Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
29-06-2023 om 23:24
Heerlijk Picunia! Voor hoelang gaan jullie?
Ik zit te knikkebollen op de bank. Zit te wachten tot dochter thuis komt van haar avonddienst. Dat duurt nog even, ze is half 12 pas klaar
Alcedo
30-06-2023 om 09:01
Ik heb een uur lang ruzie gemaakt met mijn PC. Ik heb gewonnen, soort van.
Nu lekker op de bank met een kop koffie en laptop, de laatste vervang ik zo door een boek 
lientje69
30-06-2023 om 09:25
Gefeliciteerd Alcedo!
Geniet van je koffie en boek.
Ik ben er net uit, dochter was laat. Er stond een bed in brand. Mét patiënt erin nog wel! Ze heeft heel snel en goed gehandeld, maar moest het toch even kwijt.
Bij mij draait de eerste was. Ga straks nog even de tuin in. En verder laat ik de dag afhangen van hoeveel pijn ik vandaag krijg. Zus gaat naar moeder vandaag, dus ik heb vrijaf.
lientje69
01-07-2023 om 12:26
Wat een rotweer vandaag zeg. Wel even goed voor de natuur. Bij uitstek een dag om me op mijn huishouden te storten. Vanmorgen al wat kleine dingen gedaan en nu eerst een broodje eten. Pijn is te doen, heb de cbdolie wat opgehoogd de laatste dagen , omdat ik naast mijn werk veel bezig ben met andere dingen en wat minder rust hou.( zoals de tuin)
Hoe gaat het met jullie allemaal? MrsMary, ben je nog op vakantie? Lukt het om nog wat leuke dingen te doen?
Picunia, jij ging ook weer op vakantie toch? Veel plezier!
Broodjebrie
01-07-2023 om 12:42
ik heb vanavond een bbq dus het zou fijn zijn als het droog is haha. En het bizarre is, vorig jaar was er bij deze persoon ook een bbq en heeft het ook de hele dag geregend! Maar volgens de weersverwachting schijnt het vanavond droog te blijven. We gaan het zien.
Verder gaat het hier wel oké. Ik heb nu vakantie, ik ga niet weg, blijf gewoon lekker thuis. Beetje bijkomen van de afgelopen tijd.
lientje69
01-07-2023 om 14:01
Hoelang heb je vakantie broodjebrie? Het is hier inmiddels droog, maar nog niet bepaald barbecue weer. Hoop voor jullie dat het straks nog wat minder winderig en warmer wordt, maar vrees het ergste. Veel plezier en gezelligheid gewenst in elk geval!
Broodjebrie
01-07-2023 om 22:13
lientje69 schreef op 01-07-2023 om 14:01:
Hoelang heb je vakantie broodjebrie? Het is hier inmiddels droog, maar nog niet bepaald barbecue weer. Hoop voor jullie dat het straks nog wat minder winderig en warmer wordt, maar vrees het ergste. Veel plezier en gezelligheid gewenst in elk geval!
2 weken.
Dank jullie wel lientje en alcedo!
Picunia
01-07-2023 om 22:29
Ik lig hier in de camper in een Duits stadje. Man ligt al te slapen. Het is weer fijn om met ons campertje op stap te zijn en even relaxen met zijn twee.
BroodjeBrie, ook een fijne vakantie. Even niets hoeven, geniet ervan.
Lientje, af en toe toch maar rust houden!
Broodjebrie
01-07-2023 om 22:40
Picunia schreef op 01-07-2023 om 22:29:
Ik lig hier in de camper in een Duits stadje. Man ligt al te slapen. Het is weer fijn om met ons campertje op stap te zijn en even relaxen met zijn twee.
Precies, ik heb wel wat dingen gepland staan maar 90% van mijn vakantie doe ik niets. Heerlijk vooruitzicht. Jullie ook een fijne vakantie!
Broodjebrie
02-07-2023 om 08:59
Layka.12 schreef op 02-07-2023 om 00:10:
Picunia en broodje brie, geniet van jullie vakantie!
Dank je wel
lientje69
02-07-2023 om 09:23
Fijne vakantie beide nog!
Hier zijn de nachten niet zo goed. Dochter heeft weer de nodige paniekaanvallen. En ik ben degene die haar rustig moet zien te krijgen.
Vanmorgen dus maar iets langer in bed blijven liggen. Het weer valt me vies tegen ,waar is de beloofde zon? En nog steeds veel wind helaas hier.
Alcedo
02-07-2023 om 11:08
Picunia schreef op 01-07-2023 om 22:29:
Geniet ervan!
lientje69
03-07-2023 om 10:30
Slechte nacht gehad vannacht. Erge hoofdpijn en daardoor steeds wakker. Helaas is vandaag wel een werkdag, avonddienst, dus maar een beetje rustig aan doen vanochtend. Heb wat administratie gedaan en een wasje gedraaid, die ik nog moet ophangen. Verder nog niet veel, zou nog even naar de dierenwinkel. Maar poes heeft zich zojuist op mijn schoot genesteld, en ik vind het zielig die eraf te gooien.
dus blijf nog maar even zitten.