is dan soms net teveel.
Blauwetrui: fijne vakantie! Lekker wennen aan alles wat nieuw is!