Beauty en fashion
MissBobby
03-11-2025 om 09:01
simpele lichtblauwe jeans met wit shirt met vhals en een donkerblauwe wollen bomber. Witte sneakers van puma.
Earlgreythee
03-11-2025 om 14:56
Simpele zwarte broek, een mooi paars/groen blousje en een jeans giletje.
Groene laarsjes eronder.
ToetieToover
03-11-2025 om 19:53
Ik vond het maar koud en droeg mijn col+polswarmerset waarop ik hartverwarmende reacties kreeg. Erg leuk want ik heb ze zelfgehaakt. Verder een flessengroen zijde/merinoshirt en een donkerblauwe blazer. Blauwe spijkerbroek. Bruine laarzen met een gehaakt randje, dat, je raadt het al, bij de set hoorde.
krulliebollie
04-11-2025 om 14:28
ik was een paar dagen in Londen. Voor het gemak gekozen daar dus jeans en travelbroeken van SA. Verschillende tops. Het was niet koud dus geen truien.
nu weer thuis en aan het wassen, wassen, wassen. Vandaag een joggingbroek aan in het zwart ( oudje van Le Coq sportief) en daarop een zwart/wit gestreept shirtje met een boothals ( hema).
MissBobby
05-11-2025 om 10:28
donkerblauwe jeans. Wit gebreid truitje met donkerblauwe streepjes en donkerblauwe blazer. Witte sneakers.
krulliebollie
06-11-2025 om 10:46
Ik ga vandaag naar een workshop op een mooie ring te maken. Cadeautje voor mijn 50e verjaardag. Ik heb aan: paarsblauwe broek van SA, een shirtje met boothals van een Italiaans boetiekje, zwarte sneakers van Adidas.
MissBobby
06-11-2025 om 22:46
ik had vandaag een cursus. Ik droeg een hele donkerblauwe jeans met bijpassend overhemd. Daarover een bordeauxrode sweater en bordeauxrode sneakers.
MissBobby
07-11-2025 om 15:55
rode broek met wit zwarte bies. Wit overhemd met dun zwart streepje. Zwarte gebreide spencer. Witte sneakers
krulliebollie
08-11-2025 om 10:22
ik had gisteren een zwarte broek aan en een zwart metalband shirtje ( een girlie) want ik ging naar een concertje.
vandaag een spijkerbroek en nu een donkerblauw bloesje met kleine peertjes erop. Vanavond weer naar een concertje maar dan geen metal dus even kijken wat ik ga dragen.
MissBobby
10-11-2025 om 07:44
Lichtblauwe jeans, boyfriend model, wit shirt met v-hals, donkerblauw wollen bomberjack, wit met blauw gestreepte sokken, witte sneakers van Puma.
krulliebollie
10-11-2025 om 12:30
les temps des cerises broek met schuine sluiting, zwart wit gestreept shirtje met boothals van de HEMA. Zwarte sneakers van puma.
MissBobby
11-11-2025 om 07:16
Zwarte wideleg jeans met wit-zwart Bretons truitje en een zwart bomberjasje van een stevige soort gebreide stof van G-star. Zwarte Dr Martens
krulliebollie
11-11-2025 om 19:00
grijze spijkerbroek van Les Temps des Cerises, balon model, zwart grijs shirtje van SA, sneakers van DWRS.
krulliebollie
12-11-2025 om 20:55
zwarte broek met krijtstreep hoog in de taille en wide leg, zwart aansluitend shirtje met lange mouwen van SA ( in mijn broek) en zwart vestje. Ik had Bordeaux rode loafers aan en een bordeaux rood dun riempje om.
krulliebollie
13-11-2025 om 18:59
Ik had vandaag dezelfde zwarte broek aan als gisteren, daarop een strak zwart blousje met grote witte kraag en witte manchetten, zwart jasje. Zelfde bordeaux schoenen en riempje maar vandaag had ik zwarte glittersokjes erbij aan. Ik moest voorlichting geven en dus een beetje repre.