Beauty en fashion
krulliebollie
27-10-2025 om 10:15
Grijze wollen broek van Cambio met witte blouse met zwarte kraaltjes op het kraagje van Numpf en zwart gebreid vestje ook van Numpf. Zwarte loafers.
krulliebollie
28-10-2025 om 07:48
vrij en vanmiddag met mijn moeder naar de Downton Abbey film. Ik heb een baggy spijkerbroek aan met een trui met hartjes van Fabienne Chapot. Ik doe straks sneakers aan. Moet nog even kijken welke.
Ps die stomme klokken steeds. In de zomertijd was ik om 6 uur wakker en nu dus om 5 uur en zit ik op een vrije dag vanaf 7 uur beneden. Zucht.
Earlgreythee
28-10-2025 om 10:06
Een zwart met rood topje met bloemen van Zizzi, een zwarte rok en een duo-legging van Snag Tights. Eén been is rood, één been is zwart ❤️🖤
krulliebollie
28-10-2025 om 10:29
Earlgreythee schreef op 28-10-2025 om 10:06:
Een zwart met rood topje met bloemen van Zizzi, een zwarte rok en een duo-legging van Snag Tights. Eén been is rood, één been is zwart ❤️🖤
Wat is jouw ervaring met snag tights? Ik zie wel hele leuke ( met skulls en gestreept) maar ik weet niet hoe de kwaliteit is en hoe ze vallen qua maat. Wellicht kun jij dat vertellen?
Earlgreythee
28-10-2025 om 11:22
krulliebollie schreef op 28-10-2025 om 10:29:
[..]
Wat is jouw ervaring met snag tights? Ik zie wel hele leuke ( met skulls en gestreept) maar ik weet niet hoe de kwaliteit is en hoe ze vallen qua maat. Wellicht kun jij dat vertellen?
De kwaliteit van de panty’s is goed! Ik heb al jaren Snags en ik vind dat ze lang mooi blijven. De maatvoering van de panty’s is goed. Ik draag maat 42/44 en heb maat D van Snags. De maatvoering van hun kleding is raar, die klopt lang niet altijd. Van de rokjes draag ik bijvoorbeeld E en F.
MissBobby
28-10-2025 om 16:41
Ik heb een zwarte wollen gebreide jurk aan met strakke lange manchetten. Panty met ruitpatroon en zwarte dr Martens
krulliebollie
28-10-2025 om 17:22
Earlgreythee schreef op 28-10-2025 om 11:22:
[..]
De kwaliteit van de panty’s is goed! Ik heb al jaren Snags en ik vind dat ze lang mooi blijven. De maatvoering van de panty’s is goed. Ik draag maat 42/44 en heb maat D van Snags. De maatvoering van hun kleding is raar, die klopt lang niet altijd. Van de rokjes draag ik bijvoorbeeld E en F.
Dank je! Wist niet eens dat ze ook kleding verkochten 😳.. ik ga dan toch maar eens kijken naar een paar panty’s.
krulliebollie
29-10-2025 om 10:03
zelfde spijkerbroek als gisteren, koningsblauwe trui van SA met pofmouwtjes en ribbels. Blauwe sneakers van Puma.
Earlgreythee
29-10-2025 om 19:15
Een donkergroene übercomfortabele broek van Numph, een zwart shirt met mooi patroontje van MS Mode en een koraalrood gebreid vest. Gekleurde gympen van Woden.
MissBobby
29-10-2025 om 19:56
Ik had een donkerblauwe jeans met wijde pijpen aan, een wit shirt, een lichtblauw bomberjasje en witte sneakers van Puma
Loulou39
29-10-2025 om 20:08
Een donkerbruine flared ribbroek (dunne rib), zwarte enkellaarsjes met hoge hak. Bruine aansluitende trui met dunne zwarte streep overdwars. Toevallig allebei van Mango, laarsjes weet ik niet meer.
Normaal ben ik niet zo van de afgestemde outfits, maar dit zit lekker en het is lekker casual.
Earlgreythee
30-10-2025 om 19:51
Zwart wit vandaag: witte laarzen, zwarte broek, een zwarte blouse met witte stippen en een zwart vestje eroverheen. En knalroze nagels 💅😄
MissBobby
31-10-2025 om 08:28
grijze jeans, zwarte longsleeve, grijs met bruin en zwart luipaard jasje en zwarte laarsjes
MissBobby
01-11-2025 om 12:11
Zwart jurkje van G-star. Zeker 20 jaar oud maar nog steeds leuk. Soort nylon achtige stof, hele wijde driekwartmouwen. Asymmetrisch aan de onderkant met hoge splitten. Het boordje bovenaan staat rechtop maar heeft wel een soort split. Daaronder een strakke zwarte longsleeve. Ook een hele oude, nog van Cora Kemperman. De allerbeste longsleeve ever, zit mooi en nog steeds pikzwart na al die jaren wassen. Gelukkig heb ik er drie. Verder een dikke zwarte maillot met m’n Dr Martens