Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Wie doet er weer mee?
Het was altijd een leuk topic, maar helaas was het reageerveld van het vorige topic gesloten. 

Plaats een bericht (liefst met foto) van wat je vandaag aan had. 
Altijd leuk om inspiratie op te doen, toch?


Saga

Saga

28-05-2022 om 23:21 Topicstarter

tramontana-t-shirt-kilim-artwork.jpg

beachtime-maxirok-met-ruches-zwart.jpg?$ovnl_seo_index$

vandaag weinig gedaan buitenshuis maar heb een hele leuke trui aan. Draag niet vaak truien, liever een vest met mijn moodswings.
Gekocht in de sales en gecombineerd met een goedkope broek van Shein

Heb 3 pogingen gedaan maar kan geen plaatje of link plaatsen 



Ik loop nog in mijn grijze yogabroek (bamboe, flared pijp) met bijpassende top met lange mouw en een lang, donkergrijs alpaca vest met sjaalkraag er overheen. En dat blijft zo, denk ik 

Een gifgroene flared broek https://www.costesfashion.com/nl-nl/broek-fluorgroen-352685
met een blauw-wit gestreept T-shirt en een grijs vestje. Witte sneakers eronder, als ik naar buiten ga. 

Nu nog mijn badjas,maar trek zo een zomerjurk aan......het is hier ca 24 graden...

Een spijkerbroek met daarop een blauwe trui met vleermuismouwen. Het wordt wat een bankdagje, dus niet heel bijzonder

Ik lig nog op bed, heb een grijze joggingbroek aan met een terra shirtje 😬

Ik zit nog in mijn badjas hoop dat het droog blijft want ik ga zo mijn golfkleren aantrekken. Het wordt vandaag een lange broek, polo en vest. Hopelijk kan de regenkleding in de tas blijven.

huishouddagje vandaag.
Zwarte "trainingsbroek" met zo'n witte bies aan de zijkant.   Zwart lang t-shirt met witte stippen.

Haha Suzy, copy-paste van jou!
Ik las het gisteren en op die dag had ik aan:
Donkerblauwe katoenen broek tot mijn enkels, daarop een t-shirtje met een bijzondere print: witte ondergrond met kleine zwarte ronde figuren met enkele rode stippen. 
Erop een rood broderie vestje met halflange mouwen. 

Rode gympen (ik kan maar niet wennen aan het woord sneakers), die liepen heerlijk voor de mooie wandeling met vrienden. 

Knip


Natuurlijk iets moois van Valentino! Ik doe het niet voor minder.

Mijn kloffie. Zwarte zeeman-legging met een tuniek met chloorvlekken. 2 paar dikke sokken.  
Wel net gedoucht en haar gewassen, maar ik zie er uit als ma Flodder. Ik ga de deur toch niet uit, dus dan boeit het me niet. Zolang het maar lekker zit.
Kleuter loopt in pyama. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

29-05-2022 om 11:07

his-pyjama-in-een-klassiek-model-met-streepdessin-wit.jpg

pyjamadag vandaag 

Een zwart leren rokje tot net boven de knie met een kobaltblauw shirt erop. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.